abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2006 @ 01:30:31 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37976142
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:18 schreef ForumGek het volgende:
Ik denk er dus over om bij de skibond mijn Anwärter te halen, ookal lijkt het me via ripstar veeel fijner. Aangezien je dan puur en alleen snowboard hebt, en geen ski.

Hier zeggen ze wel dat ik een Erste Hilfe Kurs moet hebben:

http://www.skischulen-kaernten.at/ausbildungen/sl1_herbst.htm

AArrgghh...ik kan me al niet meer aanmelden voor Opleiding Fysiotherapie in nederland. Dus ik MOET iets gaan doen dit jaar, en ik WIL gewoon de sneeuw in.

Komakie, hebben jullie anders nog een plekje voor een gemotiveerde snowboarder (19) deze winter?
Waar WAAROM doe je het dan niet bij Ripstar? Dat snap ik niet helemaal.
De skibond zuigt, OSV roelt

anyway, wij hebben altijd mensen nodig. Als je een keer een mail naar de school stuurt met je sollicitatie dan kom je een heel eind. Alleen wel ervoor zorgen dat je een diploma hebt (tiroler of ripstar is het beste)
En je hoeft pas in augustus/september mailtjes te gaan sturen. Nu zijn ze daar nog helemaal niet mee bezig
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 00:43 schreef Rnej het volgende:

[..]

toch maar een meeting proberen te regelen dan?
Ik ben blij dat die meeting iig niet vandaag was. ben GVD echt hard op me kanis gegaan. Grote kicker op baan 3 was dus iets langer gemaakt. Iets wat mij nog niet helemaal opgevallen was. Moest dus meer vaart nemen, maar die had ik natuurlijk niet. Dus ik kwam nog net op de flat terecht, werd weer gelanseerd door mijn eigen snelheid en knalde met me bek op de sneeuw.
Resultaat: paar schaafplekken. 1 op me wang, 1 onder me lip en 1 op me kin. Daarnaast nog een beetje een dik jukbeen en een bloedneus. Zag er wel heerlijk dramatisch uit. Alle mensen schrikken natuurlijk

Later ging er nog 1 onderuit trouwens. Die is afgevoerd naar de EHBO (ik ben er trouwens ook nog ff geweest om de schaafwonden schoon te laten maken...)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 19 mei 2006 @ 08:28:49 #152
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37978274
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:21 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Jammer, had graag van jullie wat over elkaar gehoord! Ik ken een aantal vaste
forumbezoekers hier wel van gezicht, maar het zou leuk zijn om iedereen in actie te zien... alle meetings lijken echter te mislukken
Even de vooroordeeltjes bevestigd zien.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_37978424
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 01:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waar WAAROM doe je het dan niet bij Ripstar? Dat snap ik niet helemaal.
De skibond zuigt, OSV roelt

anyway, wij hebben altijd mensen nodig. Als je een keer een mail naar de school stuurt met je sollicitatie dan kom je een heel eind. Alleen wel ervoor zorgen dat je een diploma hebt (tiroler of ripstar is het beste)
En je hoeft pas in augustus/september mailtjes te gaan sturen. Nu zijn ze daar nog helemaal niet mee bezig
[..]

Ik ben blij dat die meeting iig niet vandaag was. ben GVD echt hard op me kanis gegaan. Grote kicker op baan 3 was dus iets langer gemaakt. Iets wat mij nog niet helemaal opgevallen was. Moest dus meer vaart nemen, maar die had ik natuurlijk niet. Dus ik kwam nog net op de flat terecht, werd weer gelanseerd door mijn eigen snelheid en knalde met me bek op de sneeuw.
Resultaat: paar schaafplekken. 1 op me wang, 1 onder me lip en 1 op me kin. Daarnaast nog een beetje een dik jukbeen en een bloedneus. Zag er wel heerlijk dramatisch uit. Alle mensen schrikken natuurlijk

Later ging er nog 1 onderuit trouwens. Die is afgevoerd naar de EHBO (ik ben er trouwens ook nog ff geweest om de schaafwonden schoon te laten maken...)
Wehehe, ja ik had ik Saalbach ook bloedneus toen ik ff íets teveel voorover zat toen ik landde, maar dat ziet er echt zwaar messy uit in die sneeuw, was gewoon naar beneden geboard om ff bij de wc wat papier te pakken, maar je zag echt om de meter zo'n bloedvlekje . Ooh en m'n jas zat onder, dat was minder.

Die sneeuw in die hallen schijnt trouwens niet echt goed te zijn, dus die schaafwonden schoon laten maken was wel een goed idee.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 19 mei 2006 @ 08:44:23 #154
71115 Rnej
I walk the line
pi_37978441
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 08:42 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Wehehe, ja ik had ik Saalbach ook bloedneus toen ik ff íets teveel voorover zat toen ik landde, maar dat ziet er echt zwaar messy uit in die sneeuw, was gewoon naar beneden geboard om ff bij de wc wat papier te pakken, maar je zag echt om de meter zo'n bloedvlekje . Ooh en m'n jas zat onder, dat was minder.

Die sneeuw in die hallen schijnt trouwens niet echt goed te zijn, dus die schaafwonden schoon laten maken was wel een goed idee.
sneeuw in die hallen zit vol met dieseldampen en andere troep.... lekkah
pi_37978557
Ik woon binnekort in Rotterdam dus dan ben ik niet meer Peer of Landgraaf afhankelijk

Ook het enige nadeel van Rotterdam, geen peer meer
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 08:52:16 #156
71115 Rnej
I walk the line
pi_37978573
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 08:51 schreef Thermo het volgende:
Ik woon binnekort in Rotterdam dus dan ben ik niet meer Peer of Landgraaf afhankelijk

Ook het enige nadeel van Rotterdam, geen peer meer
maart wel zoetahmeer

funpark daar is toch wel errug fijn hoor
pi_37978910
Kan nooit zo fijn zijn als Peer!

Zonder gekheid, hoe is dat te ov'en? Ik lever mijn auto in rond september dus moet dan met ov richting de Frigo.
pi_37979751
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:11 schreef Thermo het volgende:
Kan nooit zo fijn zijn als Peer!

Zonder gekheid, hoe is dat te ov'en? Ik lever mijn auto in rond september dus moet dan met ov richting de Frigo.
Ga je die GT inleveren
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:27:09 #159
72282 360sjors
King of the Hill
pi_37980948
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 08:28 schreef XL het volgende:

[..]

Even de vooroordeeltjes bevestigd zien.
Eentje heb ik al bevestigd gekregen (flownerd)
pi_37982334
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:49 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ga je die GT inleveren
Begin er niet over... vader is overleden etc en alle zeilen bijzetten om mijn moeder te helpen.
pi_37982684
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 11:05 schreef Thermo het volgende:

[..]

Begin er niet over... vader is overleden etc en alle zeilen bijzetten om mijn moeder te helpen.
oh fvck man, sterkte
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:58:31 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37984015
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 08:42 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Het zag er idd zwaar messy uit. Tenminste, ik heb het niet zelf gezien maar het bloedde wel vrij hard. Ik had ook op me tong gebeten ofzo dus er kwam ook bloed uit me mond zetten enzo. Ik voelde niet echt pijn dus ik dacht dat het al wel mee viel, maar iedereen stond echt te kijken van "fuck dat deed zeer"
Alleen die schaafwonden (vooral die op me wang) deden wel wat zeer. Begonnen te tintelen in het begin enzo. Maar later ging het wel weer. Het is nu nog een beetje gevoelig, maar verder gaat het allemaal prima.

hehe ik heb zo een sollicitatiegesprek dus die zullen wel denken "wtf is dat voor gozer"

btw, vergeet niet alle ranzige wax die in de sneeuw zit van alle boards en skies
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_37984699
quote:

[..]

Sterkte man...
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:15:49 #164
71115 Rnej
I walk the line
pi_37986671
quote:

[..]

sterkte....

over zoetahmeer ov-en:

men neme de trein naar den haag cs, daar op de zoetermeer stadslijn instappen (vertrekt 4 keer per uur) .. station voorweg uitstappen, spoor+weg oversteken en terug richting den haag lopen
15 minuten lopen ongeveer...

je kan ook met de trein die op laan van NOI te den haag stopt gaan.. en dan daar overstappen op de stadslijn....

bussen kan ook.. stopt een bus bijna voor de deur vanaf zoetermeer centrum west, vertrekt elk half uur (.05 en .35)

(handig om te weten als je er werkt enzo)
pi_37988208
Rene, jij wilt toch ook Anwärter bij Ripstar gaan halen?

Misschien een ideetje om samen te gaan? Hebben we tenminste een bekende daar, ik wil best een paar keer naar Zoetermeer heen en weer reizen om te meeten ofzo .

Laat maar weten !
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:24:16 #166
71115 Rnej
I walk the line
pi_37988780
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:05 schreef ForumGek het volgende:
Rene, jij wilt toch ook Anwärter bij Ripstar gaan halen?

Misschien een ideetje om samen te gaan? Hebben we tenminste een bekende daar, ik wil best een paar keer naar Zoetermeer heen en weer reizen om te meeten ofzo .

Laat maar weten !
ik vind het een plan
er zijn sowieso nog ripstar trainingen eind juni en begin juli voor anwarter dus dan zullen we mekaar ook wel zien (als je daaraan meedoet)
kga ook al samen met een vriendin van me in oktober anwarter doen

en samen beetje trainen kan ook geen kwaad... misschien dat we mekaar wat op weg kunnen helpen..
pi_37993708
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 11:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het zag er idd zwaar messy uit. Tenminste, ik heb het niet zelf gezien maar het bloedde wel vrij hard. Ik had ook op me tong gebeten ofzo dus er kwam ook bloed uit me mond zetten enzo. Ik voelde niet echt pijn dus ik dacht dat het al wel mee viel, maar iedereen stond echt te kijken van "fuck dat deed zeer"
Alleen die schaafwonden (vooral die op me wang) deden wel wat zeer. Begonnen te tintelen in het begin enzo. Maar later ging het wel weer. Het is nu nog een beetje gevoelig, maar verder gaat het allemaal prima.

hehe ik heb zo een sollicitatiegesprek dus die zullen wel denken "wtf is dat voor gozer"

btw, vergeet niet alle ranzige wax die in de sneeuw zit van alle boards en skies
Ik zei toch dat ze met de schans bezig waren
pi_37994078
Special voor XL Die toch al uitblinkt door zijn afwezigheid in dit topic lately. Een sneak peek @ Flow 2007. Ik moet eerlijk zeggen dat het er toch steeds vetter uit gaat zien. Ik zou best eens zo'n setje willen proberen

http://www.flow.com/sneak0607/
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:33:18 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37994706
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:00 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik zei toch dat ze met de schans bezig waren
mja, die schans is alleen maar kutter geworden.
Die gasten die er verder aan het springen waren vonden hetzelfde.

Die schans is veel te stijl. Maar goed, dan moet je er niet overheen zullen we maar zeggen
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:35:31 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37994777
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:14 schreef Kentaro het volgende:
Special voor XL Die toch al uitblinkt door zijn afwezigheid in dit topic lately. Een sneak peek @ Flow 2007. Ik moet eerlijk zeggen dat het er toch steeds vetter uit gaat zien. Ik zou best eens zo'n setje willen proberen

Het ziet er idd een stuk beter uit.
Maar het blijft Flow
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:36:48 #171
71115 Rnej
I walk the line
pi_37994818
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het ziet er idd een stuk beter uit.
Maar het blijft Flow
ik wilde t eigenlijk niet zeggen.....

zodra ik onder de 100 kilo weeg zal ik ze nog eens proberen... maar ik vermoed dat t weinig zin heeft....
pi_37995696
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

mja, die schans is alleen maar kutter geworden.
Die gasten die er verder aan het springen waren vonden hetzelfde.

Die schans is veel te stijl. Maar goed, dan moet je er niet overheen zullen we maar zeggen
Ik weet niet wie er aan het springen waren maar met een steile afzet ga je hoger = meer airtime. Daarnaast als ze de afzet vlakker maken dan moet de schans veel langer, hier is gewoonweg geen ruimte voor. Je kunt dan niet meer kunt fatsoenlijk afremmen voor de lift(rij). Gewoon hard gaan en vroeg je trick inzetten.
en een helm opdoen
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:17:05 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37997474
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:10 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik weet niet wie er aan het springen waren maar met een steile afzet ga je hoger = meer airtime. Daarnaast als ze de afzet vlakker maken dan moet de schans veel langer, hier is gewoonweg geen ruimte voor. Je kunt dan niet meer kunt fatsoenlijk afremmen voor de lift(rij). Gewoon hard gaan en vroeg je trick inzetten.
en een helm opdoen
Dat snap ik ook wel.
Alleen heb je ook zoiets als te stijl. Deze is gewoon niet relaxt. Je moet juist heel laat je trick inzetten omdat je eerst je gewicht helemaal moet verplaatsen.
Wie er aan het springen waren... tja een paar van die gasten die daar wekelijks rond hangen (wat ze zelf zeiden tenminste)
Ze moeten gewoon de kicker 5m naar boven zetten, de afzet iets minder stijl maken en dezelfde lengte houden. Probleem opgelost!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:17:10 #174
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37997476
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:14 schreef Kentaro het volgende:

Tof!

Ik lees mee hoor, maar wil me soms bewust niet altijd in de discussie mengen. Als mijn hulp vereist is grijp ik wel in, maak je geen zorgen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:23:40 #175
72282 360sjors
King of the Hill
pi_37997638
Zien er goed uit die nieuwe flows. Fuck straps
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')