er zit toch nog meer vast aan die kuiten?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:36 schreef XL het volgende:
[..]
Stijfheid is geen persoonlijke voorkeur. Iets is stijf of slap. Het is persoonlijke voorkeur wat voor jou fijn is.
[..]
Dat doe ik niet, ik zeg juist dat het in haar geval niets uitmaakt
[..]
Met een hefboom kan ik jou met 1 arm optillen. Met mijn kuiten kan ik jou echt niet wegduwen.
ze vroeg naar capstraps en of t wat wasquote:
Of Inge strap of flow koopt zal me worst wezen. Dat advies gaf ik ook nergens. Je gaf antwoord vanuit het capstrap Burton-perspectief en dat ontkrachte ik door alle opties open te laten. Niet omdat het geen goed spul is, gewoon om opties open te laten. Onderstaande quote
dan hebben echt heel veel mensen kutschoenenquote:Triggerde mijn ingreep. Er is iets mis met je schoenen als je straps hinderlijk je voet belasten. Capstraps kopen om je voeten te ontlasten lijkt mij ontzettend dom.

En daarbij komt dat een RS4 een Benzini auto is, en de A4 DTM ook, dus ik denk niet dat dat tot de mogelijkheden hoortquote:

Hey! Forum heeft de "nocrapstrap"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
er zit toch nog meer vast aan die kuiten?
[..]
ze vroeg naar capstraps en of t wat wasdan kan ik wel over Forum bindingen gaan praten maar das dan zinloos he.. en k heb zelf geen flux/rome of technine onder mijn voetjes gehad.. maargoed bij deze; das ook een optie

duhquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:40 schreef ForumGek het volgende:
[..]
En daarbij komt dat een RS4 een Benzini auto is, en de A4 DTM ook, dus ik denk niet dat dat tot de mogelijkheden hoort
Ik zou zeggen, bestellen die hap, lijkt me een erg gave bak

Beetje hetzelfde werk als wat jij doet. Alleen jij leert ze snowboarden en ik leer ze een bedrijf (of deel daarvan) te runnenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
De auto is natuurlijk leuk maar het ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat hij moet doen voor zijn werk
Wat voor baan heb jij eigenlijk Kentaro??? (if I may ask)

Aha we hebben dus hetzelfde vak alleen een ander vakgebiedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:23 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde werk als wat jij doet. Alleen jij leert ze snowboarden en ik leer ze een bedrijf (of deel daarvan) te runnen![]()

idd, ik ben ook totaal niet bezig om dezelfde baan te krijgen omdat het een vette kutbaan isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Aha we hebben dus hetzelfde vak alleen een ander vakgebied
Heb ik toch het verkeerde gebied gekozen

Ja man, elke dag dat snowboarden, mooie vrouwen lesgeven ondertussen 3 a 4 keer per week uitgaan en btje vakantiegangertjes versieren, btje de bink uithangen en meer van dat soort werk. Live stinksquote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, ik ben ook totaal niet bezig om dezelfde baan te krijgen omdat het een vette kutbaan is![]()

dude, kweet ook wel dat t niet de glamourbaan is die iedereen wilquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja man, elke dag dat snowboarden, mooie vrouwen lesgeven ondertussen 3 a 4 keer per week uitgaan en btje vakantiegangertjes versieren, btje de bink uithangen en meer van dat soort werk. Live stinks
heerlijk die vooroordelen over een snowboardleraar

We hebben een hele zware en ondankbare taak. Jij hebt nog het bijkomende voordeel dat je ze ook echt wat kan leren. Ik spiegel maar een beetjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Aha we hebben dus hetzelfde vak alleen een ander vakgebied
Heb ik toch het verkeerde gebied gekozen
Maar we hebben een zware taak, mensen ze vertellen hoe ze het moeten doen en ze ook nog een keer corrigeren als het mis gaat.
btw heb jij het ook dat je meer gemotiveerd bent bij mooie vrouwen????

hehe ik doe ook maar me best. Sommige mensen is gewoon niets te lerenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:05 schreef Kentaro het volgende:
[..]
We hebben een hele zware en ondankbare taak. Jij hebt nog het bijkomende voordeel dat je ze ook echt wat kan leren. Ik spiegel maar een beetje![]()
Ligt bij mij ook aan het niveau dat ik les geef. Maar als ik mooie vrouwen moet lesgeven, geef dan maar beginners. Kun je tenminste 'close" samenwerkenquote:Sowieso ben ik meer gemotiveerd bij mooie vrouwen. Helaas kom ik die in mijn werk maar weinig tegen. Die hebben waarschijnlijk het glazen plafond al ontmoet

vind het toch t fijnst als ze al kunnen boardenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe ik doe ook maar me best. Sommige mensen is gewoon niets te leren
[..]
Ligt bij mij ook aan het niveau dat ik les geef. Maar als ik mooie vrouwen moet lesgeven, geef dan maar beginners. Kun je tenminste 'close" samenwerken

Om mee te snowboarden wel maar je zult als beginnende leraar niet veel van die lui krijgen waarschijnlijk. Natuurlijk een beetje afhankelijk van de hoeveelheid leraren op je school.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
vind het toch t fijnst als ze al kunnen boarden
dan kan je zelf lekker ook scheuren en dan af en toe wat pointers geven... fun days
![]()
Duale leraren zijn echt zo kut. Ze kunnen eigenlijk maar 1 onderdeel echt goed. Meestal is dat skien. Maar het zijn toch geen echte snowboardleraren vind ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:21 schreef ForumGek het volgende:
Ik niet ben ik bang !
Ik heb met de persoon gesproken die over de snowboardleraren ging van de skischool waar ik wil gaan werken. En hij zei dat ze vanaf komend seizoen alleen nog maar duale mensen aannemen. Die dus zowel ski, als snowboardles mogen geven.
Dit is voor mij niet zo'n probleem, ik ga gewoon een paar keer skiën in de vrieskist. Én ik ga 1 á 2 weken voor aanvang van de cursus al naar het gebied toe om met wat lui daar te boarden en te skiën. De ski's voor tijdens de cursus enzo kon ik bij de skischool lenen, dus dat is allemaal wel geregeld.
Nu nog een job zien te vinden voor meer dan 30 uur in de periode weer 33 t/m 44 ofzo. Ik moet geld verdienen. Weet iemand anders nog iets?

ik geef al lesquote:Op maandag 29 mei 2006 15:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om mee te snowboarden wel maar je zult als beginnende leraar niet veel van die lui krijgen waarschijnlijk. Natuurlijk een beetje afhankelijk van de hoeveelheid leraren op je school.
Daarnaast begrijp je wel wat ik bedoel als je eenmaal les gaat geven

einde discussiequote:Op maandag 29 mei 2006 16:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik geef al les
en ik krijg die mensen ook
en ik begrijp wat je bedoelt
en ja, dat is ook leuk

ehm..... nee blijkbaar nietquote:

Het is ook niet wat ik er zelf van gehoopt had, maar reken maar dat deze dude 100% snowboarder is. En dat ik zo nu en dan een skiklasje onder mijn hoede krijg zou mij een zorg weten. Mijn roots liggen in de bergen op een plank, en niet op 2 latten !quote:Op maandag 29 mei 2006 15:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om mee te snowboarden wel maar je zult als beginnende leraar niet veel van die lui krijgen waarschijnlijk. Natuurlijk een beetje afhankelijk van de hoeveelheid leraren op je school.
Daarnaast begrijp je wel wat ik bedoel als je eenmaal les gaat geven
[..]
Duale leraren zijn echt zo kut. Ze kunnen eigenlijk maar 1 onderdeel echt goed. Meestal is dat skien. Maar het zijn toch geen echte snowboardleraren vind ik.
Ideaal voor een school, slecht voor de sport vind ik zelf...

maarreh, waarom dan niet gewoon eerst je ene anwarter doen (Snowboard) en dan ski een andere keer? .... je moet ze dan toch allebei halen lijkt me?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:33 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Het is ook niet wat ik er zelf van gehoopt had, maar reken maar dat deze dude 100% snowboarder is. En dat ik zo nu en dan een skiklasje onder mijn hoede krijg zou mij een zorg weten. Mijn roots liggen in de bergen op een plank, en niet op 2 latten !
En daarbij komt dat die eisen gesteld worden door zijn baas, waar hij verder ook niks aan kan doen. Maar 9/10 zal ik voor snowboarden ingezet worden, want dat ownt gewoon !![]()

ahaaaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:35 schreef ForumGek het volgende:
Omdat ik dicht bij het gebied waar ik ga werken beide in 1 keer kan doen. Is 14 dagen ofzo, en betaal je dan ¤1200 voor. Scheelt veel geld dan wanneer ik 2 aparte anwärters moet gaan halen. Dan is het wel zo makkelijk, want ik ga dan 2 weken vantevoren al naar het gebied toe. Dan kan ik eerst 2 weken voor mezelfd boarden/skiën om er zo lekker in te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |