ja dat bedoel ikquote:Op maandag 8 mei 2006 15:53 schreef xenophoniac het volgende:
je moet inderdaad ff oppassen, aangezien er 10.000 volt in die beeldbuis zit en met kortsluiting bijvoorbeeld kan hij in theorie ontploffen.
zo heb ik een tijdje terug een naaktslak aan zijn eigen slijmdraad zo voor m'n neus, m'n monitor in zien zakken door 1 van de ontluchtingsgaatjes. toen wist ik nog niet dat 't gevaarlijk kon zijn, maar d'r is (nog) niks ergs van gekomen![]()
mooi zal hem ff langsbrengen danquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:18 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Laat 'm nou maar nakijken, the_jasper. Het kan ook zijn dat er ergens een contactje loszit en dan zou het zonde zijn een nieuwe te halen.
(BTW, TV-reparateurs kunnen ook monitoren repareren)
Als het een "zware reparatie" betreft wel, maar wat ik begrijp is er met de beeldkwaliteit niks mis, vandaar mijn advies om het ding toch eens te laten openschroeven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef Conflict het volgende:
Bij CRT monitoren is het de moeite niet om ze te repareren, die zijn na een aantal jaren gewoon afgeschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |