Ja, daar ben je even stil van, hè?quote:
Ik bedoel maar!quote:
Thnxquote:Op zondag 7 mei 2006 19:14 schreef Hammet het volgende:
Mooie foto's trouwens duranK, mooie gitaar
| 1 2 3 4 5 6 | |---------------------3---------3-------0---0-------0-------0-------| |-------2---2-----0-----2---------2---2-------2-------0-------------| |-0---2---------2---------0---------1-------------2-------------0---| |---0-------------------------------------------2-------2/7---7-----| |-------------------------------------------------------------------| |
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:43 schreef Jorikjet het volgende:
ja niet gezellig doen hier!
Let me guess.... aangeschaft bij Guitarbox Meppel?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Dit is dus de '51 precision (telebas) van onze bassist (+bassist)
[afbeelding]
uiteraard, al mijn spul komt bij de guitarbox wegquote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef Laxe het volgende:
[..]
Let me guess.... aangeschaft bij Guitarbox Meppel?
Die had er nl. zo een hangen toen ik deze heb gekocht:
[afbeelding]
mooi ding! maareh staalsnaar als beginner? vertel?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef Mert het volgende:
Mert heeft ook maar de knoop doorgehakt en is begonnen met spelen op zijn Ibanez AW85 - RLG.
Schijnt een geschikte gitaar te zijn om op te beginnen.
[afbeelding]
Had ik ook niks mis meequote:Op maandag 8 mei 2006 12:52 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mooi ding! maareh staalsnaar als beginner? vertel?
Als je gewoon een beetje accoorden wil harken is er niets mis met staalsnaarquote:Op maandag 8 mei 2006 12:52 schreef Neidropje het volgende:
[..]
Een vriend van me speelt al sinds zijn 8e jaar gitaar en is met mij meegeweest uitzoeken. Hij zei dat dit een mooie was voor mij om te beginnen, zelf weet ik er nog vrij weinig van.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:52 schreef Neidropje het volgende:
[..]
Het is inderdaad even doorbijtenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:42 schreef Mert het volgende:
[..]
Een vriend van me speelt al sinds zijn 8e jaar gitaar en is met mij meegeweest uitzoeken. Hij zij dat dit een mooie was voor mij om te beginnen, zelf weet ik er nog vrij weinig van.
Heb inderdaad wel last van de vingers maar dat schijnt na veel oefenen over te gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |