Uhuh.. inderdaadquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent dan ook best wel een homo.
[stereotype]Dat doen bouwvakkers toch altijd? Dat wordt als ruig ervaren in die kringen[/stereotype]quote:
Net als kinderen anaal van hun onschuld beroven.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[stereotype]Dat doen bouwvakkers toch altijd? Dat wordt als ruig ervaren in die kringen[/stereotype]
De tegenpartij is weg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:49 schreef Stroekie het volgende:
En wil er iemand de bel luiden voor de volgende ronde van deze rel
ik ben nu bij met lezen en zit er helemaal klaar voor met koffie onder handbereik
Houden van is een groot woord.. maar ze kunnen zo heerlijk provocerenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor, ik hou ook van travestieten.De Lellebel
Stommigquote:
Hmm.. dat wil ik ook best doen hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Net als kinderen anaal van hun onschuld beroven.
Houd(t) de dief!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:49 schreef TehRockstar het volgende:
Net als kinderen anaal van hun onschuld beroven.
Ja maar jij bent dan ook weer iets meer richting kind he, dat makt het al minder pervers.quote:
quote:
Zeg moest jij niet op het terras gaan zitten met mijn ex?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet je ik heb het begrepen
ik kan niet omdat ik me met carnaval of als act in vrouwenkleding hul
ik kan niet omdat ik te oud ben
ik kan niet omdat ik een bril heb
ik kan niet omdat ik te dik ben
maar luister ten eerste doe ik het wel met stijl en ten tweede kwets ik er niemand mee
Jaloers?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook weer iets meer richting kind he, dat makt het al minder pervers.
Het?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar luister ten eerste doe ik het wel met stijl en ten tweede kwets ik er niemand mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |