Hij is dik en groot.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het echt een held, hij geeft me toch het idee dat ik met mijn 120 kg ook nog het profvoetbal kan halen
Ik ookquote:
Inderdaadquote:
quote:FCVolendam.nl
Jeroen Verhoeven speler van het seizoen
27/04 - Keeper Jeroen Verhoeven is na afloop van de wedstrijd tegen FC Den Bosch gehuldigd als beste speler van het seizoen. Daarnaast is Jeroen ook nog eens de minst gepasseerde keeper van de JLeage geworden. Hij werd gehuldigd door zijn vader. Zijn familie volgen hem vrijwel naar alle wedstrijden, uit en thuis.
je bedoeld Bourgondischquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
Gezellig vooral
Die linker is zijn vriendin, zit af en toe ook in het uit-vak.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef xJapser het volgende:
Zijn dat zn zusjes? Zo ja: jummie
Die rechtse is lief !
Het kan nog voor je, Tongquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:24 schreef tong80 het volgende:
Paar foutjes vanavond. Maar met zijn 150 kilo's geeft ie minderheden wel hoop
Hij verkleint het doel wel goed, ja.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:26 schreef knnth het volgende:
knap van de Spartanen dat ze alle penalty's schopten net daar waar hij niet stond
Hehe die bolle wangetjes onderspuitenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef xJapser het volgende:
Zijn dat zn zusjes? Zo ja: jummie
Die rechtse is lief !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |