Dat krijg ervan als je de hele nacht door jezelf ligt te fistfuckenquote:
Nee, Floraquote:
HEHEHEHE, DOEIquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:21 schreef Renesite het volgende:
NOU SVEN, IK GA DUS NU WEG HOOR!
OPBOKKEN MET JE GESPAM NU,quote:
Je bedoelt:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat krijg ervan als je de hele nacht door jezelf ligt te fistfucken![]()
![]()
![]()
Nee.quote:
Jouw woorden maken mij bangquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Dat krijg je ervan als ik de hele nacht heb gewacht op mijn rug met mijn benen in de lucht en mijn kontgat zo wijd mogelijk open en wachtend op jou, maar je kwam niet
quote:
Weet ik niet, maar áls ze meegaat wil ik het wel graag weten ivm meerijdenquote:
Dat zeg je alleen maar omdat je op je werk bent, vieze lul gevuld met 42 dagen oude smegma! Als je thuis was, had je ander gereageerdquote:
Ik was er toch voor jequote:
Je droomde niet, ik SMS'de je om half 4 in de ochtendquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik droomde dat je het wéér had afgezegd, Dizer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
WAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!quote:
Ik snap je grapje alweer nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Zal d'r leren!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Hij is toch ook totaal niet grappigquote:
Wat valt er aan te snappen?quote:
Maar het ging over Idols, waar jij je niet voor interesseert. Dus ik dacht dat er een onderliggende grap zat in in jouw bericht die ik niet zagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen?Jij post iets grappigs, waar ik om moet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |