abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 03:34:29 #51
119905 Teringjakkie
Hiepelaktief!
pi_37648189

[ Bericht 100% gewijzigd door Martijn_77 op 08-05-2006 19:41:15 (Zoals eerder gezegd deze discussie hoort hier niet) ]
Ik ben geen Chinees, ik ben Joods.
pi_37660223
quote:
Op maandag 8 mei 2006 03:30 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Als je er elke week komt, kom je dus niet bij een andere supermarkt?
dat staat er toch niet
pi_52347121
Kostverlorenhof, das op 10 minuten van mijn huis. Maar ik ben nog nooit in de Dirk geweest..

Jumbo (Groenhof) al eens geprobeerd? Ik durf te wedden dat die nóg goedkoper is met A-merken
pi_52347146
is het oudetopicsafstofdag?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_52347273
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
is het oudetopicsafstofdag?
De link stond in een ander -recent- topic
Waarom doen 'armzalige' studenten bij AH hun inkopen?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:16:13 #56
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_52373098
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:26 schreef editor2 het volgende:
Zo!...ik heb vandaag maar eens het boodschappen karretje gevuld bij de lokale
Dirk van den Broek hier in Amstelveen aan de Kostverlorenhof ipv Appie Heijn en
ik moet zeggen: " Dirk vd Broek is echt stukken goedkoper! "
Daar waar ik bij Albert Heijn meestal zo +/- ¤ 175,- kwijt ben als ik m'n boodschappenkarretje
vul met vlees(kogelbiefstukken),beleg,fris,deegwaren,bieren,agf etc... ben ik met dezelfde hoeveelheid bij Dirk vd Broek op de kop af ¤ 145,- kwijt.
Ik geef toe waar je bij Albert Heijn meer keuze aan kaassoorten e.d. hebt,kan ik niets
anders concluderen dat de kwaliteit echt niet veel minder is en het me gewoon lekker ¤ 30,-
scheelt. Toch weer ¤ 30,- geld wat je voor iets anders kunt gebruiken lijkt me.

Meer mensen met deze ervaringen bij Dirk vd Broek of andere lokale supermarketen
ivg met Albert Heijn?
Ik heb ze met allebei.
Dirk van den Broek vind ik één van de betere winkels. AH-kliek vind ik toch één grote oplichtersbende.

Assortiment/Product Dirk van den Broek voert een breed assortiment evenals AH .
Service/Presentatie. Daar pronkt AH dus mee, maar ik merk er zelf niet iets extra's aan. Mij maakt het niet uit of iets moois gepresenteerd wordt bij het boodschappen, het gaat mij puur om het vinden van de producten. Ik vergelijk de zogenaamde AH-service vaak met die van de NS die ¤ 0,50 extra rekent als je een kaartje koopt aan de balie. Voor die service betaal je dus 'extra' (in jouw geval betaal je ¤ 30 aan service).
Prijs Dirk van den Broek richt zich op de lagere sociale klasse, AH op tweeverdieners en hoge sociale klasse (en de meelopers die het stoer vinden om gezien te worden bij de AH --> ja echt ze bestaan, geen gelul)
Plaats AH zit op A-locaties in heel NL, Dirk van den Broek op B-locaties in (middel)grote steden in NH, ZH en Utrecht. Het huren van de grond is voor Dirk van de Broek goedkoper dan voor AH. Je raadt het al, de AH berekent ook die kosten door in de prijzen. Dirk van de broek hoeft dat minder te doen.
Promotie. Dirk van de Broek maakt in verhouding met AH amper reclame, en ja ook die kosten moeten doorberekend worden.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, waarbij AH werkelijk door de grond wordt geboord. Het is eigenlijk ook jammer dat nota bene AH die prijzenoorlog heeft gewonnen. Het geeft maar aan hoe 'dom' het volk is en hoe makkelijk een groot deel zich laat leiden. Als de consumenten slim waren geweest hadden ze AH wat langer links laten liggen, want dan had je gezien dat de prijzen bij AH nog lager moesten. Dan zou het aardig richting het niveau van de prijsvechters gaan. Maar dan zouden ze in de problemen komen met hun imago/reputatie. Ik had dan wel willen zien wat er dan ging gebeuren. Laurus is de slachtoffer geworden van die oorlog, maar de prijsvechters zoals D v/d B, Aldi, Lidl en Jumbo hebben zich aardig staande gehouden.
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
pi_52380229
Ik ben nu een paar keer bij Dirk vd Broek geweest, maar de kwaliteit van de versproducten is echt bagger, met name het vlees ziet er vrij oneetbaar uit. Bij de AH is dat beter, maar nog altijd niet geweldig daar waar het om groente en fruit gaat. Voor groente en fruit ga ik dan ook liever naar de markt en voor goed vlees naar een goede slager.

Ik vind kwaliteit belangrijker dan een lage prijs en veel verse producten bij AH zijn van een beduidend hogere kwaliteit dan bij andere supers.
pi_52380886
Ik vind de Dirk gewoon een hele onaangename winkel, waar het onaangenaam krap is, met onaangename mensen. Van die lui die je met de dood bedreigen omdat je per ongeluk hun winkelwagentje aanraakt of zo.
Gelukkig ben ik geen bijstand moeder, dus ik betaal met plezier wat extra's bij de AH.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 09:06:25 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52381067
ik ben ook niet zo'n dirkfan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:45:37 #60
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_52384647
Ik heb zelf ook gekeken of ik als vaste AH klant mij kon vinden in de Bas.
In de vakantie had ik toch alle tijd dus een poging gedaan.

Ik miste direct al de heerlijke salades van de AH, als ik 2 kiwi's wilde hebben dan moest ik direct een pond kopen, hetzelfde geldt voor de prei en heel veel andere groenten en fruitsoorten.
Punt voor mij is dat het niet op gaat en ik het alsnog moet weggooien, in principe voor mij dus duurder.

Voor de basis dingen zoals melk en eieren zal je goedkoper zijn, maar ik mis toch net even het stukje luxe wat ik bij AH wel vind.
Als ik daar heen zo gaan voor de basis moet ik alsnog naar andere supermarkten dan wel markten om mijn totale weekvoorraad te kopen, in principe ben ik dan duurder uit omdat het wel met de auto moet gebeuren.

Nu haal ik alles bij de AH en af en toe eens iets bij bas, alleen al voor de Filet american ben ik bij Bas wel te vinden, voor de rest vind ik het niet zo spannend allemaal.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:46:32 #61
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_52384669
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef Curiosity het volgende:
ik noem het Bas ,maar dat is hetzelfde
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:49:26 #62
188153 msg2me
gratis smsen? www.msg2me.nl
pi_52384761
dirk heeft is wel goedkoper idd, nadeel is dat er niet veel dirk of bas etc.. zijn
Wil je gratis smsen? meld je dan aan bij www.msg2me.nl
1 gratis sms per dag! Gratis sms verdienen!
pi_52479725
Ik woon vlakbij de Dirk en haal altijd mn boodschappen daar. Het is een stuk goedkoper en ze hebben een groot assortiment En vooral die andere dingen die ze verkopen, zoals schoolspullen en handdoeken en dergelijke vind ik erg makkelijk. Pas bijvoorbeeld allemaal woordenboeken gekocht voor 3euro per stuk
pi_52481738
conclusie na al dit gezeik:

het ligt er maar net aan welke supermarkt er in de buurt is, voor waar je je boodschappen doet

is er zowel een AH & een willekeurige andere supermarkt in de buurt, dan gaat iedereen liever naar de AH, maar toch af en toe naar een andere supermarkt voor de goedkope boodschappen

KLAAR SLOTJE!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:55:50 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52489205
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:18 schreef JoPiDo het volgende:
conclusie na al dit gezeik:

het ligt er maar net aan welke supermarkt er in de buurt is, voor waar je je boodschappen doet

is er zowel een AH & een willekeurige andere supermarkt in de buurt, dan gaat iedereen liever naar de AH, maar toch af en toe naar een andere supermarkt voor de goedkope boodschappen

KLAAR SLOTJE!
Nope... ik heb de AH en de Jumbo op dezelfde afstand. En ik ga liever naar de Jumbo, assortiment even ruim, zoniet ruimer. Vriendelijker personeel en beter bij de kassa. Vlees absoluut beter dan bij de AH...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:59:47 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52489303
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nope... ik heb de AH en de Jumbo op dezelfde afstand. En ik ga liever naar de Jumbo, assortiment even ruim, zoniet ruimer. Vriendelijker personeel en beter bij de kassa. Vlees absoluut beter dan bij de AH...
ook het vrouwenvlees?

ik zie in de dirk en jumbo zulk scharrige scharminkels rondlopen dat ik plaatsvervangende schaamte krijg. en als je het personeel iets vraagt dan kunnen ze nauwelijks in het nederland antwoord geven.

conclusie: ik vind dirk en jumbo goedkoop, en dat zijn ze.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52494926
alsof je op de Turkse markt je boodschappen doet hè

ik vind het ook naar dat ze bij de Dirk (of Bassie) de schappen vullen op vrijdagmiddag om 17 uur (of iig wanneer het knallent druk is) en die paden liggen al 1,5 winkelwagen uit elkaar

(knallent met een D JoPiDo KOFSCHIP enzo...)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 augustus 2007 @ 10:12:42 #68
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52494968
dat (kogelbiefstukken) erbij in de OP
Je blijft lachen met Ruben...
  zondag 19 augustus 2007 @ 10:13:42 #69
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52494976
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En de groenten ook. die zijn hierbij de Jumbo ook slecht
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 augustus 2007 @ 10:17:46 #70
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52495010
AH moet je vlees sochtends inkopen met 35% korting en dan in de vriezer gooien. Een goeie bespaar tip
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52815556
De biefstukken bij AH zijn anders ook niet te vreten Bij de COOP zijn ze erg lekker
Verder heeft Dirk gewoon alle merken en zijn ze echt goedkoper. D'r is niets mis mee. De American filet is zelfs lekkerder dan die van AH en ook z'n buitenlandse kazen zijn erg goed. Die bij de AH zijn vaak nog niet rijp!
pi_52815949
Smaken verschillen. Ik heb één keer filet américain bij DvdB gekocht en dat hoef ik echt nooit meer.

De gewone biefstukken van AH zijn meestal niet zo goed, maar de 'premium' biefstukken (vacuüm verpakt) zijn doorgaans goed te pruimen.
pi_52817598
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Smaken verschillen. Ik heb één keer filet américain bij DvdB gekocht en dat hoef ik echt nooit meer.

De gewone biefstukken van AH zijn meestal niet zo goed, maar de 'premium' biefstukken (vacuüm verpakt) zijn doorgaans goed te pruimen.
die zijn wel redelijk inderdaad, maar ik ben gewoon toch maar weer overgestapt op vlees van de slager! zit hier in tilburg een hele goede (pessers) en die kweekt zijn eigen vlees en is ongeveer de helft goedkoper dan AH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')