gewoon de.u en de.int uit je system folder deleten en van de server downloadenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik kan er niet op komen, na het laden geeft UT nl. aan: version "de" mismatch...
Wasdah?
Nicequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:20 schreef Nebo het volgende:
Cool ik speel sinds een weekje weer, en ben flink aan het oefenen met mijn Instagib aim
moet je ff het bestandje de.u ofzo verwijderen, die zit in je UT map /system geloof ik.. dan download je de goeie van de server af en spelen maarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik kan er niet op komen, na het laden geeft UT nl. aan: version "de" mismatch...
Wasdah?
Ik wil nu welquote:Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef GeilSpookje het volgende:
word er nu ergens gefragged door fokkers?
Heel vetquote:Op zondag 25 februari 2007 02:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
vnaaf is t zover
mijn clan DmK @ cb staat in de finale van de Unreal UT iCTF OpenCup Fall 2006 div 4hoop dat we winnen
Anders was je ook niks erosjequote:Op zondag 25 februari 2007 17:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
haha joinen kan altijd.. moet je gewoon ff op #dmk- in irc (irc.quakenet.eu.org) komen en daar moet je ff schreeuwen dat je joinen wilt en de rest wijst zich vanzelf (kan op moment nie spelen ivm laptop etc)
De hoogtij dagen van het recruiten in UT zijn al eeuwen geledenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef -XX- het volgende:
Zomaar een clan kunnen joinen zonder een toelatingsronde te spelen![]()
Dat kan nooit een goeie clan zijn![]()
waarom niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef -XX- het volgende:
I wanna joinnnnnnnnnnn!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
waarom niet?
clans die spelen voor de winst leven niet lang
DmK, waar ik in zit is al 6 jaar bij elkaar? en hebben vele gezellige meetings gehadspelen echt voor het plezier en de gezelligheid
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga hopelijk deze week op het IP genoemnd in de openingspost (en op ut.vanwisse.nl, als forward lukt) weer een permanente UT server draaien![]()
Gaaf!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga hopelijk deze week op het IP genoemnd in de openingspost (en op ut.vanwisse.nl, als forward lukt) weer een permanente UT server draaien![]()
Al sla je me dood, echt geen ideequote:Op zondag 13 mei 2007 15:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoeveel MB kost het jou ongeveer per maand?
quote:Failed to load 'engine': Cant find file for package 'Engine'
Signal: SIGSEGV [segmentation fault]
Aborting.
Exiting.
Name subsystem shutdown
Allocation checking disabled
Segmentation fault (core dumped)
Jammer dat ze die "onderkaak-val-smiley"niet meer hebben... DmK is het wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef -XX- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |