quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:22 schreef flyguy het volgende:
van wie is deze biografie?'s father taught theatre. His mother was a psychologist and astrologist. Other than revealing that
is his real last name, he won't talk about much of the rest of his early life.
dropped out of college to make _Multi-Facial (1994)_ , a short about a struggling actor that played in Cannes in 1995, which eventually got Steven Spielberg's attention. Spielberg then cast him in Saving Private Ryan (1998) and
's career was launched.
Zal ik een nieuwe vraag stellen ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef Doff het volgende:
Ik zoek het wel ff op, mijn antwoord is toch fout.
En Vin Diesel is idd goed.
En mijn antwoord errrrug fout. Was films als Heat en Natural Born Killers helemaal vergeten![]()
Bij mij komen ze uit Delft.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef twentemeisje het volgende:
Goh Batman2k, dankzij jou kan ik nu de meest sexy vrouwen uit Twente ontmoeten! Thanks!
Je had nog geen spiegel?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef twentemeisje het volgende:
Goh Batman2k, dankzij jou kan ik nu de meest sexy vrouwen uit Twente ontmoeten! Thanks!
Oh dat valt nog mee. Bij mij zijn ze allemaal gebarsten.quote:
Je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee. Bij mij zijn ze allemaal gebarsten.
Als je wil mag je mij toevoegen op je msn.quote:
Just gimme the details and I will...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je wil mag je mij toevoegen op je msn.
-edit-quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:40 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Just gimme the details and I will...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
er worden geheimen uitgewisseld. Dus zo komen jullie aan die 1-2-tjes!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is Lance Henriksen die ken ik wel.
Alien vs Predator
Aliens
stone cold
Jonathan Ke Quan heet hij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:25 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is die lieve jongen uit de
Goonies
Indiana Jones Temple of the doom ( waar die foto ook vandaan komt)
ik zie Indiana zijn zweep
Haagse_Elfje +1quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:49 schreef haagse_elfje het volgende:
horace cohen
Nee, een heel stuk jonger.quote:
EricusMaximus +1quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:11 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat is Nick Stahl.
Dat is de filmreeks die ik bedoelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
LOTR?
En de Jeff Goldblum van Fok scoort!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:01 schreef flyguy het volgende:
Chris Tucker Rush Hour
Dead Presidents
jackie brown
Flauw grapje aangezien Jeff in The Fly speelde.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:04 schreef flyguy het volgende:
Van waar die title?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:41 schreef dolle_hond het volgende:
johnny depp
helena bonham carter
jack nicholson
winona ryder
sarah jessica parker
zoiets inderdaad. (ga niet de exacte spelling checkenquote:
Oh please, dit is een klassiek figuur.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:25 schreef flyguy het volgende:
mad max?
De derde uit de reeks, ik wil alleen een andere titel dan Evil Dead 3 horen, want daar is niet onder bekend.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:43 schreef Phennim het volgende:
een van de evil dead serie?
zijn naam weet ik ook niet.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:46 schreef AtigA het volgende:
My GOD.
Bruce Campbell
Evil Dead 3: Army Of Darkness
Even een vraagje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:24 schreef EricusMaximus het volgende:
Laatste van vandaag:
Wie in welke film?
[afbeelding]
Ja, dat zou een beter antwoord zijn geweest. Het plaatje is volgens mij een tekening gebaseerd op het einde van deel 2. Maar aangezien het geen screenshot was en hij in Army of Darkness ook een shotgun en een kettingzaag gebruikt rekende ik dat ook goed.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Even een vraagje.
Dit plaatje komt toch uit Evil Dead 2 en niet uit Army of Darkness?
Ik heb net beide films bekeken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Het kasteel op het plaatje is trouwens ook alleen in Army of Darkness te zien, toch?
Het einde van Evil Dead 2 is midden in een zand/rotsvlakte.
dat klopt iig veeeeel beter dan MBquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:46 schreef flyguy het volgende:
ja maar dan wel een jongere diane lane...
quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:09 schreef Doff het volgende:
Speelt in een film met Liam Neeson & Julia Roberts & Ian Hart
Speelt in een film met Anthony Hopkins & Val Kilmer & Angelina Jolie
Speelt in een film met Christina Ricci & Jason Biggs & Anne Heche
Juistquote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef steeg het volgende:
en hij zit ook nog samen met hopkins in titus.
Velvet Goldmine. Nog niet gezien overigens.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:35 schreef California het volgende:
Hoe heet die met McGregor nou.
Nee, ik ook niet. Maar die zocht ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:43 schreef Doff het volgende:
Velvet Goldmine. Nog niet gezien overigens.
hehe ik had ik dus net voor dat je de vraag stelde je minirecensie gelezen.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:06 schreef steeg het volgende:
dat zou zomaar kunnen
mooie postgeschiedenis heb ik hé![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:24 schreef steeg het volgende:
het zijn 5 films,
waaronder ook de nummer 1 van de imdb top 250.
de acteur stierf aan kanker voordat de laatste film geomineerd kon worden voor een oscar. Hij heeft het dus zelf nooit geweten.
Ook de film waarin hij speelt middels archive footage was genomineerd voor de oscar "beste film", deze staat echter niet in de imdb top 250.
flyguy +1quote:Op zondag 7 mei 2006 16:30 schreef flyguy het volgende:
snitzelparadijs?
inderdaadquote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
RDM = Rebecca de Mornay lijkt me.
The Hand that rocks the cradle bedoelt u denk ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef Doff het volgende:
Enige film met RDM die ik me zo kan bedenken is When the Cradle Falls ofsoiets
Die ja, echt zo'n tv-filmpje.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Hand that rocks the cradle bedoelt u denk ik.![]()
nee. Tagline is They came from nothing to change everything.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
EH = Ernie Hudson?
ook niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:13 schreef Doff het volgende:
Live in Baghdad?
neequote:Op zondag 7 mei 2006 17:16 schreef Doff het volgende:
Charlie's Angels: Full Throttle?
in het geval dat je alle hoofdrolspelers eruit heb gehaald![]()
mr_anonimous +1quote:Op zondag 7 mei 2006 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Lords of Dogtown?
Geen Phillip. Ook niet zo'n stuntspektakelfilm.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:50 schreef Doff het volgende:
Philip Seymour Hoffman in M:i: III?
Volgens mij fout, maar setting klopt wel redelijk toch?
Blonde zei het tegen White. Maar toch:quote:Op zondag 7 mei 2006 17:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Resevoirs Dogs. Mister White tegen Mister Blonde geloof ik. Kan ook andersom zijn.
Dat klopt.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is volgens mij John Abruzzi a.k.a. Peter Stormare.
Ik heb geen flauw idee wat een hakselmachine is. Maar er wordt een machine gebruikt in de film.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Die film met die hakselmachine?
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:37 schreef flyguy het volgende:
aha brothers grimm?
Ja dat vliegende mes in die toren kwam gelijk in mij op zeg maarquote:Op zondag 7 mei 2006 18:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Flyguy +1
Dat plaatje deed het hem hé,
flyguy +1quote:Op zondag 7 mei 2006 12:07 schreef flyguy het volgende:
nou dan speel ik voor antwoord A
Diane Lane
must love dogs
under the tuscane sun
unfaithfull
the perfect storm
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:35 schreef flyguy het volgende:
willen jullie dat ik er even eentje verzin dan?
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:38 schreef flyguy het volgende:
Noem 12 films waarvor John Williams de muziek heeft gecomponeerd
inderdaad...quote:Op zondag 7 mei 2006 19:48 schreef Batman2k het volgende:
volgens mij heeft ie voor spielberg en lucas wel genoeg gedaan..
Oh, wist niet dat hij zoveel met Spielberg/Lucas had gewerkt. Maar ik ben uitermate gelukkig met m'n punt natuurlijk. (Heb alleen zo'n flauw vermoeden dat heel veel mensen meelazen, maar er niet zo'n zin in hadden)quote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef flyguy het volgende:
Doff +1
Veel plezier met je +1zo moeilijk was ie toch niet?
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:32 schreef flyguy het volgende:
Fear and loathing in las vegas!
Terry Gilliam
Johnny Depp
Cameron Diaz
Tobey Maguire
christina Ricci
geweldige film btw
Ik moest in eerste instantie aan:quote:
volgens mij houd gary ook niet van maandagochtenden...quote:Op maandag 8 mei 2006 08:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik moest in eerste instantie aan:
[afbeelding]
denken
niet dat ik daar ook maar 1 filmtitel voor kan bedenken...
Heeft die uberhaupt wel in films gespeeld dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 08:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik moest in eerste instantie aan:
[afbeelding]
denken
niet dat ik daar ook maar 1 filmtitel voor kan bedenken...
Dan hebben we in elk geval iets gemeenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:01 schreef flyguy het volgende:
[..]
volgens mij houd gary ook niet van maandagochtenden...
Volgens imdb wel...quote:Op maandag 8 mei 2006 09:02 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Heeft die uberhaupt wel in films gespeeld dan?
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:21 schreef flyguy het volgende:
zal ik dan maar vast een nieuwe vraag doen en dan maar wachten op de +1?
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij gaf jij het 6e juiste antwoord... DUS!
Doff je eerste puntje van de dag Doff +1quote:Op maandag 8 mei 2006 09:25 schreef Doff het volgende:
Oh nee. Snatch
hehe nee, niet bepaald.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:33 schreef flyguy het volgende:
the man in the iron mask?
nee, recenter.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:37 schreef ReSpawn het volgende:
Fight club?
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef Sokolsky het volgende:
Devil's Rejects
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:44 schreef Sokolsky het volgende:
Devil's Rejects
Ik vond van welquote:Op maandag 8 mei 2006 09:45 schreef ReSpawn het volgende:
Het hoofd geeft niet teveel weg moet ik zeggen
Sokolsky +1quote:Op maandag 8 mei 2006 09:48 schreef Sokolsky het volgende:
oh... House of 1000 Corpses dan?
Sokolsky werkt dus voor de CIA.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:51 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom belt Paramount Studios steeds naar Norma Desmond?
Ze moet haar dochter uit de ballenbak komen halen.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:51 schreef Sokolsky het volgende:
Ze willen haar vragen mee te werken aan het maken van (een) film(s)quote:Op maandag 8 mei 2006 09:51 schreef Sokolsky het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:59 schreef twentemeisje het volgende:
Ze willen haar auto gebruiken voor een film...
Hij wil dat de vraag aan ons gaat knagen, ons wakker houdt en ons uiteindelijk tot waarzin drijft.....quote:Op maandag 8 mei 2006 10:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij is Sokolsky direct op non-actief gezet......
quote:
Ik denk een knip en plakwerk. TM wil haar award voor volgend jaar veilig stellen.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:45 schreef flyguy het volgende:
Ik vrees dat we zo een extreem lastige vraag krijgen......
laat maarquote:Op maandag 8 mei 2006 11:05 schreef cwk het volgende:
Hmm...Michelle Pfeiffer
- Batman 2
- Dangerous minds
- Tequilla sunrise (das een maan ja maar aargh)
..
Die elastiekjes waren duidelijk tequilla sunrise jaquote:Op maandag 8 mei 2006 11:11 schreef ReSpawn het volgende:
Michelle Pfeiffer
- Batman 2
- Dangerous minds
- Tequilla sunrise
- Wolf
Het is een verwijzing naar een character, de overige 3 zijn allemaal letterlijke verwijzingen naar de gezochte titels...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef cwk het volgende:
Geef iig een hint over de elastiekjes, heb een donkerbruin vermoeden dat die het vergezochts zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat wanneer je weet wie ik zoek, je de hints niet snapt...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:19 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet wie het is, maar snap twee hints niet.
Het is inderdaad een 'haar'quote:Op maandag 8 mei 2006 11:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet niet wat ik met die maan en dat boek moet. Maar ken eigenlijk ook niet zoveel films van haar, da's niet mijn afdeling.
Bijna....quote:Op maandag 8 mei 2006 11:27 schreef flyguy het volgende:
Young white pussies are doing it save and by the book on the moon
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:34 schreef Batman2k het volgende:
octopussy, moonraker....
Dat lijkt mij ook!quote:Op maandag 8 mei 2006 11:40 schreef EricusMaximus het volgende:
Eén van de films lijkt mij copycat?
Een piano was te makkelijk geweest niet waar?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:47 schreef Batman2k het volgende:
holly hunter
copycat
little black book
moonlight mile
end of the line
Als we end of the line nou eens vervangen door The Incredibles ?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:47 schreef Batman2k het volgende:
holly hunter
copycat
little black book
moonlight mile
end of the line
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:47 schreef Batman2k het volgende:
holly hunter
copycat
little black book
moonlight mile
the incredibles!!!!!
Forum Opties | |