Believe!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haha ik koop geen van beide maar ik denk dat mijn broer voor de PS3 gaatEn ja dat controller grapje hebben ze van wii afgepakt ik ben wel benieuwd of dat echt lekker speelt of dat je geen polsen meer overhoud.
But is wrong !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:34 schreef Wii het volgende:
en nu doet je pong plaatje t weer, isn't that weird. cute
lees ditquote:
quote:
quote:
droge worst in de tentquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:05 schreef sXe het volgende:
hm, metworst!
harde!
Net ook de droge worst foto van sziget gezien
Bij deze is het in de quote vereeuwigd..quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:51 schreef sXe het volgende:
Buiten zitten en Nick Drake luisteren![]()
Ohja, en mocht ik onverhoopt doodgaan (je weet het nooit met die zon he?) dan wil ik graag 10.000 days (Wings part 2) op m'n begrafenis. Wat een zeldzaam mooi nummer is dat...
quote:Gebruiksduur batterij: Blijf maar liefst 5 uur productief zonder de batterij opnieuw op te laden
Ik had 256 en dat werkt niet .. als je dan 2 programma's open hebt dan doet hij al moeilijk... en 1 1024 is geen overbodige luxe .. en zo duur is een 512 stripje niet ... (kan ook 2de hands via v&a)quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef Nouk het volgende:
Hmmm, oke. Daar heb ik nog eens wat aan. MAar opzich heb ik niet zoveel geheugen nodig denk ik? Ik heb ook m'n pc nog gewoon dus hoef niet alles op m'n laptop.
Met 512 moet je echt wel normaal kunnen internetten, tekstverwerken, mukiek luisteren en film kunnen kijken hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik had 256 en dat werkt niet .. als je dan 2 programma's open hebt dan doet hij al moeilijk... en 1 1024 is geen overbodige luxe .. en zo duur is een 512 stripje niet ... (kan ook 2de hands via v&a)
maar niet tegelijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met 512 moet je echt wel normaal kunnen internetten, tekstverwerken, mukiek luisteren en film kunnen kijken hoor.
Dell troep? hoe de fuck kom je daarbij? 't is hardstikke goed spul, alleen ook behoorlijk duur.quote:
Hm okay, ik had zelf ook al niet zulke goeie ervaring met Acer. Veel te besteden heb ik niet, en wat vind je van die Dell die ik linkte?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Maar goed Nouk, aan te raden vallen o.a Asus (2 jaar garantie!) en als je iets meer te besteden hebt Toshiba of Sony.
Algehele afrader; Acer. (persoonlijke ervaring)
Tenminste de PC's die ik daarvan kenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dell troep? hoe de fuck kom je daarbij? 't is hardstikke goed spul, alleen ook behoorlijk duur.
Die onboard videokaart en geluidskaarten zijn toch wel bagger?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dell troep? hoe de fuck kom je daarbij? 't is hardstikke goed spul, alleen ook behoorlijk duur.
desktops misschienquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tenminste de PC's die ik daarvan ken
met 256 danquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Op een packard Hell misschien niet.
Tsja. MAar iedereen raadt wel iets af, dus als je het nou ff beargumenteerd...quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tenminste de PC's die ik daarvan ken
Dat is niet inherent aan Dell, dat is met alle goedkope systemen zo. wil je een snellere videokaart en beter geluid, dan moet je daarin investeren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die onboard videokaart en geluidskaarten zijn toch wel bagger?
ohja mijne heeft nog een rare kwaal op de een of andere manier krijg ik de batterij bijna op waarschuwing niet meer aan de praatquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:41 schreef sXe het volgende:
Ben nu met de oude van m'n pa buiten aan het werk. Prima ding wel eigenlijk. Had hem de hele middag aan en toen ging-ie uit omdat ik de stekker van de netvoeding er niet in had gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |