quote:Op zondag 7 mei 2006 02:35 schreef mij85 het volgende:
ik zie helemaal geen maan, rolluik zit ervoor
Maar dan....quote:Op zondag 7 mei 2006 02:31 schreef Steijn het volgende:
Maar volgens mijn is het gewoon een maan die rood kleurt vanwege vocht in de atmosfeer.Ik kan nergens iets vinden over een verduistering.
Vraag het dan nog eens na bij je natuurkundedocent.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:36 schreef Skazminko het volgende:
Maar dan....
Ik heb geleerd van mijn AK docent: Als de maan rood is, is er een maansverduistering.
Dat is toch oranje?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:36 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Maar dan....
Ik heb geleerd van mijn AK docent: Als de maan rood is, is er een maansverduistering.
[afbeelding]
Toch is hij mooi.![]()
Ja, brakke foto ik weet het![]()
Zal ik doen.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vraag het dan nog eens na bij je natuurkundedocent.
Ja en mijn pis ook.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:47 schreef demonseeker14 het volgende:
En bier is geel.
Ja, en de donderdag voor het paasfeest ook.quote:
Maargoed, LOLLER hij is hier nu ook oranjequote:Op zondag 7 mei 2006 02:53 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja, en de donderdag voor het paasfeest ook.
Nou, hier nooit sneeuw op die dag hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:53 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja, en de donderdag voor het paasfeest ook.
quote:Op zondag 7 mei 2006 02:54 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Maargoed, LOLLER hij is hier nu ook oranje![]()
Ik volg de maan altijdquote:Op zondag 7 mei 2006 02:55 schreef mart89 het volgende:
volgt de maan jullie ook altijd als je in de auto zit???????????////////////////////////
Ander raam proberen dan maar?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:57 schreef mij85 het volgende:
nou.. heb net ff gekeken, maar zie verder dan een lantaarnpaal niet veel door mn raam![]()
Ja, en waar ben jij dan?quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 03:26 schreef Skazminko het volgende:
Ja, ik vind het wel best. Ik ga pitten. Modje, sluit maar als je dit leest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |