is dat een voorbeeld?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:05 schreef most_wanted het volgende:
Vind je het gek?
Mén, ik dacht dat je dood was.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:06 schreef MUUS het volgende:
Mogen we verzoeknummers doen en dan meezingen?
Ik dacht dat jíj dood was.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mén, ik dacht dat je dood was.
Gelukkig is dat niet het geval![]()
Het is gewoon illegaal, zo blij ben ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:13 schreef MUUS het volgende:
Ik dacht dat jíj dood was.
Néh.quote:Gaan we nog zingen? Ben wel ernstig moe eigenlijk..
Djeezus kraaist.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:22 schreef MUUS het volgende:
Relight my fire, da's ook best ernstig.
Jij danquote:
Doet me denken aan die keer dat ik een endoscopie had. Details zal ik achterwege laten.quote:
Lijkt me ook beterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat ik een endoscopie had. Details zal ik achterwege laten.
Maar dan ontploft ofzoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat ik een endoscopie had. Details zal ik achterwege laten.
Je hebt me weer geblokkeerd hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:37 schreef Xenomaniac het volgende:
I’m gonna do the right thing
I’m feeling hot
I ain’t ever gonna stop
To get what you got
You better take what I bring
Dat wijf uit je avaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:44 schreef Doderok het volgende:
Rendez-vous
want de maat is vol en m'n kop is toe.
* Doderok checkt fotoboek...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:42 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ja sinds je borst verkleining zei hij tegen mij
Dat is al 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:42 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ja sinds je borst verkleining zei hij tegen mij
Zou dat de reden zijn waarom hij opeens van tinypic verdwenen was?quote:
Mogelijkheidquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:48 schreef Doderok het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn waarom hij opeens van tinypic verdwenen was?![]()
gelukkig had ik een backup![]()
Eh, nee. Ik ben op mijn werk en daar mogen we geen msn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:41 schreef Xennia het volgende:
Je hebt me weer geblokkeerd he
Je hebt geen werkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik ben op mijn werk en daar mogen we geen msn.
Waarom zou ik je blokkeren by the way?
Geen idee, daar kan ik ook to-taal niet inkomen. Je hebt het ooit al eens ''per ongeluk'' gedaan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik ben op mijn werk en daar mogen we geen msn.
Waarom zou ik je blokkeren by the way?
Ben jij nou helemaal van de kansel afgetiefd? Je bent nog nooit geblokkeerd geweest!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:58 schreef Xennia het volgende:
Geen idee, daar kan ik ook to-taal niet inkomen. Je hebt het ooit al eens ''per ongeluk'' gedaan.
Hoe dan ook, Xen gaat nest in. Morgen alweer vroeg feesten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |