Succesquote:
de Fok! servers raken nog een keer overbelast door onsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
was wel mooi gezichtIk keek echt, en dacht, hee die zat in pub en die en die en die
waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
de Fok! servers raken nog een keer overbelast door ons
inderdaad!quote:
Oehoe oehoee, oehoee. ooheequote:
we spammen toch nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:55 schreef 14.gif het volgende:
Maar wel zonder te spammen, want anders komt er weer voortijdig een slotje![]()
Wij spammen nooitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:55 schreef 14.gif het volgende:
Maar wel zonder te spammen, want anders komt er weer voortijdig een slotje![]()
de mijne is boodschappen doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dan moet mijn moeder nu niet roepen voor het eten natuurlijk
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dan moet mijn moeder nu niet roepen voor het eten natuurlijk
uuh, voetbal gekeken van mn broertje, mn fiets bij de fietsenmaker opgehaaldquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:55 schreef 14.gif het volgende:
Dus... iemand nog wat leuks gedaan vandaag?![]()
ehmm, fokken, muziek luisteren, slapen enz.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:55 schreef 14.gif het volgende:
Dus... iemand nog wat leuks gedaan vandaag?![]()
dat gaat helpen jaquote:
WIJ SPAMMEN NIET!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:55 schreef Timmiejj het volgende:
Dit wordt echt een en al spam, alleen om het vol te krijgen
Mischien net die ene seconde die het verschil maaktquote:
dat mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:56 schreef 14.gif het volgende:
Wij eten gelukkig pas altijd om 7 uur ofzo... en dan hoort deze al lang vol te zitten![]()
dat zou zomaar kunnen jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien net die ene seconden die het verschil maakt![]()
Huhu, je komt ons helpenquote:
Werken de versnellingen goed?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
uuh, voetbal gekeken van mn broertje, mn fiets bij de fietsenmaker opgehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |