quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:12 schreef sXe het volgende:
Worden die trouwens niet oranje binnenkort?
In verband met de overname door TNT
Succesquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
bleg over 10 min presentatie
Een groene? Waar waren die dan van?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:50 schreef BosFrollie het volgende:
[..]
![]()
(Er schijnt zelfs nog 1 groene in Nederland te staan, ben benieuwd of ze die zo laten)
Ik ga nu opnemenquote:
quote:
Staat tegenover paleis Soestdijk... Juliana had bezwaar tegen de (toendertijd nieuwe) rode brievenbussen van de PTT omdat het geen gezicht zou zijn bij de pas geverfde groene huisjes ofzo. Vandaarquote:
Dat weet ik nog niet!quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
straks heb ik een officiele internet EPheb je al een artiesten naam of ga je onder je eigen naam
!
Of heb ik straks de eerste sXe EPquote:
Oeh, dat zou wel een erg foute naam zijn!quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef sXe het volgende:
volgende topic iets met huidkanker gaan doen?
wel goede subquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef sXe het volgende:
volgende topic iets met huidkanker gaan doen?
kantisch klinkt wel weer redelijkquote:
dan is het dus eik ook plato-achtigquote:
hm, dat geloof ik dan weer nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan is het dus eik ook plato-achtig
Ja ik loop hier een beetje te pielen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:02 schreef sXe het volgende:
Alles goed?
Thee is ook voor mietjes...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:04 schreef sXe het volgende:
Heb ook nog steeds zo m'n twijfels bij die thee....
Is Starbucks geen idee dan? Misschien hebben ze daar ook wel rook-koffie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:28 schreef sXe het volgende:
Ja, okay. Maar als je geen echte kerel bent moet je toch wat
Whehehe, "nee ik ben niet dik, ik heb gewoon teveel in de zon gelopen."quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:44 schreef sXe het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in eten. Dat hele fotosynthese verhaal staat me wel aan eigenlijk.
Fix dat eens!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:47 schreef Wii het volgende:
[..]
Whehehe, "nee ik ben niet dik, ik heb gewoon teveel in de zon gelopen."
quote:
Ook aardbeien jamquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |