Stond er geen leuke foto op je pasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Server van de desbetreffende site ging juist nu downquote:
http://www.pinupgirlclothing.com/sexyclubwear.htmlquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Errugoutfit!!
(van welke site heb je die geplukt!?!?)
Idd....en dan meteen beginnen te schreeuwen als je er aan begint te voelen.....ze vragen er gewoon om!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:53 schreef Koenholio het volgende:
Staat altijd wel leuk.![]()
Maar als ze dan aandacht krijgen dan doen ze opeens zo arrogant en terughoudend.![]()
Ik bedoel, kleed je dan ook niet alsof je gepaalt wilt worden.
Willen we natuurlijk wel een foto van jou zien in die outfitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Errugoutfit!!
(van welke site heb je die geplukt!?!?)
RrRrRrquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:27 schreef SpaansBenauwd het volgende:
[afbeelding]
deze is wel gruwelijk!!!
wat denk je dat al die mannen doen die op het terrasje zittenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:57 schreef Bram_ het volgende:
Het is heerlijk weer om een terrasje te pakken en naar al het vrouwelijk schoon te kijken dat er langs loopt met een lekker koud biertje in je hand, ik zie niet in dat dat leeftijdsgebonden is. Maar wel je ogen op de weg houden heKijken naar mooie vrouwen doe je maar een ander keertje
zoiets is ook wel goed okee hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:27 schreef SpaansBenauwd het volgende:
[afbeelding]
deze is wel gruwelijk!!!
Totally Agreedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:48 schreef stFz het volgende:
Ik kan er niet genoeg van krijgen! Meer, meer, MEER ROKJES!!!!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |