Als ie van de school komt staat er op:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:14 schreef most_wanted het volgende:
Al gekeken wat voor files erop stonden?
Nádat je er een harddisk recovery programmaatje eroverheen hebt gehaald. En met Peter R. hebt gebeld.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Stuur een mailtje naar Windesheim met je vermoeden en de vraag of ze een pc missen.
Ja, idd misschien kom je wel achter een Windesheim geheim.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nádat je er een harddisk recovery programmaatje eroverheen hebt gehaald. En met Peter R. hebt gebeld.
En je opgepakt wordt wegens helingquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nádat je er een harddisk recovery programmaatje eroverheen hebt gehaald. En met Peter R. hebt gebeld.
Yuh, als je het echt moet leren is het wel handig. En na het eerste blok werd ik opeens doodgegooid met databases, toen ben ik maar echt gevlucht.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:01 schreef MonoSynth het volgende:
PSD's zijn goed om de concepten van programmeren uit te leggen, maar ik was ook meer aan het reverse-enigineeren om PSD's uit code te maken dan andersom. Anderen hadden er wel wat aan. Na het eerste blok kom je die dingen trouwens helemaal niet meer tegen.
Blok 1.2 is een ramp (vooral Access). Ik begrijp nog steeds niet hoe ik dat heb overleefd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Yuh, als je het echt moet leren is het wel handig. En na het eerste blok werd ik opeens doodgegooid met databases, toen ben ik maar echt gevlucht.
In ieder geval TFT-schermen, maar van PC's weet ik het niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:07 schreef requiem4adream het volgende:
Ze staan ook in 't D-gebouw en meen mij te herinneren dat er tijdje terug idd een aantal pc's gejat zijn...
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:50 schreef rob26 het volgende:
Hallo,
Zover ik op de foto kan zien is het exact het zelfde model als wij op windesheim gebruiken. (Ik werk daar)
Wat ook lijkt is dat er een geel plaatje op de voorkant is weggehaald, ik zie namelijk nog lijmresten zitten. Dit gele plaatje plakken wij inderdaad ook op die plek. Ik zou graag met je in contact komen, dan kunnen we achterhalen waar deze pc vandaan komt. Uiteraard is er geen sprake van heling, zeker niet als je zelf nog aangeeft dat je al een vermoeden hebt.
Ik werk bij de ict afdeling, je kan me daar ontmoeten als het geen probleem is. Vraag naar Rob.
Helaas nog veel te veel onzin java, wat 80% van de gevallen niet werkt..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:12 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
JBuilder? Zijn ze daar eindelijk van Visual Studio af gestapt? Of is het toch nog steeds Windowsheim?
Heb daar twee maanden HI gedaan en ben toen maar gekapt.
BTW, ben jij in 2001 begonnen daar?
Dat jij Java onzin vind, betekent dat jij nog lang niet af hoort te gaan studerenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:09 schreef Giem het volgende:
[..]
Helaas nog veel te veel onzin java, wat 80% van de gevallen niet werkt..
ze hebben die welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:19 schreef Kluupkluup het volgende:
Kan iemand misschien beamen of mijn vermoeden dat de volgende computer afkomstig is van Hogeschool Windesheim te Zwolle?!
[afbeelding]
![]()
Java zelf is het probleem hier niet, de verschillende installaties wel. Studenten die net wat andere versies gebruiken als docenten, JBoss die op de ene computer wel werkt en op de andere niet, en dat soort onzin. Het probleem is dus dat als iets op jouw computer werkt, dat niet direct wil zeggen dat het bij de docent of klasgenoot ook gaat werken en dat is idd best frustrerend.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat jij Java onzin vind, betekent dat jij nog lang niet af hoort te gaan studeren. Het is een (zo niet de) krachtigste talen op dit moment en wordt ontzettend veel gebruikt.
hahah klopt, daar mag ook niet over java worden gesproken...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:16 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Java zelf is het probleem hier niet, de verschillende installaties wel. Studenten die net wat andere versies gebruiken als docenten, JBoss die op de ene computer wel werkt en op de andere niet, en dat soort onzin. Het probleem is dus dat als iets op jouw computer werkt, dat niet direct wil zeggen dat het bij de docent of klasgenoot ook gaat werken en dat is idd best frustrerend.
Er is zelfs een 'wij haten Java' hokje ingericht op het Windesheim, 'Gumbo' noemen ze het.
Brrr... Ik hoop dat er ook een 'Wij haten Gumbo' hokje is?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:16 schreef MonoSynth het volgende:
Er is zelfs een 'wij haten Java' hokje ingericht op het Windesheim, 'Gumbo' noemen ze het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |