Was dat de vraag?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef tonks het volgende:
Het erge is dat tubgirl niet eens meer zo schokkend is, heb het al duizend keer gezien en het doet me niks meer
ik weet wat je bedoelt kerel, die plaatjes maken je ongevoelig voor al het leed in de wereldquote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef tonks het volgende:
Het erge is dat tubgirl niet eens meer zo schokkend is, heb het al duizend keer gezien en het doet me niks meer
De eerste keer deed het me al niksquote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef tonks het volgende:
euuuhhhquote:Op zondag 7 mei 2006 00:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je mij ooit wel eens ontopic zien reageren
Ohw.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:03 schreef popolon het volgende:
Het krijgen van een ban is stoer static, zeker als het om dat soort infantiele dingen gaat.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:18 schreef Agiath het volgende:
Mijn eerste ban was een tubgirl banRedelijk bezopen om 05:00 gepost ofzo....
ondertussen wel jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:59 schreef static het volgende:
Wat is nou de lol van het plaatsen? Je weet dat je een ban krijgt, maar toch zijn er mensen die dat plaatje rustig neerzetten. Waarom? Zijn ze zo kortzichtig? Is een 'tubgirl-ban' stoer ofzo? Is het cult? Weet men niet beter?
En nee, plaats die smeerlapperij niet in dit topic.
Nee, het zou nogal stom zijn als hij de vraag ging herhalen.quote:
't Is juist een gebrek aan humor.quote:
Laten we een CherryCake rage startenquote:
Proberen?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:35 schreef tonks het volgende:
Als ik schrik dan schijt ik mezelf niet in het gezicht
Weet je dat wel zeker dat iedereen dat weet?!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:59 schreef static het volgende:
Je weet dat je een ban krijgt,
ik heb het nog nooit gezienquote:Op zondag 7 mei 2006 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ik wist ook niet eens wat een "tubgirl" was, heb ooit een plaatje hier voorbij zien komen op FOK en tja, het is smerig maar ik scroll gewoon verder, snap wel dat het banwaardig is opzich, aangezien de "gore" factor wel wat aan de hoge kant is![]()
Je bent het plaatje echt goed gaan bekijken...quote:Op zondag 7 mei 2006 00:43 schreef rudedeltadude het volgende:
ik zag vandaag trouwens pas op dat tubgirl plaatje dat die klote smerigheid nog wel een gecensureerde kut bevat...
Google -> Afbeeldingen.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:43 schreef Timar_ het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit gezien
ik voel me net een jonge onwetende maagd ofzo
tik het gewoon in op google afbeeldingen, ontmaagd in (0.00003) secondenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:43 schreef Timar_ het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit gezien
ik voel me net een jonge onwetende maagd ofzo
ik ben trots op mijn maagdelijkheidquote:Op zondag 7 mei 2006 00:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
tik het gewoon in op google afbeeldingen, ontmaagd in (0.00003) seconden
Mij toch welquote:
En ik heb nog wel zoveel in BB5 en HBB gepostquote:
Zegt dat meer over jou..... of zegt dat meer over ons??quote:
Die komt in de buurt.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zag een paar dagen terug een toepasselijk plaatje. Haal de eerste paar woorden er zelf maar af.
[afbeelding]
Tijd voor mij om dan ook maar eens een post hier te plaatsen.quote:
het is ook gewoon een geil plaatjequote:Op zondag 7 mei 2006 00:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je bent het plaatje echt goed gaan bekijken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |