Je hebt een ajax gemist wat overal ter wereld gewoon respect afdwong en waar de tegenstander tegen speelde om zo min mogelijk van te verliezen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit (bewust) meegemaakt, heb er wel vaak de beelden van gezien.
Wat een ongelovelijk mooi filmpjeKippenvel
![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je hebt een ajax gemist wat overal ter wereld gewoon respect afdwong en waar de tegenstander tegen speelde om zo min mogelijk van te verliezen.
Idd, ik ben die slechte resultaten en het slechte voetbal door die paar wedstrijden in de play-offs echt niet vergeten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef F1Bas het volgende:
Acties tegen het bestuur? Tsja, sommige mensen hebben er echt geen kijk op als ze nog steeds willen dat Blind blijft.
Hoe slecht moet een seizoen wel niet zijn om wel weg te moeten?
Precies! Het erge is ook dat men doet overkomen alsof alle Ajax-supporters achter DB staan, terwijl dit absoluut niet het geval is. Weet zeker dat minimaal 50% DB niet meer als hoofdtrainer wil zien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind de acties dat Blind moet blijven wat zielig overkomen, de manier waarop is niet chique, maar er wordt terecht afscheid van hem genomen.
Sprak ook iemand die supporterszaken had gebeld. Ze hadden gezegd dat ze moeilijk kunnen verwachten dat ieder in zijn eigen trein stapt, maar dat ze dat wel hopen. Ook vanwege de strenge regels van de politie enz.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Maat van me heeft Ajax Supporterszaken nog even gemaild over de trein-indeling:
[..]
Toch hoor ik van de meeste andere supporters dat het allemaal niet uitmaakt. Maar goed, we zullen zien! Vroeg naar stadion, bier mee en in het zonnetje wachten totdat we de trein in mogen. En of dat nou de eerste of de vijfde (heb namelijk T5-ticket) is, we'll see!
UEFAquote:
Ja precies.. Een reprimande, wat kan dat die vent aan z'n reet roestenquote:
Zo iemand moet toch gewoon op staande voet ontslagen worden?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja precies.. Een reprimande, wat kan dat die vent aan z'n reet roesten
Dit vind ik nog niet zo erg. Daar heeft Ajax geen nadeel van ondervonden.quote:
Hij moet gelijk beginnen met Babel en Mitea.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:21 schreef F1Bas het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Stekelenburg
Boakye, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson
Galasek, Maduro, Boukhari
Charisteas, Huntelaar en Rosenberg
Mitea kan nog geen helft spelen, laat staan beginnen. Laatst was ie al doodmoe na 20 minuutjes.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij moet gelijk beginnen met Babel en Mitea.
Tja, wil Huntelaar scoren dan moet er toch echt een buitenspeler in het veld staan. En die Rosenberg was van de week echt drama.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:47 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Mitea kan nog geen helft spelen, laat staan beginnen. Laatst was ie al doodmoe na 20 minuutjes.
In het geval van Rosenberg is er volgens mij sprake van een off-maandquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:59 schreef King_of_Kool het volgende:
Dat heet een off-day, wij hebben vandaag ook verloren met 7-0. En we spelen al 6e klasse zaterdagamateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |