Dat zou het einde van Fok! zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
En ik dan? Hm, hm? Je had het belóófd!
Wacht jij maar, knul. Je zal versteld staan van mijn kunsten.quote:
ik stem op jou rakker!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:49 schreef Dirktator het volgende:
Kies Dirktator en je krijgt een beleid dat er als volgt uitziet:Duidelijkheid: niet links, niet rechts, maar récht door zee! Er wordt niet met twee maten gemeten; er kunnen geen voorkeursposities bemachtigd worden, mits er tieten op tafel komen. Alle Gijsjes-reeksen worden preventief gesloten, stelletje heaumeaux. Dit geldt ook voor die domme Bier en Friet-reeksen. Bier drink je met je échte vrienden en het liefst op een terras, niet achter je Dell in een woonkamer met een marmeren deur in je eentje. Invoering van een Maikuuul subforum, hij is immers een cultheld en bestrijkt tegenwoordig al meer dan 70% van alle ONZ-topiques. 1 keer baggeren: gele kaart, 2 keer baggeren: rode kaart, 3 keer baggeren: permban.
Derhalve: kies ondergetekende.![]()
Niet alsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:50 schreef most_wanted het volgende:
Dan kan je na een week ONZ sluiten.
Leuk, met je kloon posten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:51 schreef Nigeriaan het volgende:
Chowi for mod, swa.
En ik vond je altijd zo sympathiek.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
Opzouten met je Chowi en Dirktator.
We willen jogy.
Ik vind jou ook wel sympathiek, hoor.quote:
Je hebt je credits nu verspeeld bij de toekomstige mods van ONZ!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
Opzouten met je Chowi en Dirktator.
We willen jogy.
Vlug, geef de vlegel een note!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:58 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Je hebt je credits nu verspeeld bij de toekomstige mods van ONZ!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |