Je kunt twee dingen doen: naar Ali B en Lange Fraaaans gaan kijken, of digitaal meelopen in de actie: http://www.amnesty.nl/5mei/index.phpquote:Omar Deghayes is 35 jaar. Hij heeft bruine ogen, een vrouw, een kind, een graad in de rechten, een vluchtelingenstatus in Engeland en een voorliefde voor voetbal. Omar, geboren in Libië, zit sinds april 2002 gevangen. Eerst in Pakistan, toen in Afghanistan en sinds september 2002 op Guantánamo Bay. De VS beschouwen hem als mogelijke terrorist en vinden dat hij hard moet worden aangepakt. Omar is nooit aangeklaagd en heeft zich niet kunnen verdedigen voor een rechtbank. Hij zegt gemarteld te zijn en wordt dat misschien nog steeds.
Ja, meelopen ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:56 schreef Tafkahs het volgende:
is dat andere dan ook meelopen?
Als niet op Fok aanwezig kunnen zijn een marteling isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:29 schreef yvonne het volgende:
Oh, ik dacht dat we users moesten unbannen.
Jij hebt de vrijheid daarvoor te kiezen. Kleine moeite, kleine daad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:28 schreef nikk het volgende:
Digitaal meelopen....
Doe dan liever helemaal niets.
Nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:29 schreef yvonne het volgende:
Oh, ik dacht dat we users moesten unbannen.
Het is een kleine moeite inderdaad. Maar een daad? Nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jij hebt de vrijheid daarvoor te kiezen. Kleine moeite, kleine daad.
Wat ga jij voor zinvols doen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een kleine moeite inderdaad. Maar een daad? Nee.
Daarom, kansloze kut-actie.
Ik dacht er aan om iets te doen aan de honger in Afrika. Door een handtekening te zetten op een website.quote:
Tot zover de bijdrage van nikk....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:16 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik dacht er aan om iets te doen aan de honger in Afrika. Door een handtekening te zetten op een website.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |