Nou het heeft goed uitgepakt!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:00 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik overweeg nu om 532 CA met 2 off wingers te spelen tegen hem,
omdat als ik het middenveld pak ik in zijn counters kan lopen en ik met 532 normaal met OCD te weinig attackratings haal om het af te maken. Ik denk niet dat hij dit verwacht , alleen ik heb geen twee goede wingers (geblesseerd) Die wingers wordt dus beetje improviseren
Met m'n enige IM (red pos red def) op verdedigend moet ik denk ik onder zijn midfield kunnen duiken. Your thoughts
Nuttig experiment derhalve, dit is een leuke optie tegen medecounterbikkelsquote:Bonobo11
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 109
LoddarStats 2.49
PStats 10.13
Gaizka ole olequote:Gaizka Chaler kreeg in de 71e minuut een high five van zijn medespelers toen hij het schot van Ionel Blaga knap wist te keren. In de 75e minuut nam un-dead bijna de leiding toen Silvano Turschl doorbrak over rechts. Gaizka Chaler redde echter knap
Heel ZuidHolland nog welquote:De 21000 man publiek in Ygo Galama Stadion hield angstvallig de donkere lucht in de gaten, maar het bleef droog. Heel Zuid-Holland leek vandaag plat te liggen door deze regionale topontmoeting, want fans van beide clubs stroomden massaal naar het stadion. Sys startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De opstelling luidde: Chaler - Monteiro, Sulkers, Suijkerbuijk, Čepulenis - Heltzel, van Domselaer, Boone, van Ravestijn - Picazo, Kurunsaari.
De 3-4-3-opstelling van un-dead zag er boeiend uit. De opstelling luidde: Almaeren - Marchesan, Stillkerich, Schmidt-Diesch - Dimitrescu, Bredbratt, Turschl, Bawor - Blaga, Ramos, Mantingh.
Het thuispubliek slaakte een zucht van verlichting toen Marcos Ramos er niet in slaagde om zijn team in de 19e minuut op voorsprong te zetten na een aanval over links. De corner van Serge Marchesan leek te laag, maar met gevaar voor lijf en leden wist Ionel Blaga de bal toch snoeihard via de binnenkant van de paal binnen te koppen: 0-1. Tudor Dimitrescu soleerde in de 24e minuut door het hart van de defensie van de thuisploeg. Zijn schot werd echter knap gekeerd door de keeper. Marcos Picazo kreeg een staande ovatie toen hij in de 34e minuut door de centrale verdediging van de gasten glipte en de gelijkmaker liet noteren: 1 - 1. De teams gingen met een 1 - 1 stand de rust in. un-dead had het meeste balbezit, namelijk 67 procent.
Konrad Stillkerich van un-dead kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. In de 58e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van een tegenstander. Marcos Ramos kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten. Timo Kurunsaari van Sys kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. Gaizka Chaler kreeg in de 71e minuut een high five van zijn medespelers toen hij het schot van Ionel Blaga knap wist te keren. In de 75e minuut nam un-dead bijna de leiding toen Silvano Turschl doorbrak over rechts. Gaizka Chaler redde echter knap. Serge Marchesan van un-dead kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. Deze helft was un-dead met 68 procent het meest aan de bal.
Gaizka Chaler zette bij Sys de beste prestatie neer. Daarentegen speelde Thierry Heltzel enigszins teleurstellend. De uitblinker bij un-dead was Jordi Almaeren. Daarentegen speelde Marten Mantingh enigszins teleurstellend. De eindstand was 1 - 1.
quote:Sys rq
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
un-dead
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
quote:Je fanclub heeft er 11 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 330 ¤ op voor de clubkas.
Er is nog geen update geweest qua competitie stand in heel nl.Het is gewoon nog even geduld hebben.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:40 schreef truStie het volgende:
Is er bij jullie trouwens ook geen update van de competitie? Staat nog steeds 1 wedstrijd gespeelt. Kan er verder niks over vinden.
Hij ligt er 3 weken uitquote:René Paillard 3
TSI = 6 290 , 22 years, inadequate form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: wretched Set pieces: inadequate
quote:
08-05-2006 om 10:49 (Nederland)
Het bijwerken van de stand is vertraagd. Dit probleem is bekend bij de HT's en aan een oplossing wordt gewerkt.
Ik kan me standen herinneren die maanden niet upgedate werden/worden Joralfquote:Op maandag 8 mei 2006 11:43 schreef maniack28 het volgende:
Alweer.. was vorige week ook al zo... toen moesten sommige mensen 3 dagen wachten ....
Stelletje prutsers dar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |