Suck my cock, bitchquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je op je werk bent, vieze lul gevuld met 42 dagen oude smegma! Als je thuis was, had je ander gereageerd![]()
![]()
![]()
Als een van die kut-Idols geen cd kan uitbrengen, vind ik dat grappig, ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het ging over Idols, waar jij je niet voor interesseert. Dus ik dacht dat er een onderliggende grap zat in in jouw bericht die ik niet zag.
Nee hoor.quote:
Oeh.. laat zienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik bewijs alleen maar dat ik op mijn werk ook best vieze plaatjes heb![]()
Ga je mee naar de Efteling? PWEAAAAAAAAAAAASE?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:16 schreef babette21 het volgende:
willen jullie niet zoveel kleppen tijdens mijn afwezigheid?!
ik wil wil, maar ik wil niet die trut zijn die zondagochtend zegt: bad day, ik ga niet...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:16 schreef Dizer het volgende:
Ga je mee naar de Efteling? PWEAAAAAAAAAAAASE?
Ik ben er dan...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:22 schreef babette21 het volgende:
[en als het even slecht gaat moeten jullie maar extra lief voor me zijn;)]
buikpijn, vrijwel elke dag, al sinds novemberquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:25 schreef BVO het volgende:
Wat heb je dan babette?
ben ook niet doodziek, maar kost wel veel energie....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:34 schreef BVO het volgende:
Pff, heftig, wist ik niet joh.
Sterkte meidquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:39 schreef babette21 het volgende:
maar goed, ik voel me nu oké, dus ik ga m'n energie maar even inzetten voor de grote schoonmaak
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
buikpijn, vrijwel elke dag, al sinds november
Eerste dachten ze aan m'n blinde darm, later heeft de huisarts het op Prikkelbaar Darm Syndroom gegooid. Maar die diagnose vind ik wat snel gesteld en ik wil er sowieso niet aan, want van PDS kom je nooit meer af. Verder blijkt dat wat ik als allergie zag een reactie is van mijn niet naar behoren werkende afweersysteem, en aangezien mijn weerstand al maanden in puin lig [ik heb elke week wel een kwaaltje] loopt er nu een onderzoek naar onder meer nieren, lever en schildklier enzo.... de medische molen dus.
Rosequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:02 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Pure geilheid in haar blik. Als geil kijken een menselijk vorm had, dan zie ik het in deze foto
da's een neuroloog....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:02 schreef Dizer het volgende:Kan je niet aanvragen of Dr Niels Richter je onderzoekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |