quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:50 schreef Halvor het volgende:
Ik doe in principe alles aan mn scooter zelf, af en toe laat ik ff een vertanding persen bij de dealer omdat k er zelf geen zin in heb, of k laat mn blok zandstralen ofzo. Waarom zou ik naar een dealer gaan als ik ook alles zelf kan ? En k vin et leuk om te doen ook, k vind soms het sleutelen eraan zelfs leuker dan het rijden erop
Heb mn blok vanmiddag ook weer eens helemaal uit mekaar gehaald. Was ik mn blok aan t splitsen, maar k kreeg em maar nie los. Zelfs 5 minuten verhit op t gasfornuis en geprobeerd uit mekaar te slaan met een hamer, maar k kreeg dr echt geen beweging in. K heb mn oude krukas ook helemaal plat geslagen
maar die had k toch nie meer nodig. En na 2 uur rammen op dat blok bleek dat k een boutje vergeten was eruit te draaien die verborgen zat onder een klodder olie
![]()
Ik heb er net ook een besteld! In de winkel weliswaar, weet zo het model niet eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:08 schreef mister_dog het volgende:
Woei me heeft een helm
GPA naked racing
deze :
[afbeelding]
Zelf ben ik bij een motorzaak naar binnengestapt (Bert vd Hoek), misschien verkopen ze bij jou in de buurt ook MDS helmen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:48 schreef mic_forever het volgende:
ik heb een MDS helm
iemand die weet waar ik een ondoorzichtig vizier kan halen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:45 schreef no1uknow het volgende:
Even een praktisch vraagje:
Ik ga straks (binnen een aantal dagen) een Puch Maxi kopen, maar...
Hoe duur is schouwen tegenwoordig in totaal (het ding heeft nog een nummerplaat uit 2004)
Ga uit van 60-70 euro
Hoe duur is brommer examen/theorie examen in totaal?
¤29,35
En een degelijke helm?
¤60 - ¤150
Alvast bedankt
Ik zal foto's posten zodra ik hem heb (+ schoongemaakt)
Ik zou wel uitkijken, want heel veel mensen verkopen nu hun scooter/brommer omdat ze hem niet kunnen keuren omdat hij gestolen is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:45 schreef no1uknow het volgende:
Even een praktisch vraagje:
Ik ga straks (binnen een aantal dagen) een Puch Maxi kopen, maar...
Hoe duur is schouwen tegenwoordig in totaal (het ding heeft nog een nummerplaat uit 2004)
Hoe duur is brommer examen/theorie examen in totaal?
En een degelijke helm?
Alvast bedankt
Ik zal foto's posten zodra ik hem heb (+ schoongemaakt)
Examen is ¤30, 10.quote:
Naar postkantoor, wat houd dat in? Op de post doen ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef Drifter__ het volgende:
Schouwen > met blaadje naar postkantoor > bericht wachten van RDW > met RDW-papieren(kentekenbewijs) naar platen-maker > kenteken
Tussen postkantoor en papieren van RDW krijgen zit 1 week
Ik heb lessenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:52 schreef no1uknow het volgende:
Is het examen moeilijk?
Hoe hebben jullie het voorbereid?
Ik wil er zelf namelijk wel goed op voorbereid zijn
Inflatie dus, in 2004 was het ¤29,35 ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Examen is ¤30, 10.![]()
Moet donderdag op, dus ik weet wat het kost.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |