Even je post aangepastquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:31 schreef venomsnake het volgende:
God wat is dat toch doodzonde dat zulke mooie stadions vervangen worden.![]()
Highbury ademt gewoon voetbal.
Kut naam heeft dat nieuwe stadion trouwens ''emirates stadium'' Ashburton Grove![]()
De officieuze maar zo zal het wel door de supporters genoemd gaan worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:41 schreef venomsnake het volgende:
''Ashburton Grove'' word dat de officiele naam?
Zoiets gaat dat er dus uitzien.
[afbeelding]
hetzelfde als nu gebeurde met Highbury, wat ook niet de officiële naam is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De officieuze maar zo zal het wel door de supporters genoemd gaan worden.
I know maar je ziet het overal eik dat er iets anders wordt verzonnen om de sponsornaam te laten verdwijnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
hetzelfde als nu gebeurde met Highbury, wat ook niet de officiële naam is.
en terecht. Sponsornaam op shirt OK, maar niet in de naam van een stadion (of club).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
I know maar je ziet het overal eik dat er iets anders wordt verzonnen om de sponsornaam te laten verdwijnen.
Nee dat kreeg ik niet over m'n lippen. Het is altijd gewoon 'De Vliert' gebleven. Gelukkig staat die naam nu ook weer op het stadion.quote:Heb jij de Vliert ooit Ecco Stadion genoemd...?
Redelijke samenvatting waarom deze stap genomen moest worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
“There will be a few tears shed here on the last day, but it’s not as if we are moving into a slum dwelling,” Friar says. Just a tear? He smiles. “I’ll be sobbing my heart out. I think we all will. But you can’t continue to live in the past. We are extremely proud of the club’s history and we can continue that in a new home, can’t we?”
Hoogtepunt moet nog komenquote:Op maandag 8 mei 2006 03:53 schreef DutchGooner het volgende:
Tering,wat een raar seizoen.
Je draaide gewoon het slechtste seizoen sinds 7-8 jaaren toch voelt deze 4e plek vele malen lekkerder dan bv. het kampioenschap in 2002 voor mij persoonlijk.
Komt wsl omdat ik het een seizoen van dichtbij heb mogen meemaken waardoor je dingen toch veel anders beleeft.
Had het iig voor geen goud willen missen dit seizoen met zoveel mooie momenten.
Misschien dat we het over een jaar of 2,3 nog eens overdoen.
quote:Op zondag 23 april 2006 12:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel succes volgend jaar in de UEFA Cup
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:17 schreef ruud_fr het volgende:
waar was jij zaterdagavond trouwens DG?
toch niet in de keuken van White Hart Lane he?
Inderdaad verrassend.quote:
Op het moment dat Dennis en Van Persie invielen scoorde West Ham de 2-1 tegen de sperz, vandaar dat gejuichquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de video van Match of the day kippenvel na kippenvel. Henry, Ian Wright, Dennis waar ze om juichen toen ie in viel alsof ie scoorde, en m'n held Charley George. GVD wat een dag.
Wat een club![]()
Ja maar dan nogquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Op het moment dat Dennis en Van Persie invielen scoorde West Ham de 2-1 tegen de sperz, vandaar dat gejuich![]()
idd, een fantastische club.quote:
Hoe ben jij fan geworden ook alweer. Mijn verhaal gaat terug tot 1971quote:
Ik baal nog steeds dat ik in London was in 79 en m''n lerar Enels wel voor kaartjes zou zorgen. Maar de mooiste finale als 16jariuge snotaap in een pub volgen was ook geweldig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:37 schreef fanneke het volgende:
Ik neem aan dat er wel een DVD uit zal komen over 93 jaar Highbury met ook de testiviteiten van gisteren erop.
Dat wordt een must natuurlijk.
Na aanleiding van de (verloren) FA Cup finale tegen Ipswich Town in 1978. Werd gelijk van fan Liam Brady(mooiste linkspoot ooit gezien) en Frank Stapleton. En ben toen intensief die club gaan volgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe ben jij fan geworden ook alweer. Mijn verhaal gaat terug tot 1971
Ja maar we hebben het over 35 jaar geledenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:54 schreef Erasmusch het volgende:
Hij heeft nu wel een ander soort 'uitstraling'![]()
Die liep gisteren trouwens nog mee in de parade na de wedstrijd,heb hem volgens mij nog op de foto staan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Na aanleiding van de (verloren) FA Cup finale tegen Ipswich Town in 1978. Werd gelijk van fan Liam Brady(mooiste linkspoot ooit gezien)![]()
1. Ray Parlourquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:02 schreef tong80 het volgende:
DG ik weet dat je geen echte fan bent van Bergkamp omdat jer anderen net zo goed vinft uit de historie maar wat is jouw top 5 van Arsenal spelers ?
Ian Wright op 1 Liam Brady op 2 waarschijnlijk en de rest ?
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:07 schreef tong80 het volgende:
Alleen op wat je zelf live hebt gezien lijkt me
Zou ie eik een standbeeld voor moeten krijgenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:16 schreef fanneke het volgende:
(en 6 - Michael Thomas, en alleen voor dat ene doelpunt)
Terecht.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou ie eik een standbeeld voor moeten krijgen
Die werd gister trouwens asociaal hard toegezongen
Pires zesde??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1. Ray Parlour
2. Ian Wright
3. Henry
4. Adams
5. Seaman
Dit is puur op wat ik zelf heb gezien in combinatie met gevoel
Bergkamp?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die komt niet eens in mijn 11 voor.
Seaman,Keown,Adams,Dixon,Winterburn,Vieira,Parlour,Overmars,Henry,Wright,Bergkamp.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:39 schreef methodmich het volgende:
Jammer!
Wat zou jouw elftal zijn, inclusief posities?
Yup,eik hoort Cole ook in de defensie maar ik kan het niet maken om er maar 3 in te zetten voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef methodmich het volgende:
Zeer aardig elftal. Legendarische defensie.
Wat ben je toch lekker voorspelbaar af en toequote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:01 schreef DutchGooner het volgende:
Zolang ik jou niet tegenkom vind ik het best
Dubbel genaaidquote:Op maandag 15 mei 2006 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn vertrouwen in Arsenal is grenzenloos
Barcelona - Arsenal
Which team will win the Champions League?
2 2.75 060517
Enkelvoudig(x1) 0/0 20.00 20.00
Weddenschap aangenomen 15/05/06 11:56 (x1) Totaal: 0/0 20.00 20.00
Weddenschap Noteringen Uitslag Inzet Waarde
Barcelona - Arsenal
Played in Paris 2 4.25 060517
Enkelvoudig(x1) 0/0 25.00 25.00
Weddenschap aangenomen 15/05/06 11:54 (x1) Totaal: 0/0 25.00 25.00
Nooit op je eigen team wedden.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn vertrouwen in Arsenal is grenzenloos
Barcelona - Arsenal
Which team will win the Champions League?
2 2.75 060517
Enkelvoudig(x1) 0/0 20.00 20.00
Weddenschap aangenomen 15/05/06 11:56 (x1) Totaal: 0/0 20.00 20.00
quote:"Everyone was talking about Ronaldinho before the game. I didn't see him today and I didn't see Eto'o," he said.
"Henrik Larsson made the difference by setting up two goals. That was the key.
Hoopvolle woorden. Ik verwacht vrij snel een officieel statement van Thierryquote:Wenger hopeful of Henry staying
Arsenal manager Arsene Wenger is hopeful striker Thierry Henry will spurn the advances of Barcelona and stay with the Gunners next season.
The 28-year-old has been hotly tipped to join the side that ended Arsenal's Champions League hopes on Wednesday.
But when asked if he thought Henry would leave the club, Wenger said: "I don't know. I don't think so."
Henry has made it clear he will decide his club future before leaving for World Cup duty with France.
And Wenger added: "There's not long to wait now and I will try to talk to him because we have to prepare for next season.
"We have many young players in our team. We have a big future as a big team but we need Thierry Henry to achieve that.
"He has such an influence on our side and can help us become a major force in the world."
Henry refused to be drawn into a decision straight after the 2-1 defeat to Barca at Paris' Stade de France.
But he hinted at his future, saying "we must pick up ourselves up and make sure we come back stronger next year".
Speculation has been mounting over Henry in the past months but his former international team-mate Laurent Blanc said the time had come for the Gunners striker to pledge his future to his current employers.
"After seven years at Arsenal, Thierry doesn't have too many options after losing this final," Blanc told the Daily Express newspaper.
"I thought before the final that an Arsenal victory would complete the job for him. He has won Premierships and the FA Cup, so the Champions League would have meant there was nothing left.
"But losing means Thierry has unfinished business and is likely to stay with Arsene Wenger."
Totdat Larsson hem vrij voor de goal zette inderdaad. Met hulp van Almunia, die natuurlijk bij beide goals een flinke hoofdrol vervulde. Twee onmogelijke hoeken van waaruit nooit gescoord mag worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:34 schreef MarkNMGN het volgende:
Hij heeft Eto'o niet gezien nee, tot de 1-1...
Ik wou dat meer mensen het zo zagenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Zonde van die kansen die Henry kreeg. Had er best één mogen benutten. Verder gewoon erg knap hoe ze het met tien man lange tijd goed deden tegen Barcelona.
Die 2e is hem zeker aan te rekenen,de eerste was de klasse van Eto'o vond ik die hem subtiel op het verkeerde been zettequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Totdat Larsson hem vrij voor de goal zette inderdaad. Met hulp van Almunia, die natuurlijk bij beide goals een flinke hoofdrol vervulde. Twee onmogelijke hoeken van waaruit nooit gescoord mag worden.
Ach,het schijnt dat de vrije trap waar ons doelpunt uitkwam geen vrije trap was en daar staat weer tegenover dat die lul tot een keer of 3-4 "vergat" een Barca speler geel te geven.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:29 schreef Gunner het volgende:
Even mijn reflectie over de finale: Arsenal kan trots zijn op het gepresteerde. Het vooraf door de media onoverwinnelijke Barcelona was geen schim van wat het had moetenn zijn.
Het mag duidelijk zijn dat FCB door de scheids is geholpen. Ik had persoonlijk liever na 15 minuten met 0-1 achter gestaan dan een rode kaart voor Jens.
Wie aan het begin van het seieozn had voorspeld dat AFC in de finale van de CL had gestaan had ik voor gek verklaard.
Thierry Henry was niet bepaald lovend over zijn misschien aanstaande collega's Eto'o en Ronaldinho.
[..]
Arsenal FC
In mijn geval meer dan terecht denk ik en dan doet het er niet toe waar je vandaan komt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef APK het volgende:
Ik vind het altijd zo aandoenlijk.
Van die Nederlandse pummels die heel hard 'WE ARE THIS' of 'WE ARE THAT' roepen.![]()
Je doet maar hoor. Ik vind het schattig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
In mijn geval meer dan terecht denk ik en dan doet het er niet toe waar je vandaan komt.
Ik had hem graag bij Barca gezien, maar aan de andere kant hoort Henry gewoon bij Arsenal!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
Vers van de pers;
Agony eased for Arsenal as Henry says: 'I'm staying'
als dat zo is...veel succes Barça met de Europa Cup, maar wij hebben een grotere prijs.quote:Henry says: 'I'm staying'
Odds bij Betfair dalen onmiddelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
Vers van de pers;
Agony eased for Arsenal as Henry says: 'I'm staying'
By Matt Hughes
Ik zou toch graag willen ruilen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
als dat zo is...veel succes Barça met de Europa Cup, maar wij hebben een grotere prijs.![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
als dat zo is...veel succes Barça met de Europa Cup, maar wij hebben een grotere prijs.![]()
en alweer zo'n vervelende jood.quote:
volgend jaar DG, volgend jaar...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zou toch graag willen ruilen eerlijk gezegd
Ijdele hoop vrees ik,never say never maar dit was een uniek Europees seizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |