Ach ja, De Clercq. Het gaat niet altijd even vlot (al zit er wel verbetering in) maar hij weet waarover hij heeft en heeft erg vaak gelijk bij zijn voorspellingen en inzichten. Dan liever zo iemand dan een eloquente blaaskaak.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vette onzin weer.. Neemt 'ie ook een andere co-commentator mee?? Niks mis met de Clerq maar hij praat vaak zo 'eel, 'eel irritant.
Marc "zei ik al dat ik voor Davitamon werk??" Sergeant was altijd ergquote:Op zondag 7 mei 2006 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach ja, De Clercq. Het gaat niet altijd even vlot (al zit er wel verbetering in) maar hij weet waarover hij heeft en heeft erg vaak gelijk bij zijn voorspellingen en inzichten. Dan liever zo iemand dan een eloquente blaaskaak.
Volgens mij zeiden ze dat ook vorige week maar jaquote:Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht dat Uyterhoeven het commentaar zou doen... Krijgen we weer Schotte![]()
Dat komt omdat Eddy frans denkt.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Of Eddy Merckx, sympathieke en grappige vent verder, maar zijn bijdrage is meestal een erg langgerekte "Euh".
Nee, hoor, als hij in 't Frans bezig is, heeft hij het ookquote:
Maar niet goed genoegquote:Op zondag 7 mei 2006 17:21 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi Treintje van Petacchi
Treintje was perfect, kon nauwelijks beter.quote:
Treintje was perfect maar zoals Robbie het zei hij was bang om al aan te gaan op 300 mt ofzo. Zelf schuld jaquote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Treintje was perfect, kon nauwelijks beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |