Ja, elke dagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meer nutteloos.
Hoe voer jij een gesprek?
Als iemand een lachend gezicht trek doe jij je armen naar voren en buigt ze zoen dan doet de andere een lach/huil gezichtje als
en jij doet een knipoog?
Kom op zeg.
Huldequote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, elke dagIk zeg niks meer thuis
Maar niet 3 achter mekaar die totaal onzinnig blijken te zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]die is wel beetje flauw ja
maar soms zeggen gezichtsuitdrukkingen genoeg
Useless personquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, elke dagIk zeg niks meer thuis
Hoezo zou het schelen in posts, de meeste mensen begrijpen mij met 1enkele smileyquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar niet 3 achter mekaar die totaal onzinnig blijken te zijn.
Zet er wat woorden bij enhet scheelt je (in jouw geval) 10 posts misschien.
Ik ben heel usefullquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meer nutteloos.
Als iemand een lachend gezicht trek doe jij je armen naar voren en buigt ze zoen dan doet de andere een lach/huil gezichtje als
en jij doet een knipoog?
Kom op zeg.
of
erop.
Nooit gehoord van non-verbale communicatie ofzo?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meer nutteloos.
en jij doet een knipoog?
Kom op zeg.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja.
En dan houd ik ook nog een bordje omhoog met een [afbeelding] of [afbeelding] erop.
Als iemand zegt. Ik vind je leuk, doe jijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hoezo zou het schelen in posts, de meeste mensen begrijpen mij met 1enkele smiley
Ik heb ook nog bordjes met de smileys die ik met mijn gezicht niet kan makenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja.
En dan houd ik ook nog een bordje omhoog met een [afbeelding] of [afbeelding] erop.
ik heb het toch niet over rl? Ik heb het over het internet/msn whateverquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als iemand zegt. Ik vind je leuk, doe jijirl? Of zeg je wat lief! erbij...
Ik snap het wel, maar verklaar het dan ook eens.
dat dacht ik al welquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nooit gehoord van non-verbale communicatie ofzo?
Naja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:23 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb het toch niet over rl? Ik heb het over het internet/msn whateverMaar niet in rl
Daaromquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja.
Doe er wat mee zal ik maar zeggen.
Ik heb bordjes voor de PI'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bordjes met de smileys die ik met mijn gezicht niet kan maken![]()
Je begint een gesprek en houd ondertussen een PI omhoog hoe je het bedoelt.quote:
Hoe werkt je bordje dan met die PI die beweegt, met die rode pijltjes?quote:
dan beweegt hij dat bordje heen en weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe werkt je bordje dan met die PI die beweegt, met die rode pijltjes?![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je begint een gesprek en houd ondertussen een PI omhoog hoe je het bedoelt.!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja.
En dan houd ik ook nog een bordje omhoog met eenof
erop.
Met zo'n schuifje er achter die het pijltje heen en weer laat bewegenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan beweegt hij dat bordje heen en weer
ja zoietsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met zo'n schuifje er achter die het pijltje heen en weer laat bewegen![]()
Of zo'n zogenaamde 3D card![]()
Je bent gewoon moeilijk aan het doen over niets...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
wil je alleen maar tegendraads zijn of wat.
Ik praat tegenwoordig tegen mensen, misschien houd dat ooit wel een keer op ofzo?
smileys zijn gewoon een prachtige uitvindingquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:27 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Je bent gewoon moeilijk aan het doen over niets...
In het echt is de kans groot dat je geen woorden hebt voor de boodschap die je wilt overbrengen, maar dat de ander het toch begrijpt door je gezichtsuitdrukking, op FOK gaat dat iets moeilijk, en dan kun je daarvoor dus Smileys gebruiken...![]()
Daaromquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
smileys zijn gewoon een prachtige uitvinding![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met zo'n schuifje er achter die het pijltje heen en weer laat bewegen![]()
Of zo'n zogenaamde 3D card![]()
Naja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:27 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Je bent gewoon moeilijk aan het doen over niets...
In het echt is de kans groot dat je geen woorden hebt voor de boodschap die je wilt overbrengen, maar dat de ander het toch begrijpt door je gezichtsuitdrukking, op FOK gaat dat iets moeilijk, en dan kun je daarvoor dus Smileys gebruiken...![]()
Smakelijkquote:
Netjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:28 schreef 14.gif het volgende:
[..]Van die dingen die je heen en weer moet bewegen dat je dan steeds iets anders te zien krijg
![]()
Zelf gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |