KrokettenBartje wordt ik wel eens genoemdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:53 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Maar wie ben je dan? kunnen maar 5 personen zijn
Als Ej in de lach schiet & als Rick door blijft lachenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:30 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Henkie is super!
Ja ik zag je smsje wel hoor....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:11 schreef zwelgje81 het volgende:
Ja dat was ikhahaha en heb je gewonnen?
Laat eens zien dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:51 schreef kikoooooo het volgende:
godverdomme
dat rechtse monsterMijn stront ziet er nog aantrekkelijker uit!
en jij elke keer maar betalenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:04 schreef Bubblicious het volgende:
nope...
Uiteraard, heb helaas alleen de webcam-stream niet opgenomen, want was te zien hoe EJ aan de tepels zoog van een vriendin van mij hahahaquote:
o my godquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:09 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Uiteraard, heb helaas alleen de webcam-stream niet opgenomen, want was te zien hoe EJ aan de tepels zoog van een vriendin van mij hahaha![]()
In de OP staan alle links met info maar hier nogmaals de link naar het archief http://www.midnr.eu/archief.phpquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:11 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
o my god
Heb je die normale stream trouwens niet voor mij![]()
Relaxe kerel ook he die EJ
Jij was degene ernaast? Dan mag jij er ook wel wezenquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:09 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Uiteraard, heb helaas alleen de webcam-stream niet opgenomen, want was te zien hoe EJ aan de tepels zoog van een vriendin van mij hahaha![]()
Moet je helaas teleurstellen, ik was die gozerquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij was degene ernaast? Dan mag jij er ook wel wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |