Ja met die tientallen mensen die willen komen en al die verschillende data, wordt het zo onoverzichtelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 04:17 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm een polletje is niet handig aangezien sommige mensen meerdere data zouden kunnen.![]()
3d matrix bouwen, ben je er zo uit.quote:Op zondag 7 mei 2006 09:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja met die tientallen mensen die willen komen en al die verschillende data, wordt het zo onoverzichtelijk.![]()
Ah dan regel jij toch die BBQ? Amersfoort is nog wel te doen vanuit Grunn.quote:Op zondag 7 mei 2006 09:45 schreef k_man het volgende:
Bbq, met allemaal mensen die weten hoe 't het beste moet, die elkaar verdringen rondom het vuur. Hé, dat was mijn worst!En uiteindelijk heb je dan een half rauwe, half verbrande worst op je plastic bordje.
Een bbq is alleen leuk als er één iemand de scepter zwaait, die het ook echt goed kan, en af en toe roept dat er weer worstjes klaar zijn voor de belangstellenden.
Ja hád ook gewoon Kopenhagen kunnen schrijven.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:39 schreef Fogel het volgende:
Alternatief had je CPH in kunnen voeren bij Sterling en dan had je het ook meteen geweten, zonder nadenken zelfs
Als iemand een kneus is met bbq's ben ik het wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah dan regel jij toch die BBQ? Amersfoort is nog wel te doen vanuit Grunn.![]()
Oh maar jij hoeft ook niet de BBQ's aan te leveren hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Als iemand een kneus is met bbq's ben ik het wel.![]()
Ik ga morgen mijn werkagenda raadplegen en uitzoeken of een combinatie met Göteborg voor die datum ook mogelijk isquote:Op zondag 7 mei 2006 09:13 schreef Fogel het volgende:
Oh, en kunnen we het in ieder geval over de BBQ eens worden?
1 stem voor van mij.
Wie zegt dat we maar 1x gaan meetenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:08 schreef Jaguarized het volgende:
Als het Oslo wordt, dan wordt het dus eigenlijk net zo'n meet als Brussel/Parijs. Mocht dat overigens begin juli worden dan gaat dat natuurlijk voor mij niet lukken wat erg jammer zou zijn.Ik had een beetje gehoopt op een meet in NL.
Wie zegt dat we 2x gaan meeten?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wie zegt dat we maar 1x gaan meeten
Gewoon die weer erna weer, maar dan in NL![]()
Wat was dat met Delfshaven dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:01 schreef YPPY het volgende:
Delfshaven heb ik al op de planning staan
Vogue toch. Wat ben je snel op je teentjes getrapt. Kennelijk heb ik je het idee gegeven niks te zien in een meeting, maar dat is niet waar. Alleen de manier waarop het het hier nu ingestoken wordt is niet echt mijn ding. Ik zie uit naar een hernieuwde kennismaking met je.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:47 schreef Vogue het volgende:
GatverdammeK man
, ik weet niet waar ik het aan te danken heb, maar ik vind je *uiterst* irritant. Iedere keer dat superieure
toontje van je. Weet je wat, bekijk het allemaal maar, ik zal niet weer eens lekker een idee gaan spuien. Voorlopig zie je me iig niet meer terug in HTL of enig ander topic waar in getrolt wordt. Bah, ik ben echt pissig
![]()
Kun je ook aangeven wat je niet bevalt aan de manier waarop?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:02 schreef k_man het volgende:
Alleen de manier waarop het het hier nu ingestoken wordt is niet echt mijn ding.
Zie editquote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hád ook gewoon Kopenhagen kunnen schrijven.
Ach, er zijn zo veel users die ik niet mag (en vice versa), dat is geen nieuws.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:11 schreef DutchTrain het volgende:
Kun je ook aangeven wat je niet bevalt aan de manier waarop?
Is het te openbaar hier, mag je sommige users niet of is er iets anders?
Naar mijn idee is het juist de bedoeling om eens al die users te ontmoeten die je in de diverse topics tegenkomt, niet alleen die in de HTL posten.
En die nodig ik bij deze dan ook in het bijzonder uit
Er staat toch duidelijk dat je met ideeën mag komen. Er zijn alleen wat ideeën neergezet als voorbeeld. Ik begrijp dat je liever je eigen groepje vormt en je goede ideeën voor je houdt.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:43 schreef k_man het volgende:
Het succes van een meeting wordt grotendeels door twee dingen bepaalt: wie er komen (zie hierboven) en wat er te doen valt. Bij de culturele-appeltaart-meets staat dus altijd iets interessants op het programma. Een beetje passief in een café of tapasbar hangen trekt me toch wat minder. Aan de andere kant is een weekend naar Oslo vliegen niet erg reëel.
Met alle respect, maar een meet in Oslo lijkt me wat te hoogdrempelig voor de meeste users hier. Dat kost minstens een paar honderd euro en dat is toch wat overdreven voor een bbq met wat mede-users.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:52 schreef Fogel het volgende:
Het appelgebak wat bij Holmenkollen restaurant geserveerd wordt is alleen al de moeite waard om naar Oslo te komen... maargoed, het zou zomaar kunnen dat het in het niets valt bij die uit Delft.
Het leek alsof je de vraag aan YPPY stelde, dus vandaar dat ik daar niet op antwoorddequote:Op zondag 7 mei 2006 19:01 schreef k_man het volgende:
Dat gemis zou eventueel gecompenseerd kunnen worden door een geniaal idee. Dat geniale idee is echter nog niet voorbij gekomen, geloof ik. Zeker weten doe ik het niet, want op de vraag wat het Delfshaven idee inhoudt krijg ik geen antwoord van je.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Met alle respect, maar een meet in Oslo lijkt me wat te hoogdrempelig voor de meeste users hier. Dat kost minstens een paar honderd euro en dat is toch wat overdreven voor een bbq met wat mede-users.
Dat was ook zo, maar dat wil niet zeggen dat niemand anders mag antwoorden hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:13 schreef DutchTrain het volgende:
Het leek alsof je de vraag aan YPPY stelde, dus vandaar dat ik daar niet op antwoordde
Klinkt niet verkeerd, maar ik zeg nog even niks toe.quote:In dat geval:
Concreet voorstel:
Wanneer: 29 juli
Wat:
Rond 10.00 Meeten in Rotterdam Delfshaven voor appeltaart in De Pelgrim, aansluitend bezoek aan museum de Dubbelde Palmboom
Vanaf 13.00 Straatparade Zomercarnaval in Rotterdam (ook leuk voor fotografen)
Daarna met de fastferry naar het Unesco werelderfgoed Kinderdijk (bij goed weer) of één van de Rotterdamse musea (bij slecht weer), bijvoorbeeld Het Schielandhuis
Je mag ook wat later komen... ik vrees dat ze het zomercarnaval niet gaan verplaatsenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
29 juli is een zaterdag? Om 10 uur in Rotterdam?Ik weet niet of ik dat ga redden.
Kan dat niet ff wat centraler in NL?
En waar staat dan dat deze meet daaruit zou bestaan?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef YPPY het volgende:
Dat idee heb ik niet, maar wel dat er een tweedeling is in interesses. Ik bedoel, meetings in een cafe en dan rondhangen en dat een deel van de groep dronken wordt, die sla ik al jaren over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |