quote:Op maandag 8 mei 2006 00:05 schreef kipknots het volgende:
http://studentweb.uwstout.edu/kapszukiewiczs/files/miya64.gif
edit: Gif van 2 MB![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 02:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kick baby's
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:33 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop op veel filmjes van metroid
Nog 1 dagquote:Metroid Prime 3 almost complete
AOL.com confirms in a “Countdown to E3″ video that Metroid Prime 3 is near completion. They speculate a possible early launch of the Wii, however with MP3 almost near completion it doesn’t always mean that an early launch is going to happen and there are always rooms to improve a game.
Believe!quote:Het was weer kiezen of delen voor de [N]Gamer redactie: óf ons pre-E3-nummer verscheen keurig op 4 mei, maar dan zónder previews van games voor Nintendo's volgende thuisconsole - de Wii, voorheen de Revolution - óf het blad zou een weekje later uitkomen, of 11 mei, maar dan kregen we wel toestemming om een zes pagina's tellende hands-on preview van een Wii-launchgame, te plaatsen. Dat niet alleen, maar ook exclusieve screenshots van twee andere Wii-titels kwamen onze kant op, zolang het nummer maar na de start van de E3 in de schappen lag. Je snapt, wij kozen voor dat weekje uitstel... en kunnen je daardoor een [N]Gamer bieden die bomvol topnieuws staat! Check hier op 10 mei de inhoud!
okquote:Op maandag 8 mei 2006 09:20 schreef RaymanNL het volgende:
Believe!
dit was al een tijdje bekend, maar ik postte het toch maar
Dit is toch wel cool hoorquote:The sensors are fine enough that you can scoop under the ball to lob it, or slice it for spin.
Van welke anime is die avatar Ruzbeh?quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Van welke anime is die avatar Ruzbeh?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |