Gaaf! Lijkt de parkeerplaats bij het strand van Newcastle welquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Gaaf! Lijkt de parkeerplaats bij het strand van Newcastle welmaargoed, zoveel parkeerplaatsen aan zee zien er zo uit
![]()
Dat is iets zuidelijker dan Newcastlequote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij was dit nabij Gordon's Bay of Bronte Beach.
Nee, dit was puur een citytrip Sydney en Canberra. En natuurlijk Bondi en Cougee.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is iets zuidelijker dan Newcastlejij bent toch ook niet zo heel ver van Sydney vandaan geweest?
Mijn vriendin en ik willen ook een Wicked Van gaan huren. En van Sidney naar Cairns rijden. Kun je me vertellen wat er op en aanzit. En heb je misschien tips wat we echt mee moeten nemen?quote:
Ik heb geen idee, ik zag deze staan op de wandelroute Bondi Beach - Cougee Beach.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:36 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik willen ook een Wicked Van gaan huren. En van Sidney naar Cairns rijden. Kun je me vertellen wat er op en aanzit. En heb je misschien tips wat we echt mee moeten nemen?
Echt meesters geschilderd overigens!! Krijg er steeds meer zin in.
Ben inmiddels weer thuis, en tja.... wat moet je ervan zeggen?quote:All our campers includes:
Unlimited Kilometres
Table
Bed (sleeps up to 3 adults)
Blankets, sheets and pillows
CD Player
Camp Stools
Snow Chain (NZ Only)
Heater (NZ Only)
Kitchen area with:
Cooking burner
Countertop
Sink
Water Container
Ice Box
All Utensils
omgquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:52 schreef Oksel het volgende:
. WICKED! (En dan moet je van je hand een vuist maken, op je duim en pink na, en je pols heen en weer draaien als je andere WICKED vans tegen komt..)
zijn dat dag/nacht temp?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:21 schreef Jaguarized het volgende:
Tuesday
58°F (14°C) | 47°F (8°C)
Wednesday
58°F (14°C) | 47°F (8°C)
Thursday
58°F (14°C) | 48°F (9°C)
Friday
58°F (14°C) | 48°F (9°C)
Saturday
58°F (14°C) | 48°F (9°C)
Ik zou niet teveel "winterkleding" meenemen als je ook nog gaat rondtrekken door Australie. In Auckland liep ik bv met 16 graden nog in een korte broek maar daar scheen de zon dan nog wel bij.
deze optie dus: zomerjas, fleece, longsleeve t shirt...bodywarmer...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
Dag en nacht. Cairns is overigens warmer.
Is het daar wel eens koud dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
Dag en nacht. Cairns is overigens warmer.
Volgens mij niet.quote:
Hier wordt het 36 gradenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Een vriendin komt er net vandaan en ze smsde vorige week dat het er 25 graden was.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |