Ja, karel doet het leuk, lekker streng.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:11 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk dat Karel de kandidaten het vuur nog even aan de schenen legt.
zegt niks, kwestie van montagequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Karel praat met Milouska niet zolang als met Frederique![]()
Dus is Milouska de Mol![]()
Aan het einde van de confrontatei met Milouska zei Karel "Je mag terug naar je stoel".quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:13 schreef babette21 het volgende:
ik neem toch aan dat ze in het echt eerst alle 3 gehoord werden, en daarna alle drie de test deden??
Ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:13 schreef babette21 het volgende:
ik neem toch aan dat ze in het echt eerst alle 3 gehoord werden, en daarna alle drie de test deden??
De Mol wint nooit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef babette21 het volgende:
als Roderick de Mol is, is ie ook de winnaar?!?!
want Milouska en Frederique gaan voor elkaar, lijkt het....
yep, die opmerking zag ik ook als 'n bevestigingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
Aan het einde van de confrontatei met Milouska zei Karel "Je mag terug naar je stoel".
Dat klinkt imho als dat ze deze volgorde van om en om confrontatie en vragen beantwoorden gemonteerd hebben.
dacht ik ook, maar ik hoorde laatst van een collega dat het eerste jaar de Mol won, omdat beide kandidaten "wie is de mol" fout beantwoord hadden......quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:20 schreef Murray het volgende:
De Mol wint nooit.
Van de overige 2 wint degene met de meeste vragen goed bij de test.
Ik roep ook al vanaf aflevering 1 dat het Milouska is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:14 schreef Bonobo11 het volgende:
Als het Milouska is is het zo'n teleurstelling,
slechte mol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |