Te scherpe nagels.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:28 schreef freiss het volgende:
Kat.
Geen glijmiddel nodig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:35 schreef MrBean het volgende:
Paling.
Dat ze er nogal snel aangebrand zijn ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:37 schreef Martijn23 het volgende:
t schijnt dat palingen goed pijpen, tenminste heb ik me laten vertellen in volendam, maar goed je weet wat ze zeggen over volendam....
Die ken een hele groep vrienden handjobs geven.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:40 schreef Ludacris het volgende:
Een octopus.
omgquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:42 schreef DudeMeister het volgende:
Je moet beginnen met mieren zwaffelen. Zo krijg je de basics onder de knie en dan kan je beginnen met orale seks met karpers. Die zuigen echt heerlijk!
quote:
ervaring?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:46 schreef Hork het volgende:
Schapen.........en dan met de kop richting de sloot zetten; dan duwen ze terug![]()
Pijnlijk om je daar door te laten pijpenquote:
en dat is grappig want in het engels heet dat peacock hahahahahaquote:
Da's voor de erg klein geschapen medemens. Voor fuifduiven is 't raadzaam om met kippenneuken te beginnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:49 schreef Sebasser het volgende:
ik ben dan ook wel benieuwd waar nu die afkorting 'mierenneuker' vandaan komt
of een pijl staart inktvis ofzo, die gaat dan helemaal met die tentakels eromheen, en dan die zuignappen... oelalaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:27 schreef ehqo het volgende:
Een willekeurig weekdier, gewoon tegen je toompje wrijven. Voor de huis-, tuin- en keukensexert is een slak denk ik het toegankelijkst.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:29 schreef mart89 het volgende:
[..]
of een pijl staart inktvis ofzo, die gaat dan helemaal met die tentakels eromheen, en dan die zuignappen... oelala![]()
Of een lintworm oraal bevredigen, recycle sexquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:04 schreef Skazminko het volgende:
Je kan ook een mestkever anaal inbrengen.
Of schaamluisjes lekker aan je knots laten kriebelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:07 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Of een lintworm oraal bevredigen, recycle sex![]()
Ach zo krijgt dit topic nog een mooie draai. Kamelen neuken schijnt ook tof te zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:31 schreef mart89 het volgende:
ik snapte 'em eerst niet, toen weer wel maar niet snel genoeg geedit
ik ga het meteen proberenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach zo krijgt dit topic nog een mooie draai. Kamelen neuken schijnt ook tof te zijn.![]()
dus op die manier stijgt de zeespiegelquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:43 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Een blauwe vinvis produceert meer dan 1500 liter sperma als hij ejaculeert
Veel plezier.![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:21 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
dus op die manier stijgt de zeespiegel![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:32 schreef Parttime_pacifist het volgende:
[afbeelding]
Of iets dichter bij huis.
quote:
HAHAHAHAHAHAAHquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:32 schreef Parttime_pacifist het volgende:
[afbeelding]
WTF?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:32 schreef Parttime_pacifist het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:32 schreef Parttime_pacifist het volgende:
[afbeelding]
oh mijn god gewoonquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:38 schreef Parttime_pacifist het volgende:
ik zie nu pas die paling op de achtergrond![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:52 schreef mart89 het volgende:
[..]
dan kan deze er ook nog wel bij![]()
[afbeelding]
Zuignap op de eikel zettenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 02:29 schreef mart89 het volgende:
[..]
of een pijl staart inktvis ofzo, die gaat dan helemaal met die tentakels eromheen, en dan die zuignappen... oelala![]()
schapen stinkvachies!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:18 schreef Metalex het volgende:
Opblaasschaap om te oefenen en daarna het echte werk.![]()
Dat is zo triest. Dat is een negertje die zijn dorst lest met het sap van een koeien kut.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:59 schreef Mickey98 het volgende:
Eigenlijk is het voor gevorderden maar het is zo lekker, ik kan het je aanraden:
NEEM EEN EEND
En op het moment dat je klaar dreigt te komen moet je de eend de strot omdraaien, dan slaat ie lekker met die platte poten tegen je ballen...geweldig !!!
![]()
![]()
![]()
Mijn eigen ervaring is dat je het best kunt beginnen met keuken-, tuin-, en huisdieren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:16 schreef FuifDuif het volgende:
Meestal zie je liefhebbers van dierenseks beginnen bij iets als een hond of een paard. Is het dan waar dat je als amateur het beste bij zo'n dier kunt beginnen? Of zijn er betere alternatieven, zoals een lama of een hangbuikzwijn?
Wat een smeerlapquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dat is zo triest. Dat is een negertje die zijn dorst lest met het sap van een koeien kut.![]()
Klinkt alsof je ervaring hebt?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:59 schreef Mickey98 het volgende:
Eigenlijk is het voor gevorderden maar het is zo lekker, ik kan het je aanraden:
NEEM EEN EEND
En op het moment dat je klaar dreigt te komen moet je de eend de strot omdraaien, dan slaat ie lekker met die platte poten tegen je ballen...geweldig !!!
![]()
![]()
![]()
quote:prik:
Deze groep bestaat uit de prikken en de slijmprikken. Het zijn vissen die door hun langgerekte onbeschubde lichaam aan palingen doen denken. Een duidelijk verschil is dat ze aan de zijkanten van hun kop een aantal ronde kieuwopeningen zitten. Ze hebben geen kaken, maar een ronde zuigmond met een rand vol scherpe tandjes waarmee ze hun voedsel afraspen. Hun skelet is niet verbeend.
De kaakloze vissen bestonden al 500 miljoen jaar geleden: eerder dan alle andere vissen. Slijmprikken leven altijd in zee, prikken leven in zoet of zout water maar planten zich altijd in zoet water voort.
Van welke pronsite heb je die dan? Volgens mij is ze trouwens best nauw!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:57 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Moet je haar nu eens geil zien kijken. De hoer!
Cute Overload, zit vol met van die geile sletjes...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:47 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Van welke pronsite heb je die dan? Volgens mij is ze trouwens best nauw!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |