abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 16:35:47 #51
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37660961
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Tja , Feyenoorders hebben nou eenmaal iets meer beleving als het hun club aangaat, ik snap wel dat andere 'supporters' dat niet snappen.
Hoe kun je nou zeggen dat hij een Echte Feyenoorder is Hij speelt nog niet eens voor Feyenoord.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_37661187
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:30 schreef King_of_Kool het volgende:
Danny is vind ik een lul, kheb nog nooit iemand zo geforceerd anti-ajax zien zijn
Spreek even voor jezelf. Ik vind Danny een leukerd Heerlijk toch, zo'n gozer. En wat betreft z'n voorkeuren, ik kan hem alleen maar gelijk geven
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 8 mei 2006 @ 16:44:14 #53
125053 stefmans
pi_37661241
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:42 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Spreek even voor jezelf. Ik vind Danny een leukerd Heerlijk toch, zo'n gozer. En wat betreft z'n voorkeuren, ik kan hem alleen maar gelijk geven
leukerd, jij bent zeker zijn kringspier-vriend
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_37661293
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:44 schreef stefmans het volgende:

[..]

leukerd, jij bent zeker zijn kringspier-vriend
Vriend

maandag 8 mei 2006 @ 16:47:02 #55
125053 stefmans
pi_37661329
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:46 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Vriend

dus je bent alleen zijn kringspier
  maandag 8 mei 2006 @ 16:51:45 #56
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_37661492
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:42 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Dat hij een mening heeft. Ok
Dat hij niet voor Ajax is. Ok
Maar dat is zich zo geforceerd anti-ajax gedraagt vind ik kinderachtig en zielig.
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_37661535
Wat jij wil joh stefmans

Maarre, verder waar het topic voor bedoeld is: zal ie weggaan, in de luwte van Luirink is het stil rondom hem, maar ik ben nog steeds bang dat ie vertrekt
pi_37661558
Wat doet hij dan verkeerd met dat antwoord geven op vragen over ajaks??
  maandag 8 mei 2006 @ 16:53:29 #59
125053 stefmans
pi_37661569
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:52 schreef clauwheee het volgende:
Wat jij wil joh

Maarre, verder waar het topic voor bedoeld is: zal ie weggaan, in de luwte van Luirink is het stil rondom hem, maar ik ben nog steeds bang dat ie vertrekt
Bruikbare speler voor Feyenoord een soort 2de Paauwen of Boschaart
pi_37661597
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:51 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Dat hij een mening heeft. Ok
Dat hij niet voor Ajax is. Ok
Maar dat is zich zo geforceerd anti-ajax gedraagt vind ik kinderachtig en zielig.
Niks geforceerd. Niks kinderachtig en zielig Gewoon recht voor z'n raap en eerlijk. Meer niet
  maandag 8 mei 2006 @ 16:54:45 #61
125053 stefmans
pi_37661624
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Wat doet hij dan verkeerd met dat antwoord geven op vragen over ajaks??
nog zoiets triest ajaks Hoe oud ben je 12?
pi_37661768
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

Nee jij trekt volle zalen

Maar nu doe ik het weer. Nergens voor nodig, dat reageren steeds.

Danny
  maandag 8 mei 2006 @ 17:00:45 #63
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_37661870
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:54 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Niks geforceerd. Niks kinderachtig en zielig Gewoon recht voor z'n raap en eerlijk. Meer niet
Wel eerlijk, maar het komt niet uit zijn hart. Hij praat gewoon een beetje mee omdat het stoer is om anti-ajax te zijn
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_37662640
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

Nee, 7.
pi_37662734
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:22 schreef HerrFrietsaus het volgende:

[..]

Nee, 7.
Tjonge jonge, de havenarbeider doet zijn naam eer aan hoor.
"Wat nou ongesteld, je gaat toch wel bloeden na al dit geweld!" - Fjezze Fur
pi_37662807
Over triest gesproken, ajaks kan niet en havenarbeider wel?? Tja...
pi_37662864
* clauwheee kijkt naar topictitel...

Hmm, ik zie toch echt Danny Buijs staan. Ontopic dus.
pi_37662971
Mailtje van Eus, te lezen op LN forum
quote:
Van: Eus
Datum: donderdag 4 mei 2006 21:20
Aan: Jorien van den Herik
CC: Sjaak Troost; Chris Woerts; Onno Jacobs; Peter Bosz
Onderwerp: Bericht voor het management van Feyenoord

Beste Jorien, Sjaak, Chris, Onno en Peter,

Danny Buijs speelt op dit moment bij FC Groningen.
En da’s verrekte jammer.

Deze speler hoort bij Feyenoord. Hij liep als 6-jarig jochie De Kuip binnen. Hij speelde 10 jaar bij ons in de jeugdopleiding. Hij heeft een Feyenoord-hart. Hij gaat voorop in de strijd. Hij staat vooraan als er ergens op het veld een opstootje is. Hij wil ten koste van alles winnen. Hij heeft een pleurishekel aan die club uit 'Neerlands grootste poel des verderfs'. En hij kan nog best aardig voetballen ook.

Kortom, halen die Buijs. En snel een beetje.

Ik ga ervanuit dat jullie mijn advies opvolgen.

Alvast bedankt daarvoor.

Leve Feyenoord één!

Rood-witte groet,

Eus
pi_37663012
Hee, ik zie het ook ja, het is het Danny Buijs topic.

Zou Danny al naar het buitenland gaan als de mogelijkheid zich voordoet? Stiekem denk ik aan A. Aachen.
That's all folks!
pi_37663057
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, ik zie het ook ja, het is het Danny Buijs topic.

Zou Danny al naar het buitenland gaan als de mogelijkheid zich voordoet? Stiekem denk ik aan A. Aachen.

Dat hoop ik niet. Als ie weg gaat, dan naar Feijenoord, hoop ik (ook voor hem). En anders fijn nog een jaartje blijven graag.
pi_37663200
Ik hoor dat ie ook vaak een biertje gaat drinken in de Oosterparkbar?
pi_37663263
Lijkt me gek. Danny lust geen bier Fanta is zijn ding
pi_37663729
Ik kwam deze nog tegen, stond vorige week in AD Sportwereld:
quote:
Toonbeeld van Groningse vechtlust

GRONINGEN - In het vuur van de strijd is Danny Buijs een opgewonden standje. Wat een verschil met de bedeesde jongen die in alle rust de tijd neemt voor een vraaggesprek. Wanneer Buijs tijdens het interview in het spelershome een plastic bekertje naar zijn kortgeknipte stekeltjeshaar geslingerd krijgt, kijkt hij niet op of om. In plaats van impulsief te reageren, vervolgt hij onverstoorbaar zijn verhaal. Danny Buijs als ideale schoonzoon.

,,Mijn vader is verhuizer en staat elke ochtend om vijf uur op. Hij heeft slijtage aan zijn rug, maar er moet elke dag gewoon verhuisd worden. Als hij vroeger om zeven uur ’s avonds thuis kwam van zijn werk, besteedde hij eerst aandacht aan mij en mijn zusje. Bij mijn ouders stond vroeger alles in het teken van mijn voetballeven. Ik zou graag wat terug willen doen.’’

Buijs hoopt zijn ouders letterlijk te kunnen terugbetalen. ,,Ik heb nu een goed inkomen, er zijn niet veel mensen van mijn leeftijd die meer verdienen. Geld is natuurlijk niet het allerbelangrijkste, maar als je ergens miljonair kunt worden, ben je gek als je dat niet doet. Dat ben ik aan hen verplicht.’’

Het beeld van deze vriendelijke, zorgzame jongeman steekt af tegen de onverzettelijke rechtermiddenvelder die elke wedstrijd 90 minuten lang vol overgave tekeer gaat. Na anderhalf jaar Oosterpark en een half seizoen Euroborg kan Buijs niet meer stuk bij de Groningse aanhang. Hij verdedigt het groenwit met hart en ziel, al is er van dat wit na afloop van de wedstrijd weinig meer over. Buijs vliegt, glijdt en jaagt over het veld. ,, Je bent het verplicht aan de supporters. De mensen op de tribune hebben vaak niet veel te besteden. Die accepteren het niet als je niet voluit gaat. Verzaken mag nooit. Ik wil ten koste van alles winnen. Ik speel altijd op het randje, mijn spel zit vol strijd.’’

De middenvelder gaat wel eens te ver en staat vooraan als er ergens op het veld een opstootje is. ,,Danny, Danny, sla ‘m op z’n bek,’’ kraaide de Z-side in het Oosterpark toen Buijs weer eens scheldend oog in oog stond met een tegenstrever.

,,Ik heb momenten dat ik denk: wat je daar deed, kan echt niet,’’ erkent Buijs.

Opvallend genoeg schaart hij het incident in de thuiswedstrijd tegen Ajax, toen Buijs de op de grond liggende Nourdin Boukhari in de rug leek te schoppen, niet onder die momenten.\

,,Ik meen echt serieus dat ik hem niet bewust getrapt heb. Toen ik die beelden terug zag in het spelershome, schrok ik zelf ook. Ik kan het niet anders verklaren dan als een reflex omdat hij mij in mijn maag raakte. Als ik hem bewust had geschopt, zou ik hebben toegegeven dat bij mij de stoppen doorsloegen. Nu heb ik geluk gehad dat ik niet geschorst werd, want op televisie zie je een trappende beweging.’’

Een langdurige schorsing had een smet kunnen zijn op een voortreffelijk seizoen. Buijs maakte in de competitie zes doelpunten, verzorgde zeven assists, kopte Groningen in de play-offs langs AZ en is de meest ingezette veldspeler in de selectie van Ron Jans. De Groningse speler van het jaar ziet die prestaties als een logisch gevolg van zijn persoonlijke ontwikkeling. ,,Vorig seizoen kreeg ik zeven gele kaarten, waarvan vijf heel domme. Dat kan tegen je gaan werken, dan wordt het gevaarlijk. Dit seizoen ben ik rustiger geworden naar de arbitrage en de andere spelers toe. Het gaat elk jaar beter.’’ Dat heeft volgens Buijs niet alleen te maken met het beperken van gele kaarten (dit seizoen inclusief play-offs vier), ook met zijn positie op het veld. ,,Ik ben hier gekomen als rechtsback en speelde ook vaak verdedigende middenvelder. Nu krijg ik de ruimte om aan te vallen aan de rechterkant. Ik ben niet de man van de driedubbele schaar, maar heb toch mijn goals en assists meegepikt.’’

Buijs is een belangrijke aanjager van het dit seizoen zo succesvolle collectief. ,,Het begint allemaal met 100 procent beleving en inzet. Dat is de kracht van onze ploeg, iedereen is bereid voor elkaar te werken.’’

Met zijn enorme gedrevenheid drijft Buijs niet alleen tegenstanders tot wanhoop. Ook ploeggenoot Evgeniy Levchenko heeft het soms helemaal met hem gehad: ,,Af en toe word ik knettergek van hem. Dan denk ik: Danny, hou je smoel eens dicht. Hij is een ADHD-kind. In de groep is hij echt hartstikke druk. Hij eist de hoofdrol op en wil altijd in de belangstelling staan.’’

Zoals in Enschede, waar Groningen na een 1-1 gelijkspel de vijfde plaats veiligstelde. In de feestvreugde ging Danny Buijs voorop in de polonaise. Om dat tafereel nog eens dunnetjes over te doen tijdens de huldiging op de Grote Markt. Aanvoerder Paul Matthijs kon daar maar net voorkomen dat Buijs zijn afkeer van Ajax in de microfoon tetterde.

Want voor alles is de Groningse publiekslieveling Feyenoorder. Ooit hoopt hij zijn droom - uitkomen voor Feyenoord - te verwezenlijken. De aan Alblasserdam verknochte middenvelder speelde tien jaar in de jeugdopleiding van de Rotterdamse topclub en bezocht gedurende die jaren alle uit- en thuiswedstrijden.

,,Ik liep als 6-jarig jochie de Kuip binnen, ben daar opgegroeid, Natuurlijk is het dan een droom om in dat stadion te spelen. Wie weet kom ik er alsnog ooit terecht.’’
--------------------------------------------------------------------------------
Door RIEPKO BUIKEMA
  maandag 8 mei 2006 @ 18:04:41 #74
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37663823
Niet dat z'n smaak slecht is maar hij moet wel in ieder stukje zijn afkeer van Ajax laten blijken
pi_37663895
Iedere gek z'n gebrek
pi_37663938
quote:
Om dat tafereel nog eens dunnetjes over te doen tijdens de huldiging op de Grote Markt. Aanvoerder Paul Matthijs kon daar maar net voorkomen dat Buijs zijn afkeer van Ajax in de microfoon tetterde.
quote:
Opvallend genoeg schaart hij het incident in de thuiswedstrijd tegen Ajax, t
Het moet altijd over Ajax gaan ...
  maandag 8 mei 2006 @ 20:34:52 #77
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37669246
Als je als Buijs zijnde voor de rest weinig te melden hebt, dan moet je wel gaan herhalen
pi_37681600
Hoe meer ik hier lees hoe triester ik hem ga vinden
pi_37688198
Wees blij dat er nog spelers zijn die er altijd voor gaan, ook al hebben ze een groen-witte bril op. Prachtig toch, gebeurd altijd wat
Bloed, zweet en tranen!
pi_37689218
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 08:28 schreef Robar het volgende:
Hoe meer ik hier lees hoe triester ik hem ga vinden
Aardig, zo werkt het namelijk ook voor mij. Des te vaker 'jullie' hier posten dat het een kneus is, des te triester ik jullie vind.
pi_37689387
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:41 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Aardig, zo werkt het namelijk ook voor mij. Des te vaker 'jullie' hier posten dat het een kneus is, des te triester ik jullie vind.
het zit echt diep he?
Ik mag toch een mening over hem hebben?
Voel je niet zo aangevallen, jij hebt toch ook een mening over spelers van bijvoorbeeld Ajax?
Lekker ventileren die mening, gewoon doen joh, dat lucht op

Mijn mening is dat hij erg gefrustreerd overkomt in zijn uitlatingen over Ajax en dat vind ik triest.

Lees even terug en merk dan op dat ik me ook weleens positief over hem heb uitgelaten, over zijn inzet en wedstrijdmentaliteit bijvoorbeeld.
Niet alleen mij "ons" aanvallen op eventueel negatieve punten die ik opnoem, of mag ik me hier alleen maar positief uitlaten over Buijs?
pi_37689416
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:41 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

You've got mail
pi_37689436
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:59 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Wees blij dat er nog spelers zijn die er altijd voor gaan, ook al hebben ze een groen-witte bril op. Prachtig toch, gebeurd altijd wat
Dit zal dan ook niemand je tegenspreken, maar ik denk dat de kritiek eerder gericht is op zijn uitlatingen buiten de wedstrijd om en natuurlijk zullen er ook mensen zijn die niet gecharmeerd zijn van de voetballer Buijs!

pi_37689885
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:48 schreef Robar het volgende:

[..]

het zit echt diep he?
Ik mag toch een mening over hem hebben?
Voel je niet zo aangevallen, jij hebt toch ook een mening over spelers van bijvoorbeeld Ajax?
Lekker ventileren die mening, gewoon doen joh, dat lucht op

Mijn mening is dat hij erg gefrustreerd overkomt in zijn uitlatingen over Ajax en dat vind ik triest.

Lees even terug en merk dan op dat ik me ook weleens positief over hem heb uitgelaten, over zijn inzet en wedstrijdmentaliteit bijvoorbeeld.
Niet alleen mij "ons" aanvallen op eventueel negatieve punten die ik opnoem, of mag ik me hier alleen maar positief uitlaten over Buijs?
Nee joh , huilebalk. Je begrijpt er echt geen reet van he. Je mening is namelijk bekend bij ons. Ik vind het oprecht triest dat je steeds diezelfde mening hier dumpt. Kritische uitlatingen over Danny zijn absoluut welkom in dit topic. Echter niet van het niveau 'Danny is een domme havenarbeider' etc. Is niet interessant om te lezen en vooral niet meerdere keren van dezelfde persoon. Dat ging een beetje irriteren.

En ja, ik heb ook een mening over spelers van Ajax. Maar ik ga niet zitten trollen in een topic met Ajaxfans. Trouwens zo diep zijn mijn gevoelens niet betreffende sommige Ajax-spelers. Het laat me zelfs koud. Wellicht moet jij jezelf even afvragen waarom jij hier telkens komt te posten.
pi_37690186
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:10 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Nee joh , huilebalk. Je begrijpt er echt geen reet van he. Je mening is namelijk bekend bij ons. Ik vind het oprecht triest dat je steeds diezelfde mening hier dumpt. Kritische uitlatingen over Danny zijn absoluut welkom in dit topic. Echter niet van het niveau 'Danny is een domme havenarbeider' etc. Is niet interessant om te lezen en vooral niet meerdere keren van dezelfde persoon. Dat ging een beetje irriteren.

En ja, ik heb ook een mening over spelers van Ajax. Maar ik ga niet zitten trollen in een topic met Ajaxfans. Trouwens zo diep zijn mijn gevoelens niet betreffende sommige Ajax-spelers. Het laat me zelfs koud. Wellicht moet jij jezelf even afvragen waarom jij hier telkens komt te posten.
Ik heb nog even al mijn reacties nagelezen en ik moet toch tot de conclusie komen dat ik vooral mee gediscussieerd heb over van alles en nog wat. Ik zie nu alleen een aantal dingen langskomen waardoor ik meende te moeten mededelen dat dat mijn mening over Buijs zijn sociale vaardigheden versterkt heeft. Ik voel me dus eerlijk gezegd niet zo aangesproken door jouw opmerking. Ik heb niet het idee dat ik heb zitten trollen.
pi_37692782
Ik moet ook eerlijk bekennen dat de opmerkingen van Baklap de hoofdreden zijn geweest voor mijn post. Als je je niet aangesproken voelt, ben je dat dus ook niet bij deze.
pi_37693069
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:25 schreef Ungeheuer het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat de opmerkingen van Baklap de hoofdreden zijn geweest voor mijn post. Als je je niet aangesproken voelt, ben je dat dus ook niet bij deze.
Check je mail nou!
pi_37693688
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:40 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Check je mail nou!
clau danny
pi_37694946
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:04 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

clau danny
pi_37699853
echt een lozer danny buijs
pi_37699945
Alweer zo'n goed onderbouwde opmerking. Maarre, wat is een lozer?

pi_37699979
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:21 schreef clauwheee het volgende:
Wat is een lozer?

Hij loost van alles, dat is loos met die Danny .
pi_37699999
op ze nederlands:P
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:17:06 #94
125053 stefmans
pi_37712645
Zou hij niet door de ajax-jeugd zijn gekomen en dat daarom Buijs nu zo gefrustreerd is op Ajax
pi_37713116
Alblasserdammers zijn van nature altijd wat licht ontvlambaar, dat is niet verrassend hoor. Blijft een geweldige kerel om te zien spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:41:29 #96
148059 Pritt
Atheïst
pi_37713245
Zijn kapsel is wel drie keer niks.

EDIT: Ow wacht ik bedoelde zijn voetbal-acties
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_37717292
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:17 schreef stefmans het volgende:
Zou hij niet door de ajax-jeugd zijn gekomen en dat daarom Buijs nu zo gefrustreerd is op Ajax
net als ooier
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:48:51 #98
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_37718000
Ooier is ook zo'n verschrikkelijke molog en alle uitspraken van die Danny Buijs slaan meestal als een tang op een varken
pi_41341533
Danny wat doe je

Slotje

O en succes daar...
pi_41341614
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')