superquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben dr uit: als het géén kruisboog is en geen boog waar een speciale vergunning voor nodig is, dan is het toegestaan
Ja, zojuist gelezen...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:11 schreef MrManiak het volgende:
Elisa, heb je mijn mail al gehad / gelezen?
V&A-ervaringentopicquote:Op zondag 11 juni 2006 09:15 schreef rendier2710 het volgende:
In topic [TK] Donald Duck's - complete jaargangen 8 jaargangen DD van W4 overgenomen.
Prima afhandeling en snel verstuurd! Helemaal top!
ShaoliN en Adelante gaan weg en ElisaB blijft toch.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:56 schreef tonks het volgende:
Anders zeg je het gewoon, moet ik weer moeite doen
Misschien is het handig om te wachten op een MED?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
ShaoliN en Adelante gaan weg en ElisaB blijft toch.
Dat bedoelt hij.
Dankjewel!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zojuist gelezen...
Ik ga wat gegevens navragen, zodat we morgen eens kunnen mailen!
Omdat Feedback vol stond met dingen die er niet hoorden. Zo nu en dan schoon ik FB een beetje op en zo ook vanmiddagquote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef blrrrt het volgende:
Waarom is er een stuk van dit topic verwijderd?![]()
Tja.. zooi? er werd veel over en weer gediscusieerd over je manier van doen..daardoor is het een beetje onoverzichtelijk.. maar echt offtopic vind ik het niet...wat mij betreft open je een nieuwe.. en knal ik deze op slotquote:Op maandag 12 juni 2006 11:03 schreef meneerdeman het volgende:
In dit topic [TK] Fujitsu Siemens Lifebook S7010 Staat nogal wat overbodige zooi. Kunnen jullie deze een beetje opruimen of moet ik een nieuwe openen, nadat jullie deze hebben dichtgegooid ?
Hé Fuck ben je nu dan eindelijk moderator ?! Damn ..... maar gooi die dan maar dicht . Open ik straks wel een nieuwequote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Tja.. zooi? er werd veel over en weer gediscusieerd over je manier van doen..daardoor is het een beetje onoverzichtelijk.. maar echt offtopic vind ik het niet...wat mij betreft open je een nieuwe.. en knal ik deze op slot
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:14 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Hé Fuck ben je nu dan eindelijk moderator ?! Damn ..... maar gooi die dan maar dicht . Open ik straks wel een nieuwe
thnx; done.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:16 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Doe deze --> [TK] Dell 1703FPT TFT dan ook gelijk![]()
Wat RD4 zegtquote:Op maandag 12 juni 2006 14:10 schreef bluebit het volgende:
great, ik einstein heb de topictitel niet correct ingevoerd :
huidige titel : omgebouwde xbox
moet dus zijn : [TK] omgebouwde xbox
could somebody be so nice....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |