Die zitten nu allang kaarten te kopen voor dat concert van Geer en Goor in de Arena.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach, 't geheugen van de mensen die op 'pimmetje' stemden reikt nu eenmaal niet zo ver..![]()
Het was nogal een keerpunt in de politiek.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
pim is een mongool. mij boeit het werkelijk geen flikker dat ie afgeschoten is.
jezus, de maakster van die site spoort echt voor geen meter.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:17 schreef LKEN het volgende:
Voor Pim-aanhanger-bashers hier nog een leuke link
open dir, klik op een willekeurige map (ik raad "Website_Voor_P" aan). Verder heeft de maakster nog een gastenboek. Hier en hier nog leuke links.![]()
Driewerf eensch...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het was nogal een keerpunt in de politiek.
Ik ben het niet eens met de man, maar hij had nooit doodgeschoten mogen worden. Een jaarlijkse herdenking vind ik nogal teveel van het goeie.
Het is die Witte Tempel daarachter.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het lijkt net of die deksel iets is opgelicht, zou hij weer zijn opgestaan.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:56 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Omdat Pim een pauper was, die medeverantwoordelijk is voor de stigmatisering van mensen van buitenlandse afkomst in Nederland. Over het paard getilde relnicht.
Daarom.
En zo zag ie eruit in zn jongere jaren:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:40 schreef Okkie_ het volgende:
speciaal voor de TS
[afbeelding]
Hier, staan we er toch een beetje bij stil
Ja, en zat Pim in 1 van de 2?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden; aldus wikipedia:
Men herdenkt alle burgers en militairen van het Koninkrijk der Nederlanden, die waar ook ter wereld zijn omgekomen sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog (men gaat hierbij uit van 10 mei 1940) en in oorlogssituaties en bij vredesoperaties.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:42 schreef apenvanger het volgende:
[..]
En zo zag ie eruit in zn jongere jaren:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die idioot wou het land kapotmaken, Fortuyn koos tenminste nog voor Nederland.
Ben je echt zo bekrompen? Ongelooflijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die idioot wou het land kapotmaken, Fortuyn koos tenminste nog voor Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |