Ja, ik heb wat onwetend publiek misbruikt voor de foto's... stond echt te wachten tot die persoon in het zonlicht liepquote:
Ik ben jaloers op je woonplaats.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat onwetend publiek misbruikt voor de foto's... stond echt te wachten tot die persoon in het zonlicht liep
Bij het zien van je volledige naam op de foto's, zie ik hoe toepasselijk je nick eigenlijk is...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat onwetend publiek misbruikt voor de foto's... stond echt te wachten tot die persoon in het zonlicht liep
Ja, ik keek er echt ook nét naarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij het zien van je volledige naam op de foto's, zie ik hoe toepasselijk je nick eigenlijk is...
Dat is overigens puur toeval... het was eigenlijk Da Mart, maar ik mocht geen spatie gebruiken in mijn gebruikersnaam op Fok!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij het zien van je volledige naam op de foto's, zie ik hoe toepasselijk je nick eigenlijk is...
Dan is je nick voorbestemd om zo te zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is overigens puur toeval... het was eigenlijk Da Mart, maar ik mocht geen spatie gebruiken in mijn gebruikersnaam op Fok!
Om maar een steentje op te gooien, toeval bestaat niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is overigens puur toeval... het was eigenlijk Da Mart, maar ik mocht geen spatie gebruiken in mijn gebruikersnaam op Fok!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan is je nick voorbestemd om zo te zijn.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om maar een steentje op te gooien, toeval bestaat niet.
Plus de C.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij zijn twee great minds, die alike thinken, A-E
Maar dan met 1 Lquote:
Dan om het persoonlijk te houden, met 2 ellen.quote:
Jij snapt me!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan om het persoonlijk te houden, met 2 ellen.
Natuurlijkquote:
meldt.quote:
Hallo!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:36 schreef LXIV het volgende:
LXIV meldet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |