Bijna 15?? omg ik zeg nietsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Brechtje is de dochter van Yvonne.
Brechtje is bijna 15.
Slimme 15 jarige meisjesquote:
Nou dan is het iets voor jou Erik, ze is te jong voor mequote:
Niks voor mij, ze vroeg laatst op msn (ik heb geen idee waarom ik dat kind op msn heb) of "ik die jongen was die ging rukken voor de cam". Toen had ik geen hoge dunk van haar. En nu nog steeds niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nou dan is het iets voor jou Erik, ze is te jong voor me![]()
Ok, Svensational.quote:
Was Brechtje ook de reden waarom je uiteindelijk de knoop hebt doorgehakt?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks voor mij, ze vroeg laatst op msn (ik heb geen idee waarom ik dat kind op msn heb) of "ik die jongen was die ging rukken voor de cam". Toen had ik geen hoge dunk van haar. En nu nog steeds niet.
Waarom zou ik in hemelsnaam mijzelf op zo'n manier aan Brechtje laten zien, en dat zelfs terwijl ik geen cam heb.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:03 schreef k_man het volgende:
Was jij die jongen dan niet?
Geef nou maar toe Erik.
Nee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was Brechtje ook de reden waarom je uiteindelijk de knoop hebt doorgehakt?
quote:
Als alle vrouwen een Brechtje waren, had ik veel meer sex gehad volgens mij (niet dat ik nu mag klagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als alle vrouwen een Brechtje waren, was ik vast ook homo geweest.
Garpje, Sven.quote:
Met jongens, bedoel je?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als alle vrouwen een Brechtje waren, had ik veel meer sex gehad volgens mij (niet dat ik nu mag klagen)
Ja, lachen die grapjes van jouquote:
I wouldn't pass on itquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Begrijp ik hier nu uit dat je eigenlijk maar wat graag sex wilt hebben met Brechtje, ali?
Ik heb nooit beweerd dat mijn grapjes grappig waren, volgens mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, lachen die grapjes van jou [afbeelding]
Waarom wil je er over ophouden. Trauma??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we het niet meer over Brechtje hebben?
Grapjes hóren toch grappig te zijn, daarom heet het toch een grapjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat mijn grapjes grappig waren, volgens mij.
Omdat Brechtje gewoon een irritante verwende puber is, die vast aan de alcohollimonade zit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:15 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Waarom wil je er over ophouden. Trauma??
Nee, laten we het over mij hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Genoeg over Brechtje.
Laten we het over Anita hebben.
Lienekien, als een rots in de branding.quote:
Anita is toch niet echt een naam waarvan je denkt: die wordt vast hoogleraar Vrouwenstudies.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Anita Meyer? Anita Doth? Anita Witzier? Anita Theodora van Eijk? Anita Heilker?
Of een andere?
Je bent nooit te oud voor een fotoboek tenzij je vel al begint te hangen natuurlijkquote:
Ja, het vraagt om doordacht beleid om insecten uit huis te weren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan insecten. Vooral als ze binnen zitten of rond je hoofd zoemen. En erger is nog wel een combinatie van die twee zaken.
.
In geval van Anita Witzier blijf ik gewoon hetero hoor Do2quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Anita Meyer? Anita Doth? Anita Witzier? Anita Theodora van Eijk? Anita Heilker?
Of een andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |