Kopen, KOPENquote:Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef jakkop het volgende:
Heeft iemand misschien een puik download-linkje?Mijn PM-box zal em graag verwelkomen.
Hmmmmm.quote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok ok vanavond om 23 uur hier melden als je meedoet
steamquote:Op maandag 29 december 2008 19:26 schreef jakkop het volgende:
[..]
Waar, WAAR?
Ik wil em wel vanavond in huis hebben![]()
Ik ga je zo zoeken!quote:Op maandag 29 december 2008 23:43 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zit op een sniperserver, mijn naam is FrituurKoning
Ik kan je niet vinden hoorquote:Op maandag 29 december 2008 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
OMG ik ownde net hard op sniper! Had iets van 10/3 ofzo.
Daar ben ik nu ookquote:Op maandag 29 december 2008 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
Multiplay.co.uk public TDM Sniper join ik nu.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
Krijg ik nu die positieve note die je me beloofd hebt sjimz omdat ik je liet winnen?
Je hebt 61 notes gekregen van onze moderators.quote:
Lag komt door je internetverbinding.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:47 schreef jakkop het volgende:
Ik ben nogal een gamie-noobie, dus even een vraagje: hoe voorkom ik lag? Zit op een laptop met een standaard slechte grafische kaart, dus daar kan het aan liggen. Wat moet ik doen, res. omlaag schroeven?
Was je ook aan het downloaden tijdens het gamen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef jakkop het volgende:
Is alleen op internet, maar ik heb een prima internetverbinding. Had net een torrent-download van 1,nogwat mb/s.
Het kan ook aan de server liggen waarop je speelt. Als deze een slechte verbinding heeft of zich in zuid korea bevind heb je een grotere kans op lag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:57 schreef jakkop het volgende:
Nope, heb em toen express ff uitgezet.
Speelde daar even.quote:Op maandag 29 december 2008 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
Multiplay.co.uk public TDM Sniper join ik nu.
idd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Er moeten meer fokkers meedoen een keer dat is wel gieren
Wajooooo 2 minuten installenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
Ik kan deze week niet echt meer, tering druk.
Moet het spel ook nog installeren. Het is jaren geleden dat ik dit spel gespeeld heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef me 2 minuten, tot straks.
CTF @ FaceOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |