Ik ruil dit slotje voor een hangslotquote:Op zondag 7 mei 2006 10:24 schreef jogy het volgende:
Sorrie TS, het blijkt dat dit topic plaatjes zonder tekst uitlokt, en daar is dan weer niks aan.
In de herkansing.
Die wil ik wel hebben, in ruil mag jij Fok! hebben.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:45 schreef Lyr het volgende:
Prachtig. Ruilen voor mijn palet?
[afbeelding]
Dit palet is ideaal voor de beginnende schilder vanwege het beperkt aantal kleuren dat erop deponeerd kan worden. Ook te gebruiken als frisbee.
Deal! Maar dan geen homo leven.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:00 schreef AffenStrudel het volgende:
Ruilen voor een sociaal leven?
[afbeelding]
Een fraaie peperclip. Ik geef je er iets beters voor terug.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:10 schreef eperon het volgende:
ow, die villa ruil ik wel tegen mn paperclip!
[afbeelding]
Zet er even wat leuks bij, anders gaat het topic straks weer op slot.quote:
Ruilen?quote:Maikuuul schreef ooit eens:
gestreelde fallus
Handig, zo'n tegeltje. Maar het regent nu toch niet, dus dat ding kan wel weg. Ik stamp je tegeltje kapot (whehe, ik heb m toch geruild?) , en ik geef jou een badeendje, zodat je er lekker mee in de tuin in het badje kunt gaan zitten!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:06 schreef ChopperMick het volgende:
[afbeelding]
Lekker, ik heb net honger! Voor mijn fraaie en op waarheid berustende tegeltje.
Voor dat grafbeest geef ik jou mijn dinges.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef ChopperMick het volgende:
Jouw vogel voor die van mij.
[afbeelding]
voor jouw dinges geef ik jou mijn dildo!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:55 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Voor dat grafbeest geef ik jou mijn dinges.![]()
[afbeelding]
Vóór iets lekkers, hoort iets lekker. Hier, mijn spekken.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:14 schreef LiquidLans het volgende:
[..]
voor jouw dinges geef ik jou mijn dildo!![]()
[afbeelding]
Oe, die wil ik wel ruilen tegen deze papieren 3d draak. Hij is nog nieuw in doos, dus je moet wel eerst zelf even wat knip en plakwerk doen, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:12 schreef dubidub het volgende:
Dit is de meester achter van ruilen:
http://oneredpaperclip.blogspot.com/
Die is begonnen met een rode paperclip, die hij steeds voor iets groters ruilt, totdat hij een huis heeft
Ontopique;
[afbeelding]
Nu hoef je tenminste niet te wachten totdat dat kreng groot genoeg is, hogzilla heeft wel wat spek bij hem
Fraai gevogelte.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:12 schreef Cipri het volgende:
Deal. Wie heeft wat over voor deze twee hanen? De ene staat een half uur voor, dus je ordt wel vroeg wakker:
[afbeelding]
wauzers, ik heb iets veel beters voor haar,quote:Op maandag 8 mei 2006 20:21 schreef soylent het volgende:
Met zo'n vaas kun je thuiskomen... Sterker nog, ik ga met die vaas thuiskomen. Kan niet wachten tot ik hem heb afgestoft.
Om mijn dank te betonen geef ik weg: Marissa Mayer, vice president en manager user experience bij Google; onder andere te bewonderen in Tegenlicht's documentaire Google: Achter het scherm. Een bekendheid, dus je maakt de blits op feestjes. Wel lief tegen haar zijn!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |