Ik wilde het doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:30 schreef zwelgje81 het volgende:
Kom op ik heb het volgende topic al klaar staan dus even vol makenmaar die duitser is echt the BOMB
Nu weet ik eindelijk wat ze precies zeggen in die jingle, bedanktquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:58 schreef zwelgje81 het volgende:
MIDNR #4 "kennen sie die elephant und die mause?"
dan zou ik als ik jou was maar eens een ander dieet gaan volgenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef zwelgje81 het volgende:
Komt er hier geen modje of doen modjes zoiets niet meer?
Ik voel een tubgirl aankomen
dat lijkt echt op hitlerquote:Op maandag 8 mei 2006 19:35 schreef Wilfret het volgende:
Erik-Jan als Adolf Hitler
[afbeelding]
Bob Ross
[afbeelding]
is dat balkenende in je avatar?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:35 schreef zwelgje81 het volgende:
en we zijn weer begonnennnnnnnnnnnnnnnnnn
Iemand die een screenshot kan maken van de dames?
4 maanden, zei hijquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:59 schreef --- het volgende:
rick over 4 dagen weer vader?
Had je goed gehoort dat Erikjan die Henkie naadoet zijn stem beetje verloor? Later ging rick ook even op de achtergrond.. Wat ik denk is dat hij ging kijken hoe EJ zich zelf belachelijk maaktquote:
Vandaag, denk ik. Koert zei Donderdag ofzoquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:40 schreef Wilfret het volgende:
Iemand enig idee wanneer deze idioot langs komt
[afbeelding]
Okee bedanktquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Vandaag, denk ik. Koert zei Donderdag ofzo![]()
Dus nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Vandaag, denk ik. Koert zei Donderdag ofzo![]()
Mja... Veel soeps is het niet nee.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:54 schreef Zuignapje het volgende:
Hm, zitten er naast mij nog maar 4 andere fans op dit topic? Kom ooop heee.
Het blijft middenindenacht héquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:54 schreef Zuignapje het volgende:
Hm, zitten er naast mij nog maar 4 andere fans op dit topic? Kom ooop heee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |