quote:Op zondag 7 mei 2006 00:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welke van de aanvankelijk enthousiaste users die begin van het jaar binnenkwamen zijn er nog?
allemaal nog hoor, wie zoal had je op het oog dan...?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welke van de aanvankelijk enthousiaste users die begin van het jaar binnenkwamen zijn er nog?
Tyf lekker zelf opquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tyf lekker zelf opleer eerst eens foto's maken, voordat je in de SC van FOT post!
Zegquote:
Dit is het FOTsc ...dus ik gok dat het ontopic zijn in dit stukkie fokforum over foto's of fotogarferen of andere aanverwante zaken te maken heeft.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:30 schreef Re het volgende:
[..]
ja wat is on topic in een SC ... dat wat er gebeurd op het moment gebeurd, dat wat je wil melden meldt je en heb je wat fotografisch interesants te melden is er vast wel een topic over waar je dat kwijt kunt
En dat wil zeggen?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah het is middernacht geweest Prupke time
quote:
Vertel jij iets over wat op je werk gebeurd is ook alleen aan collega'squote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Dit is het FOTsc ...dus ik gok dat het ontopic zijn in dit stukkie fokforum over foto's of fotogarferen of andere aanverwante zaken te maken heeft.
Dat weet jij net zo goed als de rest.
En het melden dat je koffie wil(voor de duidelijkheid) dat ja is niet echt ontopic.
Dan kan je beter een topic in culinair openen en het daar melden zodat de genen die er in geinteresserd in zijn kunnen gaan turven hoeveel bakkies jij op een dag naar binnen werkt![]()
Dat er ellelange discussie's komen,hoe mevrouw het graag op Fok zou willen zien gebeurenquote:
15-20 ongeveerquote:Op zondag 7 mei 2006 00:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan kan je beter een topic in culinair openen en het daar melden zodat de genen die er in geinteresserd in zijn kunnen gaan turven hoeveel bakkies jij op een dag naar binnen werkt![]()
Ik geloof niet dat hier ook maar iemand is die kan zeggen of iemand hier thuishoort.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:35 schreef Re het volgende:
[..]
[afbeelding]
volgens bepaalde users hoort zij hier niet thuis hè...
blijkbaar wel... je zou maar eens off topic gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 00:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hier ook maar iemand is die kan zeggen of iemand hier thuishoort.
Nee hoor dat vertel ik wel aan mensenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vertel jij iets over wat op je werk gebeurd is ook alleen aan collega's
Het FOT SC beleid welquote:Op zondag 7 mei 2006 00:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hier ook maar iemand is die kan zeggen of iemand hier thuishoort.
Ow, een user die me letterlijk vertelde dat het WEL aan de slowchat ligt is NightAngel. "Dat clubje is niet tussen te komen, tenzij je bereid bent om dagen achtereen mee te doen."quote:Op zondag 7 mei 2006 00:31 schreef Re het volgende:
[..]
allemaal nog hoor, wie zoal had je op het oog dan...?
dat ligt echt niet aan een SC hoor als je die ilusie hebt
Jahwel jij bent paars jou have the powah als je zou willenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en? Is dat een reden om zo minderwaardig te doen over iemand?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat er ellelange discussie's komen,hoe mevrouw het graag op Fok zou willen zien gebeuren![]()
debsterr hoort hier gewoon, denk dat je even door die opmerking heen moet prikkenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en? Is dat een reden om zo minderwaardig te doen over iemand?
Ook Prupke denkt mee over een beter en leuker FOK!. Ook users hebben inspraak. Ook al is het gedachtengoed niet hezelfde als "de rest". Ieder zijn meug ieder zijn mening. En we horen graag die van iedereen.
Maar behandel elkaar met wat meer respect wil je? Zou je een stuk beter staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |