Leuk, maar dit idee is niet origineel. Wel interessant als oefening.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:17 schreef martijn877 het volgende:
Twee pogingen tot het minimale![]()
[afbeelding]
Die heb ik in de Euromast gemaakt. Die lelie (?) stond vlakbij het raam, vandaar dat de lucht als achtergrond te zien isquote:Op maandag 8 mei 2006 14:29 schreef Elefes het volgende:
[..]
Allebei erg mooiIk vind de eerste minder minimalistisch dan de tweede, die past imho beter in het thema. Vertel eens hoe je de eerste hebt gemaakt?
Klopt, ik vind hem er wel apart uitzien met zo'n strak blauwe luchtquote:Op maandag 8 mei 2006 14:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leuk, maar dit idee is niet origineel. Wel interessant als oefening.
Wat heb je met het licht gedaan bij de bloem? Ziet er een beetje futuristisch uit, of is het een HDR-foto?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:40 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Die heb ik in de Euromast gemaakt. Die lelie (?) stond vlakbij het raam, vandaar dat de lucht als achtergrond te zien is
Ja joh die gaat altijd flippen op archiefmateriaalquote:
topperrrrtjequote:Op maandag 8 mei 2006 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier mijn totaal mislukte aanslag op het stationsnaambordje van Raalte, de deur ging net dicht, en die kut compacts hebben nog steeds een shutter lag waar je bang van wordt. Minimalistisch genoeg denk je?
[afbeelding]
Ow. Nou volgende keer weer dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh die gaat altijd flippen op archiefmateriaal
LOLquote:Op maandag 8 mei 2006 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier mijn totaal mislukte aanslag op het stationsnaambordje van Raalte, de deur ging net dicht, en die kut compacts hebben nog steeds een shutter lag waar je bang van wordt. Minimalistisch genoeg denk je?
[afbeelding]
mwah nee ik vind van niet. ik zie een (dode?) hommel, die ook niet echt lekker scherp is.quote:
ik krijg er echt geen hoogte vanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mwah nee ik vind van niet. ik zie een (dode?) hommel, die ook niet echt lekker scherp is.
het beeld zegt niet veel....
Ik ben ook nog steeds aan het broeden op het onderwerp idd....leuk, maar heel moeilijk onderwerpquote:
hoe zie jij minimalisme?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:31 schreef fr.oosje het volgende:
Voldoet voor mij niet echt aan het onderwerp, tevens is hij een beetje somber en dof voor zo'n strand scene
Nee, het is geen hdr, daar bak ik niets vanquote:Op maandag 8 mei 2006 18:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat heb je met het licht gedaan bij de bloem? Ziet er een beetje futuristisch uit, of is het een HDR-foto?
Zekerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:55 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Nee, het is geen hdr, daar bak ik niets vanIk heb hem gewoon bewerkt in photoshop met curves, levels en shadow/highlight. Dat was nogal nodig, omdat het raam de lucht helemaal grauw en gelig maakte. Het geeft wel een aparte uitstraling idd
wat is dat rechts?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:59 schreef Schanulleke het volgende:
In dit geval was het niet mogelijk om meer strand op de foto te nemen.
Volgens de definitie van de online van Dale die ik zojuist postte moet het volgens mij wel binnen het begrip vallen. Minimalistisch en leeg zijn verschillende dingen.
Dit is imho ook minimalisme
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |