Sommige mensen vinden het grappig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Weer onnodig werk voor modjes.
Dat de topic-starter uberhaupt moeite neemt om het op te schrijven. Snap dat niet.
Sowieso snap ik sommige gebruikers niet.
Wat ben jij ineens netjes.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Leer eens kwaliteit posten lul.
Je verpest onzin.
Als je niet weet hoe het moet, lees dan maar eens een goed boek en kijk een goede film en vraag je vervolgens af waar het om draait in het leven.
Neem een goede vakantie.
Geniet ervan. En post daarna eens met kwaliteit.
Wat is er grappig aan dan???quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het grappig.
Wat wil je eigenlijk in ONZ? Dat snap ik niet helemaal.
Ik snap ONZ eigenlijk niet.
Ik hou gewoon van kwaliteitquote:
Meningen verschillenquote:
Waarom geen FOK! Poll houden?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan dan???
Je hebt ook films die niet in de smaak vallen.
Je hebt films die kas-successen worden. En je hebt films die belanden amper in de videotheek.
Dit is zo'n topic dat niet eens in de videotheek mag komen. Op tv niet. Op de radio niet. Nergens niet.
Een topic als deze heeft geen bestaansrecht
Het is gewoon zo dat....kijk....het topic is alsnog leuk gewordenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom geen FOK! Poll houden?
De meerderheid beslist toch?
Ik mezelf moest een beetje glimlachen, maar niet meer dan dat.
Een topic als deze gaat nu op slot denk ik.![]()
Echt nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:36 schreef most_wanted het volgende:
Dromenvanger wil mod worden.
Je hebt wel gelijk. Maar met de tijd zullen er nieuwe grapjes onstaan en zullen die ook uitgemolken worden. Wij zijn alleen onderdeel van het systeem, jij geeft kritiek op een concept dat te lang doorgaat en dat is heel logisch.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat....kijk....het topic is alsnog leuk geworden
Zo is een topic gelukkig niet alleen afhankelijk van de opener.
Maar goed, wat wil ik zeggen nu
Ieder heeft zijn eigen manier van posten. Ik dus ook
Maar als een sub-forum constant dezelfde berichten binnen krijgt, dan is er geen afwisseling meer. Dan is het niet leuk meer.
Een grap 10000 keer herhalen is niet leuk.
Ik schrijf in alinea'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:37 schreef IHVK het volgende:
Waneer is bagger goede bagger en wanneer is bagger slechte bagger?
De Maikuuul-bagger is misschien wel uitgemolken en we moeten nu iets nieuws?
Wat dacht je van Dromenvanger-bagger.
Dat iedereen gewoon na elke zin een witregel laat staan?
Goed idee toch?
Dat word ook al 2 jaar lang geroepenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Maar met de tijd zullen er nieuwe grapjes onstaan en zullen die ook uitgemolken worden. Wij zijn alleen onderdeel van het systeem, jij geeft kritiek op een concept dat te lang doorgaat en dat is heel logisch.
Het is tijd voor een nieuw tijdperk op FOK! !!!EINS!!!.
(sorry)
Oude koeienquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:41 schreef Keramiekplaatser het volgende:
En dromenvanger ga jij maar weer jongetjes pesten die de bal in je tuin schoppen![]()
Eensch, en voor de rest hoop ik dat de TS een keer een eigen schrijf/poststijl gaat verzinnen en niet een maikuuuul wannabe is, ik bedoel als je toch een wannabe wilt worden van iets omdat je geen eigen persoonlijkheid hebt kies dan iemand met een IQ hoger dan de gemiddelde temperatuur in een koelkast.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:35 schreef Boksmedan het volgende:
Dromenvanger is een miskend genie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |