Juist niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef Eilanden het volgende:
En dan heb je nog wel in de rij gestaan voor een Buijs-poster zoals ik van de andere Grunningers heb begrepen![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooi dat ie naar Feyenoord gaat. ZIjn we in ieder geval van dat gemauw van Clauwheee af.
Alsof Buijs daarvoor nodig isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:08 schreef Superheld het volgende:
Leuk, hopen dat ie een foute uitspraak doet over joden, kan ie bij Feyenoord niet kapot, is heel Amsterdam tegen hem en staat de boel weer op scherp.
Ja. Is de laatste jaren maar saai.quote:
We hebben iig een punt gepakt tegen Heraclesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel punten hebben jullie ook alweer
En je bent er blij mee zie ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
We hebben iig een punt gepakt tegen Heracles
Ik had het tegen die Tukkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En je bent er blij mee zie ik![]()
Haha. We praten nu over Heracles alsof het de 'te kloppen ploeg is'.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik had het tegen die TukkerJullie hebben ook nog geen punt gepakt tegen Heracles trouwens
Denk het nietquote:Ik zie toch kansen voor Bechan ineens... Hij lijkt in vorm, misschien in de winterstop als het allemaal niet meer lukt.
Da's de prijs van succesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:24 schreef Gollemrulez het volgende:
FC Groningen topic is alweer vol..., maar niemand durft een nieuwe te maken.
Zal ik...???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:24 schreef Gollemrulez het volgende:
FC Groningen topic is alweer vol..., maar niemand durft een nieuwe te maken.
22 oktober idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef Baklap het volgende:
Kwestie van tijd voordat die complete mongool naar de Kuip zou komen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Behweherheworwejrwefpjsp
Mooie Post Fd, ik ben het er helemaal mee eens.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Behweherheworwejrwefpjsp
Ook als Feyenoord uit speelt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef Maikalo het volgende:
![]()
Buijs stuurt ze allemaal naar huis!
![]()
![]()
Ach dat slaat nergens op en hoort er gewoon bij, dan kun je net zo goed de transferperiode korter maken of langer maar dan doen ze het er dan even goed wel net voor. Hier is gewoon niets tegen te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef fokkersdelight het volgende:
Buijs is volgens mij als speler toch wat onderschat. Velen denken dat hij speltechnisch niet heel goed is maar daar denk ik toch wat anders over. Het is me al meerdere keren opgevallen dat hij het niet alleen van zijn inzet moet hebben maar dat hij ook best wel overzicht heeft. Hij was toch betrokken bij het derde doelpunt tegen Feijenoord als ik me het goed herinner. Ik vond dat ook een moment dat hij heel goed het overzicht behield en slim en goed een medespeler liet scoren.
Ik gun hem het beste maar baal er van dat hij zo op het laatste moment weg gaat. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat meegespeeld heeft dat ze zo Groningen zwakker zouden maken en dat neem ik Feijenoord wel kwalijk. Groningen blijft met de gebakken peren zitten met een sluitende deadline over pak em beet 15 uur. Dat mag natuurlijk zo nooit weer gebeuren. De Uefa moet daar absoluut verandering in brengen.
Het effect moet echter ook niet worden overschat. De bank bij Groningen lijkt momenteel zo sterk dat zijn verlies wel eens amper op kan gaan vallen dit seizoen. Ik betwijfel of Groningen ooit zo´n sterke reservebank heeft gehad als nu.
Fd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |