zijn er niet meer winkelsquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:02 schreef JohanTop het volgende:
Bah ik zie dus dat de mediamarkt grunn morgen dicht isEn kep net nieuwe cartridges nodig
Whahahhhahaha..quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef AlohaXa het volgende:
Ik heb tijdens het eten met een vork in mijn lip gestoken!
![]()
Dat kan je toch zelf veranderen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:25 schreef thedude0 het volgende:
mijn nickname op het wiki begint met een hoofdletter terwijl ik dat niet wil
Sorry..quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:23 schreef -skippybal- het volgende:
Liefe modjes die mijn briljante topics sluiten
Omdat het een vrouw is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:23 schreef demichiel het volgende:
Waarom denkt die trut van een vriendin van mij dat alles om haar draait als ze slechtgezind is?
En waarschijnlijk niet.. of hij is zo gewend aan zijn eigen geur dat hij niet doorheeft dat 'ie stinkt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo'n 3x per week zit er een jongen bij mij in de bus die ontzettend naar dooie hond stinkt.
Helaas zit de bus zo vol dat het niet altijd lukt om hem te ontlopen.
Ruikt ie zichzelf niet, gatver.
Gewenning heet dat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
En waarschijnlijk niet.. of hij is zo gewend aan zijn eigen geur dat hij niet doorheeft dat 'ie stinkt.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:36 schreef cheqy het volgende:
Kom ik vanmorgen aan op mijn werk, denk ik even stiekum een zacht scheetje te laten, broek vol stront.![]()
Kon ik weer naar huis.![]()
Egrste was nog dat ik aan mijn leidinggevende door moest geven waarom ik weer naar huis moest.![]()
Hij kon niet eens meer wat zeggen van het lachen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:33 schreef TiMmS het volgende:
[..]
En wat zei de hoofd stratenmaker ?
Broekje vol?
Een kut met schrale lippen?quote:Op zondag 17 december 2006 01:42 schreef Caesu het volgende:
kut! schrale lippen.
al een hele jaaroogst Labello® er op gekwakt maar nog steeds schraal dus. [afbeelding]
probeer eens wat anders dan labelloquote:Op zondag 17 december 2006 01:42 schreef Caesu het volgende:
kut! schrale lippen.
al een hele jaaroogst Labello® er op gekwakt maar nog steeds schraal dus. [afbeelding]
Waar?quote:Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef AffenStrudel het volgende:
Wauw, sneeuw.
jammer dat het meteen verdampt als het de grond raakt.
das hagelquote:Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef AffenStrudel het volgende:
Wauw, sneeuw.
jammer dat het meteen verdampt als het de grond raakt.
ga ik proberen.quote:Op zondag 17 december 2006 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
probeer eens wat anders dan labello
ik heb waanzinnig goede ervaringen met purol, en een goedje van de service apotheek werkt ook superlabello gebruik ik alleen als ik verder niks heb
Ik ook!quote:Op zondag 17 december 2006 23:42 schreef 2Mini het volgende:
Ik moet straks om 05:00 wakker worden!
WATNOUquote:Op maandag 18 december 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
[CENTRAAL] Kleine ergernissen
Of lopen kreng.
ik om 7.15quote:Op zondag 17 december 2006 23:42 schreef 2Mini het volgende:
Wegenbouw of machinebanklasser ?quote:Op zondag 17 december 2006 23:42 schreef 2Mini het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |