abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37567486
Ik vind Lange Frans en Baas B. wel leuk!!!
pi_37567497
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:59:10 #3
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_37567499
Jij bent dan ook een mieterige homo
pi_37567506
Ali B. ook
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:04:26 #5
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37567577
tsja iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_37567602
Volgens mij zijn het hele lieve jongens
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:06:46 #7
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37567603
En hun muziek?
Vampire Romance O+
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:07:34 #8
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37567615
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 08:59 schreef SCH het volgende:
Ali B. ook


maarre ik dacht dat jij niet zo'n mieterig tiep was toch
ik moet als ik dat woord hoor altijd denken aan die aflevering van * de vlaamse pot * waar ze 't woord mietenmeppers gebruiken, ik vind 't nog steeds leuk klinken
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_37567617
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:06 schreef MouseOver het volgende:
En hun muziek?
Ja tof - dat liedje over Nederland, die piano is prachtig.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:12:25 #10
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37567675
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja tof - dat liedje over Nederland, die piano is prachtig.
alleen jammer dat die twee er doorheen lopen te hijgen.

Maar we moeten positief zijn: mischien breekt lange Frans wel een been vandaag
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_37567787
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:12 schreef Againzender het volgende:
Maar we moeten positief zijn: mischien breekt lange Frans wel een been vandaag
pi_37567810
Ik vind Lange Baas en Frans B. ook heel leuk
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:27:21 #13
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_37567896
Sterven moeten ze, ik ben optimistisch want dat lijkt me leuk
:r Patty Brard :r
  Admin vrijdag 5 mei 2006 @ 09:28:34 #14
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_37567917
n ik vind dit al zo'n kutforum, moet ik Lange Frans ook nog eens leuk vinden
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_37567925
solliciteer je nou alweer naar een ban ?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:30:17 #16
84309 pooier
bling bling
pi_37567956
reltopic

een ijsblokje naar je hoofd, gek!
copyright 2006
pi_37567973
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:28 schreef yvonne het volgende:
n ik vind dit al zo'n kutforum, moet ik Lange Frans ook nog eens leuk vinden
Je moet niks hoor - maar laten we ons wel gewoon uitspreken op deze dag.
pi_37568201
vergeet yes-r niet



je weet!
:o
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:42:37 #19
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_37568213
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:12 schreef Againzender het volgende:

[..]

alleen jammer dat die twee er doorheen lopen te hijgen.

Maar we moeten positief zijn: mischien breekt lange Frans wel een been vandaag
Of zijn stembanden!
pi_37568216
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:41 schreef mart89 het volgende:
vergeet yes-r niet

[afbeelding]

je weet!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:50:16 #21
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:22:37 #22
148210 SpRiGGaN
ancient history
pi_37569026
Ik vind Lange Zwans en Baas T ook wel kut
Beter geen gebs dan een dooie gebs :P
pi_37569226
eigenlijk vind ik ze zo nu en dan ook wel best oke
Dick Schaffa
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:49:55 #24
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_37569769
Vroeger had je tenminste nog Boy George.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_37569799
Doe mij milli vanilli maar
Hajeto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')