quote:BNN komt met soapstrijd
RTL probeerde jaren geleden een soort kennisquiz over GTST, waarbij deelnemers hulp kregen van de acteurs van de serie. Dat programma was een redelijk succes, maar keerde toch niet terug voor een volgend seizoen. Dat er toch markt zit in een programma met soapacteurs blijkt uit het feit dat BNN een programma heeft besteld waarin de casts van ONM en GTST het tegen elkaar opnemen in competitievorm. Producent is – uiteraard – soapfabrikant Endemol. De productie van het programma start nog deze zomer, dus met een beetje geluk is het programma gelijk vanaf september te zien op Nederland 3.
bron
De enige echte Wup.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:18 schreef Wup het volgende:
[ ~ verkapt zwaaitje ~ ]
Ik weet niet wat ik moet doen. GTST is ook afgelopen, heb niks meer om naar uit te kijken op tvquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer begint het weer, ik begin afkick verschijnselen te krijgen...
Eerlijk gezegd mis ik ONM deze zomer niet eens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer begint het weer, ik begin afkick verschijnselen te krijgen...
Ik heb het ook nog geen seconde gemist. Maar ik ga komend seizoen wel de herhalingen missen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:03 schreef LeefbaarFok het volgende:
Eerlijk gezegd mis ik ONM deze zomer niet eens.
Huh? Komen die er niet meer?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb het ook nog geen seconde gemist. Maar ik ga komend seizoen wel de herhalingen missen.![]()
Ik denk dat ik ga afhaken. Er zit toch geen verhaal meer in.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
laten we hopen dat ze van zo'n extra lange zomer gebruik maken en wat meer aandacht besteden aan het volgende seizoen.... wat mij betreft de laatste kans (nou ja, ik was al soort van afgehaakt, maar toch)
en de verhalen die erin zitten, kloppen van geen kantquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik denk dat ik ga afhaken. Er zit toch geen verhaal meer in.
Die heb je toch allemaal op band?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:36 schreef babette21 het volgende:
en de verhalen die erin zitten, kloppen van geen kant
[maar ja, 't huidige publiek weet dat toch niet, dus daar heeft bnn verder maling aan]
wat mij betreft gaan ze vanaf afleveringn 1 herhalen, dan kunnen we weer 11 jaar vooruit
Heb je een slaapstoornis?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:40 schreef Wup het volgende:
ow.. ik was net van plan om maar weer te gaan kijken...
haha welnee johquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
Die heb je toch allemaal op band?
grapje zeker?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:40 schreef Wup het volgende:
ow.. ik was net van plan om maar weer te gaan kijken...
als ik me verveel scroll ik wel 's door oude topics, maar daar word ik eigenlijk 'n beetje weemoedig vanquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:57 schreef Wup het volgende:
ik had altijd erg veel plezier hier.......
heb je geen leuk alternatiefje kunnen vinden?quote:en nu ben ik een beetje een lusteloze lurker geworden.
het was hier zelfs zomerstoploos.....
geen idee, weinig tv gezien. ging hij niet in zo'n filmpje spelen?! ["Ego" ofzo????]quote:heeft Hidde Maas nog wat gedaan sinds zijn vertrek uit ONM?
je zou toch denken dat ze voor hem in de rij zouden staan.....
aha, daar ben ik al te lui voor:)quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[quote]als ik me verveel scroll ik wel 's door oude topics, maar daar word ik eigenlijk 'n beetje weemoedig van
nope, ik ben soaploosquote:heb je geen leuk alternatiefje kunnen vinden?
de Mol topics waren wel weer oke, vond ik [Robinson en PE weet ik eigenlijk niet]
leuke tv series zijn er niet echt meer, behalve Grey's Anatomy.....
en de aloude gezelligheid van hier [lees: Sven et moi] is verhuist naar showchat
nooit meer iets van gehoord, wel ooit dankzij tip van iwan een propmootje ontvangenquote:geen idee, weinig tv gezien. ging hij niet in zo'n filmpje spelen?! ["Ego" ofzo????]
mja & je sexy broertjequote:Op woensdag 28 juni 2006 20:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Komt dat allemaal door mij?
terwijl ze zoveel Doktertjes van Niks hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef Wup het volgende:
GA was ik eigenlijk al weer zo een beetje op uitgekeken
hij heeft natuurlijk ook nog Kameleon 2 gedaanquote:nooit meer iets van gehoord, wel ooit dankzij tip van iwan een propmootje ontvangen
maar ja dat heer Maas salaris weer he:)
Zeg , Wup, de caps van jou die ik zo voor en na van je heb gejat doen het erg goed op het web.quote:
Oeh, dat is wel erg tof!quote:
jaaa, hoe gaat het met de doktertjes van Niksquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef babette21 het volgende:
terwijl ze zoveel Doktertjes van Niks hebben
[er gaan er daar in één episode meer dood dan in een heel seizoen ONM bij elkaar!]
haha ik zag een paar weken terug Do van Vliet in een flits voorbij komen in een of ander vaag EO programma. Ze wilde niet werken maar met haar tweeling thuis gaan zittenquote:hij heeft natuurlijk ook nog Kameleon 2 gedaan
Wat een sneue poging om Wup boos te makenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zeg , Wup, de caps van jou die ik zo voor en na van je heb gejat doen het erg goed op het web.
Nee, het is een eerbetoon aan de kunsten van Wup.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:58 schreef Svensational het volgende:
Wat een sneue poging om Wup boos te maken.
Maak daar dan maar een cap van...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:00 schreef Wup het volgende:
een boze Wup is best leuk
Ik heb je 1 keer 'boos' gemaakt, toen heb je hier een week niet gepostquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:00 schreef Wup het volgende:
een boze Wup is best leuk
Dat is omdat jij hier mod bent...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:02 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je 1 keer 'boos' gemaakt, toen heb je hier een week niet gepost. Maar nu post je helemaal nooit meer
.
ik weet het niet zo goed, ik zag het dit jaar gemiddels 1x per week ofzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:58 schreef Wup het volgende:
jaaa, hoe gaat het met de doktertjes van Niks
doen ze niet meer genoeg hun best...
Chris is toch niet ook weg?
haha wat een doos eigenlijkquote:haha ik zag een paar weken terug Do van Vliet in een flits voorbij komen in een of ander vaag EO programma. Ze wilde niet werken maar met haar tweeling thuis gaan zitten
uhhhhquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:03 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat is omdat jij hier mod bent...
oeps, dat weet ik niet meer zo... ik dacht dat dat het alleenrecht van de-broer-van was...;)quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:02 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je 1 keer 'boos' gemaakt, toen heb je hier een week niet gepost. Maar nu post je helemaal nooit meer
.
haha van ons enthousiasme moet je het dan niet hebben!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:11 schreef Wup het volgende:
dit is een poging me te laten overhalen me aan het nieuwe seizoen ONM te wagen maar ja.....
Als jij nou dagelijks die caps plaatst hoeven wij niet meer naar die kul te kijken en dan blijven we toch op de hoogte...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:11 schreef Wup het volgende:
oeps, dat weet ik niet meer zo... ik dacht dat dat het alleenrecht van de-broer-van was...;)
dit is een poging me te laten overhalen me aan het nieuwe seizoen ONM te wagen maar ja.....
Betaal jij dan mijn cassettes...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
haha van ons enthousiasme moet je het dan niet hebben!
al kunnen we natuurlijk een pact sluiten om įllemaal weer consequentt te gaan kijken, waardoor het sowieso twee keer zo leuk is/wordt
Ik weet nog een veel beter idee! Maar daar hebben we het al zo vaak over gehadquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha van ons enthousiasme moet je het dan niet hebben!
al kunnen we natuurlijk een pact sluiten om įllemaal weer consequentt te gaan kijken, waardoor het sowieso twee keer zo leuk is/wordt
Je eigen soap schrijven?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
Ik weet nog een veel beter idee! Maar daar hebben we het al zo vaak over gehad.
zó vaak dat ik niet (meer) weet waar je op doelt?!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
Ik weet nog een veel beter idee! Maar daar hebben we het al zo vaak over gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |