abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37635234
Boeddhisten internaliseren hun geslachtsdelen als onderdeel van het totale universum
pi_37635264
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:55 schreef SCH het volgende:
46 b - bij de liefde door de energiebanen, beetje saai wel
Misschien doe je iets niet goed. Het is wel de bedoeling die liefde door dee banen te laten stromen ipv erover te lezen. Naar de kroeg dus en een willekeurig persoon meevragen om te neuken zodat je de werkelijke betekenis van 46b leert kennen.
pi_37635339
46 c zegt juist dat de karma met iedereen gedeeld moet worden en dat je meerdere mee naar huis moet vragen om te neuken.
pi_37635413
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
46 c zegt juist dat de karma met iedereen gedeeld moet worden en dat je meerdere mee naar huis moet vragen om te neuken.
Jawel, echter je hebt te snel door 33 gelezen, waar staat dat je beter kunt beginnen met 1 voor 1, als oefening voor het grotere werk.
pi_37635468
Oh shit, je hebt gelijk. Ik vond 33 zo saai met al die standjes.

Ik ga nu de bijlage even lezen over hoe Boeddha zijn katten verzorgde.
pi_37635588
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:05 schreef SCH het volgende:
Ik ga nu de bijlage even lezen over hoe Boeddha zijn katten verzorgde.
De échte Boeddha had natuurlijk tijgers, maar aangezien alles 1 is geldt zijn advies ook voor katten. Het komt erop neer dat je deze het beste vrij kan laten, blijft hij bij jou dan hoort het zo te zijn en loopt hij weg en komt niet meer terug hoort dat ook zo te zijn. Hetzelfde geldt wanneer je hem een week later terugvind op de weg, dat hoort zo te zijn (zie de appendix voor karma).

NB Indien je in een hoge flat woont dien je de kat wel eerst met de lift naar beneden te brengen.
pi_37639762
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:24 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

wat?
pi_37691333
Onzin of niet, ik vind het boeddhisme het beste aansluiten op mijn ideeën.. maar ook boeddhisme is slechts 1 van de vele wegen Niets aan de hand als je dus niet alles kunt of wil overnemen, van wat je leest..

Succes verder SCH
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_37693489
Ik vind boeddhisme ook wel tof, althans de praktische uitgangswaarden, maar dat vind ik van veel religies wel. Het gaat vaak mis met de dogma's en de goden.
pi_37696143
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:57 schreef SCH het volgende:
Ik vind boeddhisme ook wel tof, althans de praktische uitgangswaarden, maar dat vind ik van veel religies wel. Het gaat vaak mis met de dogma's en de goden.
Exactly.. alles is voor mij gewoon een manier om het uit te leggen, maar ik ben uiteindelijk degene die bepaalt wat er met de aangeleverde ideeën gebeurt.. en niemand anders
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')