abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37764049
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:46 schreef Thermo het volgende:
Ik ga over 2 weken waarschijnlijk mijn eerste bochtjes van het seizoen wagen

Lekker optijd maargoed... mijn fysio zegt dat ik het wel weer mag gaan proberen.

Mijn dokter zegt van niet... Maar ik ga met mijn Fysio boarde @ juli, niet met mijn dokter

* Thermo wel nog steeds fucking last van zijn rug.
Rustig aan maar dan. ik kan er niet over oordelen, maar ik denk dat het beter is om alle tijd te nemen en je te richten op volgend seizoen dan (wel begrijpelijk) te vroeg te beginnen. Je zal toch wat gespannen zijn en een ongeluk zit, zeker dan, in een klein hoekje.
pi_37764350
Iets anders (sorry Thermo) Dit wordt waarschijnlijk mijn zomervakantie http://www.heliski.co.nz/ Elke zomer naar L2A gaat ook vervelen

pi_37764849
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:10 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Rustig aan maar dan. ik kan er niet over oordelen, maar ik denk dat het beter is om alle tijd te nemen en je te richten op volgend seizoen dan (wel begrijpelijk) te vroeg te beginnen. Je zal toch wat gespannen zijn en een ongeluk zit, zeker dan, in een klein hoekje.
Mijn enthousiasme had de overhand in die reactie, maar ik ben sowieso niet van plan freestyle acties te ondernemen dit seizoen. Eigenlijk alleen gewoon wat meters makien toch. Nog wat meters surfen erbij en verder gewoon mijn rug trainen en laten herstellen.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_37764880
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:40 schreef Rnej het volgende:

[..]

hmmmmm ik heb daadwerkelijk les op de berg gehad.. daarna techniek getweaked op de molshoop.. toen ik na een jaar weer terug op de berg was scheurde ik de meeste mensen er wel uit hoor (op techniek dus.)

ik board zeker weten wel beter dan iemand die alleen op een berg te vinden is en dezelfde uren heeft geklokt... alsof je indoor niets zou leren...

(jullie denken echt dat die T6 niet aan me besteed is he? )
\Wij denken dat je snel op de kast zit
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:50:58 #105
71115 Rnej
I walk the line
pi_37766990
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:36 schreef Thermo het volgende:

[..]

\Wij denken dat je snel op de kast zit
ja dat zit ik zeker ..

maar k hou van mijn molshoopje
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:46:33 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37776155
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:40 schreef Rnej het volgende:
ik board zeker weten wel beter dan iemand die alleen op een berg te vinden is en dezelfde uren heeft geklokt... alsof je indoor niets zou leren...
Je bedoelt dat jij dus beter rijdt dan iemand die net zo vaak als jij indoor rijdt, outdoor rijdt

Btje naief vind je niet.
Je kunt op die molshoop best wat dingetjes leren, maar het is niet vergelijkbaar met de rest. Zeker niet als je de beschikking hebt tot verschillende gradaties in pistes...

Anyway, wat jij verder met je T6 doet mag je zelf weten hoor. Geloof best dat je er op uit de voeten kunt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_37777043
Ik voel liefde in de zaal (topic)
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:18:14 #108
71115 Rnej
I walk the line
pi_37777242
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat jij dus beter rijdt dan iemand die net zo vaak als jij indoor rijdt, outdoor rijdt

Btje naief vind je niet.
Je kunt op die molshoop best wat dingetjes leren, maar het is niet vergelijkbaar met de rest. Zeker niet als je de beschikking hebt tot verschillende gradaties in pistes...

Anyway, wat jij verder met je T6 doet mag je zelf weten hoor. Geloof best dat je er op uit de voeten kunt
neuh niet iedereen.. maar ik ken zat mensen die al 10 jaar outdoor snowboarden .... die rij ik er met gemak uit.... t gros van de mensen blijft toerist
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:49:21 #109
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37781386
Overschatting is maar een fase, Rene.
Iedereen die anderhalf jaar bezig vind zichzelf het mannetje.

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:34:02 #110
71115 Rnej
I walk the line
pi_37781971
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 09:49 schreef XL het volgende:
Overschatting is maar een fase, Rene.
Iedereen die anderhalf jaar bezig vind zichzelf het mannetje.

wat.. ik kan al een 180!!!
pi_37783037
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:34 schreef Rnej het volgende:

[..]

wat.. ik kan al een 180!!!
fuck ik nie hoe doe je dat ?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:42:18 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37786362
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:20 schreef Kentaro het volgende:
Iets anders (sorry Thermo) Dit wordt waarschijnlijk mijn zomervakantie http://www.heliski.co.nz/ Elke zomer naar L2A gaat ook vervelen

[afbeelding]

[afbeelding]
Dit moet een grapje zijn...
Zo niet... hoeveel kost het en mag ik mee?
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:18 schreef Rnej het volgende:

[..]

neuh niet iedereen.. maar ik ken zat mensen die al 10 jaar outdoor snowboarden .... die rij ik er met gemak uit.... t gros van de mensen blijft toerist
Mja, als je bedoelt dat iemand al "10 jaar" snowboard maar dat hij bedoelt dat hij eigenlijk al 10 jaar lang 1 of 2 weken per jaar board, dan kan ik het me voorstellen.
Maar iemand die ook wekelijks op zijn plank staat maar dan outdoor, die rij jij er echt niet zomaar uit hoor... Dan kun je zeker wel merken dat jij op die molshoop gestaan hebt.

Ik zeg niet dat je niets leert op die molshoop, maar echt snowboarden leer je outdoor, niet indoor (tenzij ze een keer met een berg komen met overdekking die vergelijkbaar is met the real thing
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:43:16 #113
71115 Rnej
I walk the line
pi_37789319
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

Mja, als je bedoelt dat iemand al "10 jaar" snowboard maar dat hij bedoelt dat hij eigenlijk al 10 jaar lang 1 of 2 weken per jaar board, dan kan ik het me voorstellen.
die bedoel ik.... (kwou bijna zeggen: duh )
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:48:54 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37789446
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:43 schreef Rnej het volgende:

[..]

die bedoel ik.... (kwou bijna zeggen: duh )
ohw ok... Dan had ik het eerst niet helemaal goed begrepen

fuck, zijn we het toch weer eens. Echt kut dat al die discussies hier nooit echt hoog oplopen.
Kut topic!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:14:06 #115
71115 Rnej
I walk the line
pi_37790059
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

ohw ok... Dan had ik het eerst niet helemaal goed begrepen

fuck, zijn we het toch weer eens. Echt kut dat al die discussies hier nooit echt hoog oplopen.
Kut topic!
daar weet ik wel wat op.....

flowbindingen he, die zijn echt slap, reageren echt traag.. kan er echt niets mee.. en ze zijn nog lelijk ook!

nu weer normaal;

ben net effe wezen boarden op de molshoop

kan een truukje wat travis parker doet in mtn.lab (nose vastpakken, nosepressen, en dan hobbelen )
pi_37795118
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]
We kunnen er een Fok-meet van maken Ik weet nog niet wat het allemaal gaat kosten. Ik ben het een beetje op een rijtje aan het zetten. Het moet denk ik voor iets van 5000 wel kunnen, maar wordt het te gek dan doe ik het niet
  zaterdag 13 mei 2006 @ 19:40:10 #117
71115 Rnej
I walk the line
pi_37795449
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 19:27 schreef Kentaro het volgende:

[..]

We kunnen er een Fok-meet van maken Ik weet nog niet wat het allemaal gaat kosten. Ik ben het een beetje op een rijtje aan het zetten. Het moet denk ik voor iets van 5000 wel kunnen, maar wordt het te gek dan doe ik het niet
neem aan dat er een nulletje af moet?

ik kan op backountry kamp voor 600 euro en dan voor 50 euro extra een dag heliboarden.... (das dan 10 dagen)
pi_37795937
Ben net ff terug naar shop geweest, en heb dan toch UnInc 156 gekocht, ie zei dat ik echt wel te snel uit de 154 zou groeien, en dat ik met die 156 waarschijnlijk volgend seizoen al deftig zal kunnen jibben, als je kijkt naar hoeveel ik groei de laatste tijd..

Waarschijnlijk zijn jullie het niet eens met me, maarja, so be it:)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:11:37 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37796390
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:14 schreef Rnej het volgende:

[..]

daar weet ik wel wat op.....

flowbindingen he, die zijn echt slap, reageren echt traag.. kan er echt niets mee.. en ze zijn nog lelijk ook!
Ehm... daar waren we het toch ook allemaal al wel over eens
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 19:27 schreef Kentaro het volgende:

[..]

hmmm 5000 wordt me een beetje te gortig. Ik heb niet snel dat ik bij een trip moet zeggen dat ik het geld er niet voor heb, maar in dit geval kan ik dat toch met alle zekerheid zeggen

Wel jammer. Dan had ik mijn Malolo wel goed kunnen uitproberen. Lijkt me echt heerlijk om gewoon niet te hoeven nadenken over welk board je meeneemt omdat je toch poeder gaat rijden
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 19:40 schreef Rnej het volgende:

[..]

neem aan dat er een nulletje af moet?

ik kan op backountry kamp voor 600 euro en dan voor 50 euro extra een dag heliboarden.... (das dan 10 dagen)
Ehm.... Hij heeft het over Heliboarden in Nieuw Zeeland he... Dat wordt wel een duurdere bezigheid dan 600 euro Dan kost een vliegticket al een goede 1000 euro.

btw Ssstef, gefeliciteerd met je aankoop.
pi_37797386
heb hem gereserveerd, eerst vakantiejob, in oktober ofzo gaa'k hem afhalen:p
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:17:02 #121
71115 Rnej
I walk the line
pi_37798370
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ehm... daar waren we het toch ook allemaal al wel over eens

[..]

hmmm 5000 wordt me een beetje te gortig. Ik heb niet snel dat ik bij een trip moet zeggen dat ik het geld er niet voor heb, maar in dit geval kan ik dat toch met alle zekerheid zeggen

Wel jammer. Dan had ik mijn Malolo wel goed kunnen uitproberen. Lijkt me echt heerlijk om gewoon niet te hoeven nadenken over welk board je meeneemt omdat je toch poeder gaat rijden
[..]

Ehm.... Hij heeft het over Heliboarden in Nieuw Zeeland he... Dat wordt wel een duurdere bezigheid dan 600 euro Dan kost een vliegticket al een goede 1000 euro.
ik moet beter lezen....

en nja.. als t alleen maar poederen wordt... dan ist voor mij ook weinig nadenken....

dat is trouwens wel klote.. heb k een T6 staan... moet ik gvd tot oktober wachten voor ik een echte berg zie... en dan is de poeder denk k nog ver te zoeken......
  zondag 14 mei 2006 @ 01:10:09 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37805314
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:17 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik moet beter lezen....

en nja.. als t alleen maar poederen wordt... dan ist voor mij ook weinig nadenken....

dat is trouwens wel klote.. heb k een T6 staan... moet ik gvd tot oktober wachten voor ik een echte berg zie... en dan is de poeder denk k nog ver te zoeken......
Ach, met een T6 kun je nog een heleboel andere leuke dingen doen.
Ik heb een Malolo staan die aan het jeuken is omdat hij al meer anderhalve maand geen poeder meer heeft gezien (:+) en das helemaal erg. Want met dat board kun je niet heel veel andere vette dingen doen...
  zondag 14 mei 2006 @ 01:11:27 #123
71115 Rnej
I walk the line
pi_37805350
quote:
Op zondag 14 mei 2006 01:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach, met een T6 kun je nog een heleboel andere leuke dingen doen.
Ik heb een Malolo staan die aan het jeuken is omdat hij al meer anderhalve maand geen poeder meer heeft gezien (:+) en das helemaal erg. Want met dat board kun je niet heel veel andere vette dingen doen...
achja, maar wel een poederboot 1e klasse en dat is toch het leukste snowboarden nog steeds

maarja.. t6 .. hijs echt zo goed als ze zeggen dattie is
ding gaat als een kanon
  zondag 14 mei 2006 @ 04:12:28 #124
72282 360sjors
King of the Hill
pi_37807317
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef Komakie het volgende:
Echt kut dat al die discussies hier nooit echt hoog oplopen.
Dentist..
  zondag 14 mei 2006 @ 19:33:12 #125
71115 Rnej
I walk the line
pi_37823186
travis rice at chad's gap .. geniaal stukje in Pop

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')